پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی

پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی,دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی روستا و همکاران,دانلود پاورپوینت کل کتاب مدیریت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس، دکتر عبدالحمید ابراهیمی

دانلود فایل

عنوان: پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت(Powerpoint) تعداد اسلاید: 355 اسلاید کتاب ” مدیریت بازاریابی” تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی و همچنین مهمترین منبع طرح سوالات آزمون کارشناسی ارشد درس مدیریت بازاریابی مجموعه مدیریت میباشد. این فایل شامل پاورپوینت کل سیزده فصل این کتاب می باشد که در 355 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که هم می تواند به عنوان ارائه کلاسی و هم به عنوان خلاصه ای جامع و کامل جهت مطالعه و آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است: فصل اول: معرفی بازاریابی مقدمه تعریف بازاریابی جدید نیازها و خواسته ها مبادله بازار ابعاد گوناگون مارکتینگ مدیریت بازاریابی انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی تقاضای منفی نبودن تقاضا تقاضای پنهان تقاضای تنزلی تقاضای فصلی تقاضای کامل تقاضای بیش از حد تقاضای ناسالم گرایش بازاریابی و مفروضات عمده آن مقایسه مفهوم قدیم و جدید بازاریابی پایه های گرایش بازاریابی سیستم بازار عناصر محیط بازاریابی استراتژی های رقابتی روشهای رقابتی رهبران بازار روشهای رقابتی دنباله رو های بازار فصل دوم: برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مقدمه ارکان برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی سطوح سازمانی شرکتها برنامه استراتژیک کلان شرکت فلسفه وجودی شرکت مواردی که فلسفه وجودی باید به دقت تعریف کند شناسایی واحد های خود گردان تجزیه و تحلیل و ارزیابی وضعیت سرمایه گذاری ها روش گروه مشاوران بوستون روش جنرال الکتریک برنامه ریزی استراتژیک واحدها رابطه میان برنامه ریزی استراتژیک و بازاریابی فرایند بازاریابی تجزیه و تحلیل فرصت های بازاریابی  جستجو و انتخاب بازارهای هدف طراحی استراتژی بازاریابی  برنامه ریزی برای برنامه های بازاریابی سازماندهی، اجراو کنترل کلیه فعالیت های بازاریابی عناصر آمیخته بازاریابی ماهیت و محتوای برنامه بازاریابی فصل سوم: تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی مقدمه نکاتی که در  تحقیقات بازاریابی،باید مورد توجه قرار گیرد سیستم های اطلاعاتی بازاریابی مزایای استفاده از سیستم های پشتیبانی از تصمیمات بازاریابی کاربرد های تحقیقات بازاریابی مدیریت بازاریابی و فرایند تحقیقات بازاریابی تعریف مساله تعیین و تنظیم فرضیه ها طراحی تحقیق مشخص کردن نوع تحقیق تعیین منابع کسب اطلاعات داده های اولیه داده های ثانویه انواع تحقیق  طراحی و انتخاب نمونه نمونه گیری احتمالی نمونه گیری غیر احتمالی نمونه گیری تصادفی ساده نمونه گیری طبقه بندی شده نمونه گیری خوشه ای نمونه گیری منطقه ای جمع آوری داده ها مشاهده نظر خواهی یا نظر سنجی آزمایش تجزیه و تحلیل، تعبیر، تفسیر و عرضه یافته ها نحوه ارائه نتیجه تحقیق فصل چهارم : رفتار مصرف کننده فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده تشخیص مساله (نیاز) جستجوی اطلاعات منابع اطلاعات بیرونی یا خارجی ارزیابی راه چاره ها یا گزینه ها (با توجه به معیار های خرید) تصمیم خرید رفتار پس از خرید انواع حل مسأله خرید عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید عوامل فرهنگی-اجتماعی و گروه عوامل روانی و فردی عوامل موقعیتی تاثیرات فرهنگی تأثیرات طبقه اجتماعی تأثیرات گروه های مرجع تاثیرات خانواده وهمخانگی انگیزه ادراك یادگیری خودپنداری سبک زندگی تلقیات و برداشتها آثار موقعیت خرید برروی فرایند تصمیم خرید مشخصات اصلی خرید های سازمانی فرایند تصمیم گیری خرید سازمانی فصل پنجم: تقسیم بازار و تعیین بازار هدف مقدمه مزایای تقسیم بازار تقسیم بندی بازار چیست؟ معیارهای تقسیم بازار روش ها و متغیرهای تقسیم بازار تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جغرافیایی تقسیم بازار بر اساس متغیر های جمعیت شناختی تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی تقسیم بازار بر اساس عوامل رفتاری سبک زندگی و شخصیت وضعیت وفاداری و انواع وفاداری انتخاب بازار هدف برای متمرکز کردن فعالیت  طبقه بندی بازار به قسمت های کوچکتر   طبقه بندی اهداف پنچ معیار اصلی قابل استفاده در طبقه بندی اهداف استراتژی های انتخاب بازار هدف استراتژی بازاریابی یکسان استراتژی بازاریابی تفکیکی استراتژی بازاریابی تمرکزی عوامل مؤثر در انتخاب استراتژی بازاریابی فصل ششم: پیش بینی فروش مقدمه                                              تخمین اندازه و سهم بازار تخمین نیازهای کل بازار روش های پیش بینی فروش روشهای کیفی روشهای کمی بررسی نظر هیات مدیران روش دلفی مزایا و معایب روش دلفی بررسی نظر نیروی فروش مزایا و معایب بررسی نظر نیروی فروش بررسی قصد مصرف کنندگان از خرید شبیه سازی آزمایش بازار آزمایش بازار  تحلیل سری های زمانی روش های کمی دیگر تحلیل همبستگی روش کمترین مجذور(رگراسیون) روش قهقرایی چند متغیره(رگراسیون چند متغیره) مسائل مربوط به پیش بینی فصل هفتم: مدیریت محصولات موضع یابی توسعه استراتژی های موضع یابی محصول آمیخته محصول خط محصول عرض و عمق محصول پیوستگی آمیخته محصول مدیریت محصولات جدید فرایند توسعه محصول جدید مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید ایده یابی و ایده زایی تصفیه ایده ها توسعه و آزمایش مفهوم توسعه استراتژی بازاریابی بررسی تجاری پیش بینی فروش پیش بینی هزینه و سود توسعه محصول آزمایش بازار تجاری کردن منحنی عمر محصول مرحله معرفی مرحله رشد مرحله  بلوغ و اشباع مرحله افول عواملی که درمحصول باید مورد بررسی قراربگیرد  نامگذاری و مارك محصول مارك گذاری تولدکننده مارك گذاری خصوصی برای متقاضیان خرده فروش یاعمده فروش محصولات استراتژیهای مارك گذاری بسته بندی محصول  ضمانتنامه محصول  خدمات فصل هشتم: کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان مقدمه جدیدترین قلمرو در بازاریابی مفهوم جدید کیفیت مفهوم جدید خدمت به مشتریان راههایی برای افزودن ارزش با ارائه خدمات به مشتریان اهمیت کیفیت محصول وارائه خدمات به مشتریان تاثیرکیفیت محصول وارائه خدمات به مشتریان درآمیخته بازاریابی تأثیرات کیفیت وخدمات برمحصول تأثیرات کیفیت وخدمات برقیمت تأثیرات کیفیت وخدمات برترفیع محصول ارائه خدمات به مشتریان و متمایز بودن محصول تأثیرات کیفیت وخدمات برتوزیع نقش بخش بازاریابی در کیفیت محصول برنامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان مرحله اول: انتظارات مشتریان را درک کنید مرحله دوم: برای مشتریان اولویت برقرار نمایید مرحله سوم: اهداف خدمت را تعریف کنید مرحله چهارم: در تمام سطوح سازمان تعهد به ارائه خدمات را ایجاد نمایید مرحله پنجم: انتظارات مطلوب در مشتریان ایجاد کنید مرحله ششم: ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات ایجاد نمایید مرحله هفتم: کارکنان را پرورش دهید مرحله هشتم: رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید مرحله نهم: در جستجوی شکایت کنندگان برآیید. فصل نهم: تعیین قیمت مقدمه وابستگی متقابل قیمت، محصول، ترفیع وتوزیع قیمت گذاری درانواع بازارهای مختلف قیمت گذاری درحالت رقابت کامل قیمت گذاری درحالت رقابت انحصاری قیمت گذاری درحالت رقابت انحصاری چندجانبه قیمت گذاری درحالت انحصارکامل تجزیه وتحلیل رابطه بین قیمت وتقاضا تأثیرعوامل نامربوط به قیمت برتقاضا فرایند قیمت گذاری تحلیل وضعیت بازار تخمین تقاضا کشش پذیری ارزیابی تقاضا در بازار تغییرات منحنی تقاضا تحلیل رقابت انواع حساسیت تقاضا چهارگروه عمومی رقابت قیمت شناسایی موانع و محدودیت های  قیمت گذاری تعیین هدفهای قیمت گذاری تحلیل توانمندی سود تعیین سطوح قیمت اولیه روشهای قیمت گذاری مبتنی یرتقاضا قیمت گذاری ارزشی قیمت گذاری پرمایه وگران قیمت گذاری نفوذی تفاوت قیمت گذاری تشخصی با پرمایه قیمت گذاری با اعداد خرده قیمت گذاری گروهی و ردیفی قیمت گذاری جمعی یا بسته ای قیمت گذاری پس رو روشهای قیمت گذاری مبتنی برقیمت تمام شده وسود قیمت گذاری براساس منحنی تجربه روشهای قیمت گذاری مبتنی بر رقابت تعدیل ومدیریت قیمتها انواع تخفیفها فصل دهم:  سیستم و مدیریت توزیع تعریف توزیع مدیریت کانال های توزیع انواع واسطه ها مراحل تصمیمات مهم در طراحی کانال های توزیع مراحل طراحی کانال های توزیع عوامل شناسایی کانال های مختلف ارزیابی و گزینش کانالها ارزیابی و گزینش کانالها کانالهای اصلی توزیع شبکه توزیع خرده فروشها عمده فروشها دلالها و کارگزاران اساس طبقه بندی واسطه های خرده فروش انواع عمده فروشها مهم ترین انواع کارگزاران مدیریت توزیع فیزیکی وظایف توزیع فیزیکی فصل یازدهم: فعالیتهای ترفیعی وتشویقی مقدمه فرآیند ارتباطات                                                                   عوامل موثردرترکیب ترفیع اجزای آمیخته ترفیع وتشویق گامهای اصلی برنامه تبلیغات آگهیها مشخص کردن هدف تصمیمات درمورد بودجه اگهی تصمیمات درموردپیام تصمیمات درموردرسانه گروهی ارزیابی عملیات آگهی دررسانه پیشبردفروش تصمیمات اصلی درامور پیشبرد فروش ایجاد برنامه پیشبردفروش اهداف روابط عمومی مراحل تعیین زمان ونحوه استفاده ازروابط عمومی فروش حضوری مزیت فروش حضوری انواع مشاغل فروش فرآینداستراتژیک فروش حضوری عوامل موثردرترکیب ترفیع مراحلی که درانتخاب فروشندگان مهم است سه گام اصلی درانتخاب نیروی فروش روشهای متداول پرداخت دستمزد به نیروی فروش فصل دوازدهم: انواع بازاریابی مقدمه انواع بازاریابی بازاریابی خود(شخصی) بازاریابی سازمان بازاریابی مکان بازاریابی ایده  بازاریابی خدماتی ویژگی امورخدماتی آمیخته بازاریابی خدمات بازاریابی در سازمانهای غیرتجاری اهمیت بازاریابی غیر تجاری ایجاد برنامه استراتژیک برای بازاریابی غیرتجاری  تجزیه وتحلیل بازارهدف  برنامه ریزی محصول  تعیین قیمت  سیستم توزیع برنامه های ترفیع فروش اجرای برنامه های عملیاتی فصل سیزدهم: بازاریابی بین المللی مقدمه اهمیت بازارهای جهانی استراتژی همگانی یا ویژه مراحل عمده تصمیم گیری دربازاریابی بین الملل ارزیابی محیط بازاریابی بین المللی سیستم بازرگانی بین المللی وضعیت اقتصادی وضعیت سیاسی-قانونی کشورها وضعیت فرهنگی تصمیم به فعالیت در سطح بین الملل تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین الملل تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین الملل استراتژی صادرات همکاری مشترک سرمایه گذاری مستقیم انواع صادرات صادرات غیرمستقیم صادرات مستقیم انواع همکاری مشترک همکاری مشترك از طریق واگذاری امتیازی خاص  قرارداد تولید  قرارداد همکاری در مدیریت همکاری به صورت مالکیت مشترك پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

  • سیستم های خبره

    سیستم خبره,سیستم های خبره دانلود فایل مقدمه هوش مصنوعی دانش ساخت ماشین ها یا برنامه های هوشمند است تعریف دیگری كه ازهوش مصنوعی می توان ارائه داد به قرارزیراست هوش مصنوعی شاخه ا ی است ازعلم كامپیوتركه ملزومات محاسباتی واعمالی…

  • آزمون هوش هیجانی (20 سؤالی)

    آزمون هوش هیجانی (20 سؤالی),آزمون هوش هیجانی (20 سؤالی) ، آزمون هوش عاطفی ، هوش هیجانی ، هوش عاطفی ، آزمون هوش دانلود فایل آزمون هوش هیجانی (20 سؤالی) آزمون هوش عاطفی وضعیت عاطفی ما در زمانی که بتدریج  علائم…

  • مقاله مدیریت مالی سود مجموعه هفتم

    بازده غیر عادی ،,تغییرات نامنتظره سود ،,حساسیت قیمت سهام نس,خطای پیش بینی سود ،,دانلود مقاله ،,رشد درآمد ،,سود پایدار،,سود فصلی،,شفافیت سود ،,ضریب واکنش سود ،,مقاله حسابداری ،,مقاله رفتار قیمت ،,مقاله مدل سه عاملی فاما و فرنچ ،,مقاله مدیریت مالی ،,مقاله…

  • پرسشنامه سبک عشق (عشق مثلثی) استرنبرگ (1986)

    پرسشنامه سبک عشق (عشق مثلثی) استرنبرگ (1986) دانلود فایل پرسشنامه سبک عشق (عشق مثلثی) استرنبرگ (1986) منابع  : گنجی ، حمزه . ارزشیابی شخصیت . نشر ساوالان . 1380 قمرانی و سادات جعفر طباطبایی. (1385). بررسی روابط عاشقانه زوجین ایرانی…

  • پروژه کارآفرینی کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی

    پروژه کارآفرینی کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی,پروژه کارافرینی کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی,توجیه اقتصادی کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی,دانلود پروژه کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی,دانلود کارآفرینی کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی,طرح توجیه فنی کارگاه تولید…

  • پروژه شناسائی و كاهش آب بحساب نیامده در شبكه های آبرسانی شهری

    پروژه شناسائی و كاهش آب بحساب نیامده در شبكه های آبرسانی شهری,شناسایی عوامل ایجاد تلفات آب در شبكه های آبرسانی,لایل نیاز به انجام كنترل و ممیزی اماكن,مدلسازی شبكه توزیع آب,وشهای كاهش تلفات غیر فیزیكی اب دانلود فایل پروژه  شناسائی و…

  • پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پلاست فوم

    پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پلاست فوم,پروژه کارافرینی کارگاه تولید پلاست فوم,پلاست,توجیه اقتصادی کارگاه تولید پلاست فوم,تولید,دانلود پروژه کارگاه تولید پلاست فوم,دانلود کارآفرینی کارگاه تولید پلاست فوم,طرح توجیه فنی کارگاه تولید پلاست فوم,طرح توجیهی کارگاه تولید پلاست فوم,فوم,کارآفرینی کارگاه تولید پلاست…

  • مقاله رابطه ورزش و دین

    مقاله رابطه ورزش و دین دانلود فایل بخشهایی از متن: ورزش و ادیان در نگاه اول ممكن است چنین به نظر رسد كه آنچه نظام و ورزش را به نظام دین پیوند می دهد روابطی اندك و یا ساده است،…

  • کارافرینی راه اندازی كارگاه حلقوی پودی (تریكو بافی)

    کارافرینی راه اندازی كارگاه حلقوی پودی (تریكو بافی) دانلود فایل [1]

  • بررسی تاثیر نحوه حمل و نقل بر کنترل موجودی مواد

    بررسی تاثیر نحوه حمل و نقل بر کنترل موجودی مواد,تاثیر نحوه حمل و نقل بر کنترل موجودی مواد,کنترل موجودی مواد دانلود فایل بررسی تاثیر نحوه حمل و نقل بر کنترل موجودی مواد چکیده امروزه مسئله کاهش صحیح هزینه ها در…

  • مقاله بررسی حقوق بازرگانی

    پروژه بررسی حقوق بازرگانی,تحقیق بررسی حقوق بازرگانی,دانلود تحقیق بررسی حقوق بازرگانی,مقاله بررسی حقوق بازرگانی دانلود فایل مقاله بررسی حقوق بازرگانی در 52 صفحه ورد قابل ویرایش  بسمه تعالی حقوق بازرگانی تعریف حقوق تجارت یا حقوق بازرگانی: -    مجموعه قواعدی است…

  • مبانی و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT )

    فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری,مبانی و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT ) دانلود فایل مبانی و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT  ) در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه…

  • مقایسه تحریف های شناختی و طرحواره های هیجانی در افراد مبتلا به میگرن با افراد سالم

    مقایسه تحریف های شناختی و طرحواره های هیجانی در افراد مبتلا به میگرن با افراد سالم دانلود فایل مقایسه تحریف های شناختی و طرحواره های هیجانی در افراد مبتلا به میگرن با افراد سالم هدف از انجام این پژوهش مقایسه…

  • پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی(درون گرایی و برون گرایی) پسران سیگاری و غیر سیگاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر

    پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی(درون گرایی و برون گرایی) پسران سیگاری و غیر سیگاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر دانلود فایل پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی(درون گرایی و برون گرایی) پسران سیگاری و غیر سیگاری دانشگاه آزاد اسلامی…

  • روستاها در خوزستان

    روستاها در خوزستان دانلود فایل روستاها در خوزستان  نظام استقرار - شكل بافت روستاهای نو كوچه ها مراكز تجمع در استان خوزستان در دو منطقة كوهستان و جلگه قواعد متفاوتی نظام استقرار روستا را تبیین می كنند. همواری سطح جلگه…

  • مقاله و ترجمه آن با نام شروط آماری ناهمگن QoS بر شبکه های بی سیم موبایلی نسل 5

    ترجمه مقاله ISI,شبکههای بی سیم,مقاله,مقاله و ترجمه آن با نام شروط آماری ناهمگن QoS بر شبکه های بی سیم موبایلی نسل 5,موبایلی نسل 5 دانلود فایل ترجمه چکیده به عنوان یک مرحله ی بحرانی که به سمت یک دوران جدید…

  • مقاله محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی ، بهبود روش زندگی

    دانلود مقاله محافظت از محیط زیست,مقاله راه های حفاظت از محیط زیست و بهبود روش های زندگی,مقاله محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی ، بهبود روش زندگی دانلود فایل راه های حفاظت از محیط زیست و بهبود روش های…

  • پایان نامه بررسی رابطه بین مشارکت کارکنان و سبک مدیریتی یا رهبری

    بررسی رابطه بین مشارکت کارکنان,پایان نامه بررسی رابطه بین مشارکت کارکنان و سبک مدیریتی یا رهبری,سبک مدیریتی یا رهبری دانلود فایل پایان نامه بررسی رابطه بین مشارکت کارکنان و سبک مدیریتی یا رهبری چکیده مدیریت،مجموعه فرایندهایی است که از طریق…

  • مجموعه گزارشهای دوره كارآموزی عملی مشاوره حقوقی و وكالت موضوع ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی و اجتماعی

    مجموعه گزارشهای دوره كارآموزی عملی مشاوره حقوقی و وكالت موضوع ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی و اجتماعی,موضوع ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی و اجتماعی دانلود فایل فهرست عنوان                                 صفحه مفدمه ................................................................................................................................................... 1 فصل اول: دفتر…

  • پایان نامه قلمرو مکانی قوانین جزایی در حقوق کیفری ایران و فقه امامیه

    پایان نامه قلمرو مکانی قوانین جزایی,پایان نامه قلمرو مکانی قوانین جزایی در حقوق کیفری ایران و فقه امامیه,حقوق کیفری ایران و فقه امامیه,قلمرو مکانی قوانین جزایی دانلود فایل [6]

  • پایان نامه Data Mining

    پایان نامه Data Mining دانلود فایل [1]

  • مقاله رشد معضل اجتماعی خودکشی

    مقاله خودکشی، معضل اجتماعی رو به رشد,مقاله رشد معضل اجتماعی خودکشی دانلود فایل خودکشی، یک معضل اجتماعی رو به رشد قسمتهایی از متن مقاله: خودکشی یکی از معضلات جدی رو به رشد جوانان در ایران امروز است.هر روز از گوشه…

  • مقاله عبادت واقعى در قرآن

    مقاله عبادت واقعى در قرآن دانلود فایل مقاله عبادت واقعى در قرآن عبادت صحیح در قرآن مجید به دو صورت مطرح شده است : عبادت ظاهرى ، عبادت باطنى . ــــــــــــــــــــــــــــــــــ 1 ـ ( هَلْ أَتَاكَ حَدِیثُ الْغَاشِیَةِ * وُجُوهٌ یَوْمَئِذ خَاشِعَةٌ *…

  • معرفی JIT

    تولید,مدیریت,معرفی JIT دانلود فایل معرفی JIT فهرست موضوع                                            صفحه فصل اول:معرفی JIT ------------------------------------------------ 5 تاریخچه وتکامل تولید بهنگام -------------------------------------------- 6 تعریف نظام بهنگام ------------------------------------------------------ 9 نظام بهنگام دریک نگاه ------------------------------------------------- 10 مبانی تولید بهنگام ------------------------------------------------------- 14 اجزای تولید بهنگام ------------------------------------------------------…

  • پایان نامه قتل و عوامل موثر بر قتل در حقوق ایران

    پایان نامه قتل و عوامل,پایان نامه قتل و عوامل موثر بر قتل در حقوق ایران,عوامل موثر بر قتل,قتل در حقوق ایران دانلود فایل پایان نامه قتل و عوامل موثر بر قتل در حقوق ایران مقدمه قتل بزرگترین تعرض به تمامیت…

  • هورمون جیبرلین

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پاورپوینت هورمون جیبرلین,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,هورمون جیبرلین دانلود فایل دانلود پاورپوینت هورمون جیبرلین جیبرلین یکی از هورمونهای گیاهی است که نقش مهمی در…

  • ادبیات نظری وپیشینه پژوهش استراتژی های اکتساب تکنولوژی

    ادبیات نظری استراتژی های اکتساب تکنولوژی,ادبیات نظری وپیشینه پژوهش,ادبیات نظری وپیشینه پژوهش استراتژی های اکتساب تکنولوژی,استراتژی های اکتساب تکنولوژی,پیشینه پژوهش استراتژی های اکتساب تکنولوژی دانلود فایل جزئیات: توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)…

  • پایان نامه بهره وری

    بهره وری,پایان نامه بهره وری دانلود فایل پایان نامه بهره وری پیشگفتار نیازهای بشر چیزی نیست كه بتوان به راحتی از آن صرفنظر كرد . امروز با توجه به منابع كمیاب و نیازهای نامحدودی كه وجود دارد ، استفادة درست…

  • پاورپوینت ریسک، بازده و ارزیابی اوراق بهادار

    ارزش سهام برمبنای خالص ار,ارزیابی اواراق بهادار,ارزیابی سهام عادی,ارزیابی سهام عادی با رشد صفر,ارزیابی سهام عادی بارشد ثابت,ارزیابی سهام عادی بارشد متغیر یا فوق العاده,انحراف معیار هرسهم,انواع ریسک,پاورپوینت ریسک، بازده و ارزیابی اوراق بهادار,ریسک وبازده مجموعه سرمایه گذاری,محاسبه ضریب بتا,مدل…

  • کاراموژی در ایران تکنیک

    کاراموژی در ایران تکنیک دانلود فایل کاراموژی در ایران تکنیک  فهرست مطالب عنوان                                                                                        صفحه مقدمه                                                                                        1 برخی از استانداردهای تابلوها                                                            2 تعاریف تابلو ها                                                                    4 شرایط كار عادی                                                                           6 اطلاعات و لوح ویژگیها                                                          9 اینترلاكها                                                                                    10 طبقه بندی درجه حفاظتی…

  • مقاله آشنائی با شبكه های بی سیم

    دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود جزوه آموزشی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کار آموزی,دانلود مقاله,دانلود مقاله آشنائی با شبكه های بی سیم,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,مقاله آشنائی با شبكه های…

  • كاربردهای انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در علوم باغبانی 17 ص + 18 اسلاید

    انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در علوم باغبانی 17 ص 18 اسلاید,بررسی انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در علوم باغبانی,پروژه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در علوم باغبانی 17 ص 18 اسلاید,تحقیق انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در علوم باغبانی,درباره انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای,كاربردهای انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در علوم…

  • طرح توجیهی تولید کفپوش سه بعدی خودرو از جنس PU (پلی ارتان)

    طرح توجیهی تولید کفپوش سه بعدی خودرو از جنس PU (پلی ارتان) دانلود فایل طرح توجیهی تولید کفپوش سه بعدی خودرو از جنس PU (پلی ارتان) خلاصه طرح نام محصول طرح توجیهی تولید کفپوش سه بعدی خودرو از جنس PU…

  • تحقیق کنترل توان راکتیو

    تئوری کنترل توان راکتیو در سیستمهای انتقالدر حالت ماندگار,تامین توان راکتیو ضروری,تحقیق کنترل توان راکتیو,تقلیل نوسانات گذرا,جبران توان راکتیو ورفتار دینامیکی سیستمهای انتقال,جنبه های طراحی کندانسور,خازنهای سری,روشهای راه اندازی,سیستمهای کمکی,کندانسورهای سنکرون دانلود فایل تحقیق کنترل توان راکتیو توان راکتیو یک…

  • گزارش کارآموزی کارخانجات ایران مرینوس قم

    ایران,دانلود گزارش کارآموزی کارخانجات ایران مرینوس قم,قم,کاراموزی کارخانجات ایران مرینوس قم,کارخانجات,کارورزی کارخانجات ایران مرینوس قم,گزارش کارآموزی کارخانجات ایران مرینوس قم,گزارش کاراموزی کارخانجات ایران مرینوس قم,مرینوس دانلود فایل گزارش کارآموزی کارخانجات ایران مرینوس قم در96 صفحه ورد قابل ویرایش فهرست مطالب…