پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع,پروژه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,تأثیر,تحقیق بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,دانلود پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,رفتار,ك,مقاله بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع

دانلود فایل

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع در 90 صفحه ورد قابل ویرایش  مقدمه: در عصری كه زندگی می‌كنیم مكانیسم لزوم یك شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریك) كاركنان در زمینه به كارگیری آن در محیط كار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است. انسانی كه در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یك طرف میزان ارتباطات حضوری را كاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تكنولوژی انتظار آن است كه اگرچه این ارتباط كاهش پیدا كرده ولی همان اندك ارتباط به میزان موثر و نتیجه بخش انجام گیرد. باید متذكر شویم كه رفتار مشخصه اصلی و روانی هر فرد می باشد كه اگر شخص با سوءخلق و رفتار نامناسب با یك كامپیوتر (كه نه رفتار مناسب و یا نامناسب را درك می كند یعنی فاقد شعور است و نه احساس دارد) ارتباط برقرار كند، سیستم به درستی پاسخگوی این فرد در خروجی اطلاعات نمی باشد و نتیجه رفتار نامناسب را با پاسخ نامناسب دریافت می كند پس باید گفت رفتار و عمل یك فرد حتی در عصر حاضر همیشه عامل دخیل و مهم در رضایت شغل ارباب رجوع است. در ادارات همیشه مواجه با این موضوع هستیم كه گاهی دو عامل اساسی باعث ناخشنودی ارباب رجوع می شود كه به طور مختصر عبارتند از: 1-   عدم رفتار ناشایست كاركنان با آنان 2-   انجام نشدن امور آنها توسط كاركنان مربوطه البته باید متذكر شویم عوامل فردی دیگری از جمله عدم اطلاع رسانی كامل، شرایط و محیط كاری نامناسب برای مراجعه ارباب رجوع و كاغذبازی و … در عدم رضایت ارباب رجوع و مشتری تاثیر دارد. افراد به دلیل اینكه چون متفاوتند و به دلایل وراثتی و محیطی دارای خصوصیات و مشخصه های منحصر به فرد هستند، انعكاس رفتاری متفاوتی دارند و در برابر شرایط ثابت، واكنشهای رفتاری متفاوتی از خود نشان می‌دهند. در ادارات هم شاهد این موضوع هستیم. بارها مشاهده كرده‌ام یك نوع رفتار (علی رغم شایستگی) با یك ارباب رجوع كه رضایت وی را در پی داشته است ولی اعمال همین رفتار با فرد دیگر واكنشی عكسی را شاهد بوده‌ام یا اینكه تعدادی از افراد ارباب رجوع از انجام نشدن امر آنها آنقدر عصبانی و ناراضی نیستند كه افراد دیگر به پرخاشگری می‌پردازند. همگی عوامل فوق بنده را بر آن داشت كه ضمن شناخت نیازهای اولیه ارباب رجوع (رفتاری و انجام امور آنها) و رفع آنها، در برآورده نمودن هر چه بهتر آنها مطالبی مفید را از دیدگاه‌های متفاوت عرضه نماید. فرضیه: رفتار شایسته و مناسب كاركنان با ارباب رجوع بیش از انجام گرفتن امور آنها در میزان رضایتمندی آنها اهمیت دارد. اهداف: در واقع نمی توان یك موضوع را شاخص قرارداد و گفت هدف این است زیرا در مبحث رضایتمندی كه یك موضوع كلی است اهدافی به صورت شاخه وار رسیدن به یك هدف اساسی كه همانا رضایتمندی است را ممكن می سازد. از جمله اهداف مهم می توان به: الف- بتوان با هماهنگی مدیریت یك سیستم یكپارچه رفتاری و اخلاقی را در سطح ادارات با توجه به آداب و رسوم آن محیط یا محیط اجتماعی اتخاذ نمود تا كاركنان یك واحد دچار سردرگمی رفتاری نشوند. ب- كاركنان بدانند هر رفتاری شایسته و مناسب نیست به عبارتی كاركنان از نوعی بینش و روانشناسی رفتاری در برخورد با ارباب رجوع داشته باشند و بدانند كه كدام رفتار را برای كدام شخص از خود بروز دهند. و این هیچ تناقض یا منافاتی با هدف اول ندارد زیرا نوع رفتار در سطح كلان را مدیر و در سطح پایین را خود فرد تشخیص می دهد و این كه گفته می شود «داشتن نوعی روانشناسی»به معنی رفتار حرفه ای روانشناسی نیست زیرا خود فرد كم كم به این نوع بینش می رسد. ج- راهنمایی زبانی بهتر و یك راه میانبر نسبت به كاغذ بازی كه وقت گیر است می باشد. د- كاركنان با ارباب رجوع نوعی رابطه دوستانه ولی بدون داشتن هیچ انتظاری از طرفین و به صورت كامل تر نوعی رابطه منطقی داشته باشند. مثلا به این حد از رابطه دوستانه و معتمدانه برسند كه اگر یك كارمند به یك ارباب رجوع رو كند و بگوید این مورد ارجاعی پرونده دچار اشكال است دیگر آن فرد ارباب رجوع دچار نوعی شك نگردد كه آیا این كارمند برای دواندن من این حرف را می زند یا واقعا این طور است. «به عبارتی حرف یك كارمند سند باشد» هـ . دگرگونی رفتاری ارباب رجوع حداقل در سطح این اداره رویت شود. یعنی اینكه یك ارباب رجوع به این سطح از دید برسد كه وقتی پا به این اداره می گذارد كارمندان انتظار بروز چه رفتاری از او را دارند. و وقتی وی برای اولین بار به این اداره قدم می گذارد و با نوعی اخلاق تند و یا برعكس نرمش برخورد می كند، اخلاق كارمندان بر او مسلط و چیره گردد و به او حالت ثبات رفتاری و اخلاقی متناسب با اداره بدهد. و- كارمند به این بینش رسیده باشد كه ممكن است یك كار ارجاعی توسط ارباب رجوع در فاصله مدت كوتاهی انجام گیرد و كار دیگر مدت زمان زیادی نیاز دارد. حال با داشتن چند كار پرحجم در یك زمان چه باید كرد؟ آیا باید تمام آنها را منتظر نگه داشت؟ دو راه پیشنهاد می شود كه یكی به تجربه و دیگری به رابطه صمیمی شخص كارمند با همكارانش بستگی دارد اول اینكه تمام كارهای ارجاعی را ببیند و تشخیص دهد چقدر زمان می برد. و تعداد كارهایی را كه می تواند تا اتمام وقت اداری انجام دهد را قبول و بقیه با رضایت ارباب رجوع به زمان دیگری موكول نماید. روش دوم اینكه آن كارها را بین همكاران خود تقسیم كنند و البته باید گفت به ندرت در اداره ها پیش می آید كه این حجم كار به وجود آید. ی- تمامی افراد ارباب رجوع چه متمكن و دارای اعتبار و چه ضعیف مراجعه كننده یك برخورد ، یك انتظار، و انتظارات آنها را به یك اندازه برآورده نماییم و هیچ تبعیض بین آنها گذاشته نشود. هدف متعالی كه جمع كننده همه اهداف فوق الذكر است این كه بدانیم رضایت ارباب رجوع چگونه تحصیل می شود. سؤالها: 1-   واژه ارباب رجوع یا مشتری چه معنی را در ذهن تداعی می كند؟ 2-   رضایت مشتری یعنی چه؟ 3-   به كدام بخش از نیازهای ارباب رجوع باید پاسخ گفت و نیاز آنها را مرتفع نمود؟ 4-   نگرش نسبت به ارباب رجوع چیست؟ 5-   معیار رضایتمندی ارباب رجوع چیست؟ 6- آیا باید با تمام افراد ارباب رجوع با یك ثبات و رفتار معین برخورد كرد و یا باید از نوعی انعطاف رفتاری برخوردار بود؟ 7-   انتظارات مشتریان چیست؟ 8-   چگونه می توان رضایت مشتریان را اندازه گرفت؟ 9-   عوامل شكل دهنده و تاثیرگذار رفتار یك كارمند در محیط كار چیست؟ 10-    آیا تمام افراد در یك اداره باید هموزن یا همسنگ باشند یا یك فرد باید به عنوان راهبر در بین آنها وجود داشته باشد؟ 11-          چگونه می توان نظریات مشتریان را در راستای رسیدن به حداكثر رضایت جمع آوری كرد. 12-           آیا این گفته صحیح است «باید مراجعات ارباب رجوع را به حداقل رساند؟» 13-          نمود و مشخصه اصلی رضایت ارباب رجوع زبانی است یا رفتاری؟ فهرست مطالب عنوان                                                                                                              صفحه فصل اول- مشتری كیست؟ رضایت مشتری چیست؟……………………………………. 1 فصل دوم- انتظارات مشتریان و درك آن…………………………………………………… 11 فصل سوم- شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع……………………………………….. 15 فصل چهارم- ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری………………………………….. 23 فصل پنجم- رضایت كاركنان در راستای جلب رضایت ارباب رجوع……………… 29 فصل ششم- پرورش كاركنان و استخدام…………………………………………………… 34 فصل هفتم- گردآوری نظریات مشتری و نگاهی به یك تجربه……………………….. 44         فصل هشتم- فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری و انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………… 51 فصل نهم- طرح تكریم ارباب رجوع و راههای عملی آن……………………………….. 58 فصل دهم- نتیجه گیری و جمع بندی………………………………………………………….. 70 منابع………………………………………………………………………………………………………. 79 فهرست جداول و نمودارها عنوان                                                                                                              صفحه جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود……………………………. 25 نمودار 1- مزایای رضایت مشتری…………………………………………………………….. 8 نمودار 2- اهمیت و برخورد شایسته كاركنان از دیدگاه ارباب رجوع…………….. 76 نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان………. 77 نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع……………….. مشتری كیست؟ از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد». امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد. اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد. به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود. رضایت مشتری از نگاه اول با مرور ادبیات مرتبط با موضوع با دو رویكرد برای تعریف رضایت مواجه می‌شویم: رویكرد اول عقیده دارد، رضایت حالتی است كه پس از مصرف محصول یا استفاده از خدمت، برای مشتریان حاصل می‌شود. در رویكرد دوم، رضایت به عنوان فرایند درك و ارزیابی مشتری از تجربه مصرف محصول یا استفاده از خدمات تعریف می‌شود. ما نیز منظر دوم را جهت تعریف مفهوم رضایت مشتری برگزیده‌ایم و بر این اساس تعریف ذیل را ارایه می‌كنیم: رضایتمندی واكنش احساسی مشتری است كه از تعامل با سازمان عرضه كننده یا مصرف حاصل می‌گردد. رضایت از درك متفاوت مابین انتظارات مشتری و عملكرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می‌شود. تجربیات قبلی مشتری قبل از مصرف محصول ما و همچنین تجربه او از تعامل با سازمان عرضه كننده در شكل دهی انتظارات وی، نقشی اساسی ایفا می‌كند. ما عقیده داریم، رضایتمندی مشتریان، عكس‌العمل‌های آتی آنان را در قبال سازمان ما تحت تاثیر قرار خواهد داد. ( از جمله آمادگی و اشتیاق جهت استفاده مجدد، تمایل برای توصیه ما به سایرین و رغبت برای پرداخت بهای محصول بدون چانه زدن یا تلاش برای یافتن عرضه كنندگان كه محصول مشابه را با قیمت كمتری عرضه می دارند.) طرح تكریم ارباب رجوع و اهداف اولیه تفكر كارآمد نمودن نظام اداری كشور كه هدف اصلی و با اهمیت پیاده سازی طرح تكریم ارباب رجوع به حساب می آید با تدوین و تلاش سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور در فروردین ماه سال 1381 جامه عمل به خود گرفت. و به تصویب هیات محترم وزیران رسید كه ظرف مدت یك هفته به عنوان یكی از برنامه های هفتگانه ؟ اداری محسوب و جزئیات آن در نشست مورخ 1381/1/25 در شورای عالی اداری مورد تصویب آن شورا قرار گرفت و تحت عنوان » طرح تكریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع «در نظام اداری، به تمامی دستگاههای دولتی ابلاغ شد.» این طرح با هدف بسیار مهم افزایش اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه و تكیه گاه برای نظام اداری كشور وارد سال دوم بعد از تصویب می شود، در همین راستا نخستین پرسش این گزارش را به بررسی اهداف مهم اجرای طرح تكریم مردم كه به نوعی مشتریان دستگاههای دولتی و یا موسسه های خدماتی محسوب شوند اختصاص داده ایم. یكی از مسئولان نظریات خود را اینگونه بیان كرد: دستگاههای دولتی یكی از مراكز ارائه دهنده خدماتی هستند كه همه مردم از آنها استفاده می كنند. دولت عموما خدمات كیفی ارائه می دهد. ارزیابی و سنجش كیفیت این خدمات كار مشكلی است و سازمانهای دولتی همچون بخش خصوصی نیستند. از سوی دیگر مردم همه به عنوان شهروندان از این خدمات راضی نیستند. امروز در دنیا موج تغییر و نحوه اداری و اصلاحات اداری مطرح شده است و همه به دنبال بهبود كیفیت ارائه خدمات هستند. این موضوع را برای حدود سال 1381 مورد توجه قرار گرفت و قرار شد به شهروندان به عنوان ارباب رجوع نگریسته شود. هر كدام را كارمندان نیز به نوعی ارباب رجوع سازمانهای دیگری هستند و با تاخیر و كیفیت نامناسب ارائه خدمات در عملكرد دستگاههای دولتی ، 98 درصد مردم از كیفیت ارائه خدمات ناراضی هستند.

  • پایان نامه بازیابی روغن پایه از روغن مستعمل به روش استخراج با حلال

    پایان نامه بازیابی روغن پایه,پایان نامه بازیابی روغن پایه از روغن مستعمل به روش استخراج با حلال,روغن مستعمل به روش استخراج با حلال دانلود فایل پایان نامه بازیابی روغن پایه از روغن مستعمل به روش استخراج با حلال واژه روغن…

  • پاورپوینت ماهیت و انواع تحول سازمانی

    انواع تغییرات براساس گستردگی و زمان,انواع چهارگانه تغییر,پاورپوینت ماهیت و انواع تحول سازمانی,پیامدهای تحول برای افراد و سازمانها,تغییر تكاملی,تغییرات تدریجی یا پیوسته,تغییرات گسسته یا جهشی,تغییراساسی,تغییراصلاحی,تغییرانطباقی,تغییرانقلابی,دانلود پاورپوینت ماهیت و انواع تحول سازمانی دانلود فایل عنوان: پاورپوینت ماهیت و انواع تحول سازمانی…

  • مقاله بررسی و شناخت اثر موتاژنیک و ژنوتوکسیک علف کش های آترازینی در ماهی چاناپونکتاتوس (بلوخ) با استفاده از تست خرد هسته و ژل الکتروفورز تک سلولی

    مقاله بررسی و شناخت اثر موتاژنیک و ژنوتوکسیک علف کش های آترازینی در ماهی چاناپونکتاتوس (بلوخ) با استفاده از تست خرد هسته و ژل الکتروفورز تک سلولی دانلود فایل مقاله بررسی و شناخت اثر موتاژنیک و ژنوتوکسیک علف کش های…

  • مقاله دودکش ها

    مقاله دودکش ها دانلود فایل مقاله دودکش ها فهرست: نگاهی به دودکش ها دودکش گرمکن ها اتصال به دیوار انتخاب سیستم تهویه و هواکش های مناسب در سالن های بسته بخاری دیواری قسمتهایی از متن: نكات ذیل جهت رعایت در…

  • مقاله بررسی فراوانی ضایعات پاتولوژیك رحم و سرویكس در نمونه های آسیب‌شناسی بیمارستانهای بعث نهاجا و میرزاكوچگ‌خان

    مقاله بررسی فراوانی ضایعات پاتولوژیك رحم و سرویكس در نمونه های آسیب‌شناسی بیمارستانهای بعث نهاجا و میرزاكوچگ‌خان دانلود فایل مقاله بررسی فراوانی ضایعات پاتولوژیك رحم و سرویكس در نمونه های آسیب‌شناسی بیمارستانهای بعث نهاجا و میرزاكوچگ‌خان پولیپ پولیپ آندوسرویكس ضایعات…

  • تحقیق در مورد جغرافیای سرزمین ایران

    تحقیق در مورد جغرافیای سرزمین ایران دانلود فایل تحقیق در مورد جغرافیای سرزمین ایران فهرست: مقدمه جغرافیای سرزمین ایران بهبود دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی از اصلی ترین علل افزایش جمعیت ریشه كنی اكثر بیماریهای واگیردار و روند روبه…

  • پایان نامه مقایسه سلامت روان شاعران در كنار افراد غیر شاعر

    پایان نامه مقایسه سلامت روان شاعران,پایان نامه مقایسه سلامت روان شاعران در كنار افراد غیر شاعر,مقایسه سلامت روان شاعران,مقایسه سلامت روان شاعران در كنار افراد غیر شاعر دانلود فایل پایان نامه مقایسه سلامت روان شاعران در كنار افراد غیر شاعر…

  • دانلود پاورپوینت استاندارد57: تداوم فعالیت

    بررسی ارزیابی مدیریت,دانلود پاورپوینت استاندارد57: تداوم فعالیت,دوره‌ پس‌ از ارزیابی‌ مدیریت‌,روشهای‌ اضافی‌ حسابرسی‌ در صورت‌ شناسایی‌ رویدادها یا شرایط‌,عدم‌ تمایل‌ مدیریت‌ به‌ انجام‌ ارزیابی‌ یا گسترش‌ آن,مسئولیت حسابرس,مسئولیت مدریت,ملاحظات برنامه ریزی,نتیجه‌گیری‌ و گزارشگری‌ حسابرسی‌ دانلود فایل عنوان: دانلود پاورپوینت استاندارد57:…

  • پژوهش بررسی فراهنجاری های زبانی شعر شاعر معاصر شاملو

    پژوهش بررسی فراهنجاری های زبانی شعر شاعر معاصر شاملو,فراهنجاری زمانی یا کهن گرایی,فراهنجاری های زبانی شعر شاملو,مطالعات زبانشناختی ادبیات در ایران,مطالعات زبانشناختی ادبیات در غرب دانلود فایل پژوهش بررسی فراهنجاری های زبانی شعر شاعر معاصر شاملو پژوهش حاضر با عنوان…

  • بررسی اثربخشی روش حساسیت زدایی با حرکت چشم و بازپردازش در کاهش افسردگی، اضطراب و خستگی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس

    بررسی اثربخشی روش حساسیت زدایی با حرکت چشم و بازپردازش در کاهش افسردگی، اضطراب و خستگی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود گزارش کار آموزی,دانلود مقاله,دانلود…

  • مقاله آشنایی با سیستم عامل لینوكس

    مقاله آشنایی با سیستم عامل لینوكس دانلود فایل مقاله آشنایی با سیستم عامل لینوكس فهرست: مدیریت سیستم در لینوكس مفهوم مدیریت سیستم‌ LinuxConf Webmin YAST مجازی‌سازی در لینوكس روش مجازی‌سازی دایمون Xend  ایجاد دیسكت بوت لینوكس  ......................................................................... بخشهایی از متن:…

  • پایان نامه اعتقاد به معاد در مكاتب مختلف

    پایان نامه اعتقاد به معاد در مكاتب مختلف دانلود فایل پایان نامه اعتقاد به معاد در مكاتب مختلف مقدمه بحث ما درباره مسأله معاد است. مسأله معاد از نظر اهمیت، بعد از مسأله توحید مهمترین مسأله دینی و اسلامی است.…

  • مقاله آفرینش

    مقاله آفرینش دانلود فایل 2

  • طرح توجیهی تولید دستگاه لپینگ پرتابل

    طرح توجیهی تولید دستگاه لپینگ پرتابل دانلود فایل طرح توجیهی تولید دستگاه لپینگ پرتابل این طرح توجیهی شامل موارد زیر است :  معرفی محصول مشخصات کلی محصول شماره تعرفه گمرکی شرایط واردات استانداردهای ملی وجهانی قیمت تولید داخلی و جهانی…

  • دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و کامپیوتر

    انواع تصمیم گیریهای بازرگانی,انواع تصمیمات از نظر ساختارمندی,پیشرفتهای فناوری کامپیوتر,تصمیمات تاکتیکی,تصمیمات راهبردی,تصمیمات فنی یا عملیاتی,تفاوت بین اطلاعات رسمی و غیر رسمی,دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و کامپیوتر,طبقه بندی سیستمهای اطلاعات رسمی,فرایند تصمیم گیری,مدیریت منابع اطلاعاتی,مراحل مختلف در فرآیند تصمیم گیری,نقش کامپیوترهای…

  • اختلاط بتن

    اختلاط بتن,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود تحقیق,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود کتاب,دانلود مدیریت,دانلود مقاله,دانلود مقاله اختلاط بتن,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل دانلود مقاله اختلاط بتن این مقاله با فرمت Word بوده و…

  • مقاله طرح های بازاریابی

    مقاله طرح های بازاریابی دانلود فایل

  • تحلیل محتوای مهمترین مطالب روزنامه های سراسری - 1387

    تحلیل محتوای مهمترین مطالب روزنامه های سراسری - 1387,دانل,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود تحلیل محتوای مهمترین مطالب روزنامه های سراسری 1387,دانلود طرح توجیهی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل…

  • پرسشنامه خلاقیت عابدی ( 1372 )

    پرسشنامه خلاقیت عابدی ( 1372 ) دانلود فایل پرسشنامه خلاقیت عابدی ( 1372 ) منبع ساعتچی. محمود ، کامکاری. کامبیز، عسکریان. مهناز . آزمونهای روان شناختی . نشر ویرایش . 1389 عابدی ، جمال ( 1372 ) خلاقیت و شیوه…

  • پروپوزال مقابله با حملات سیاه­چال در شبکه ­های موردی سیار مبتنی بر AODV، از طریق سیستم­های تشخیص نفوذ

    AODV,پروپوزال مقابله با حملات سیاه­چال در شبکه ­های موردی سیار مبتنی بر AODV، از طریق سیستم­های تشخیص نفوذ,حملات سیاه­چال,سیستم­های تشخیص نفوذ دانلود فایل پروپوزال مقابله با حملات سیاه­چال در شبکه­ های موردی سیار مبتنی بر AODV، از طریق سیستم­های تشخیص…

  • پوستر استحاله فرهنگی

    andalusia,poster,استحاله فرهنگی,اندلس,اندلسیزاسیون,پوستر,پوستر استحاله فرهنگی,تهاجم فرهنگی,خامنه ای دانلود فایل پوستر / استحاله فرهنگی سیاست امروز، سیاست آندلسی کردن ایران است هدف اصلی و نهایی جنگ نرم انحلال درونی و استحاله داخلی جمهوری اسلامی از طریق تغییر باور ها و سست کردن…

  • مقاله شرح زندگی نامه سعدی شیرازی

    مقاله زندگی نامه سعدی شیرازی,مقاله شرح زندگی نامه سعدی شیرازی دانلود فایل مقاله شرح زندگی نامه سعدی شیرازی سعدی در شیراز در میان خاندانی که از عالمان دین بودند ولادت یافت. دولتشاه می نویسد که: « گویند پدر شیخ ملازم…

  • مبانی نظری کمال گرایی

    مبانی نظری کمال گرایی دانلود فایل مبانی نظری کمال گرایی در 17  صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA…

  • گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک

    دانلود گزارش آزمایشگاه خاک,دانلود گزارش آزمایشگاه مکانیک خاک,دانلود گزارش کار آزمایشگاه خاک,دانلود گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک,گزارش آزمایشگاه خاک,گزارش آزمایشگاه مکانیک خاک,گزارش کار آزمایشگاه خاک,گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک دانلود فایل گزارش کار آزمایشگاه درس مکانیک خاک ؛ کاملترین گزارش آزمایشگاه مکانیک…

  • کارآموزی رشته مهندسی صنایع در شرکت یزد موزائیک

    دانلود گزارش کارآموزی,دانلود گزارش کارآموزی رشته مهندسی مکانیک,دانلود گزارش کارآموزی مکانیک,کارآموزی رشته مهندسی صنایع در شرکت یزد موزائیک,گزارش کارآموزی رشته مکانیک,گزارش کارآموزی رشته مهندسی مکانیک,گزارش کارآموزی مکانیک,گزارش کارآموزی مهندسی مکانیک دانلود فایل گزارش کارآموزی رشته مهندسی صنایع در شرکت یزد…

  • مقاله تغییرات جسمانی ، رشد عقلی ، و اجتماعی شدن (نوجوانی)

    مقاله تغییرات جسمانی ، رشد عقلی ، و اجتماعی شدن (نوجوانی) دانلود فایل مقاله تغییرات جسمانی ، رشد عقلی ، و اجتماعی شدن (نوجوانی) دوران نوجوانی هم از نظر نوجوانان و هم از نظر والدین، از قدیم ، دورانی دشوارتر…

  • اصول طراحی بسته بندی

    اصول طراحی بسته بندی دانلود فایل  اصول طراحی بسته بندی مقدمه نتیجه مصاحبه نتیجة پرسشنامه تاریخچة محصول و بررسی 12 پارمتر اصلی طرح تاریخچة‌ آلفارومئو بررسی دوازده بارقه اصلی بررسی ساختار فرمی محصولات كاربرد سمبلیك مشخص نمودن هویت و موقعیت…

  • پایان نامه بزهکاری زنان

    پایان نامه بزهکاری زنان دانلود فایل پایان نامه بزهکاری زنان مقدمه مطالعه علل و عوامل وقوع جرایم در جامعه همواره از مشغله های ذهنی - علمی پژوهشگران آسیب شناسی اجتماعی بوده است. با کشف اولیه این عوامل، کوشش در طبقه­بندی…

  • بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با پرورش خلاقیت دانش آموزان مقطع راهنمایی

    بررسی رابطه جو عاطفی خانواده,بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با پرورش خلاقیت دانش آموزان مقطع راهنمایی,پایان نامه کارشناسی روانشناسی عمومی دانلود فایل پایان نامه  کارشناسی روانشناسی عمومی   بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با پرورش خلاقیت دانش آموزان مقطع راهنمایی…

  • مقاله بررسی آئین نامه آموزش صنایع الكترونیك ایران

    پروژه بررسی آئین نامه آموزش صنایع الكترونیك ایران,تحقیق بررسی آئین نامه آموزش صنایع الكترونیك ایران,دانلود تحقیق بررسی آئین نامه آموزش صنایع الكترونیك ایران,مقاله بررسی آئین نامه آموزش صنایع الكترونیك ایران دانلود فایل مقاله بررسی آئین نامه آموزش صنایع الكترونیك ایران…

  • بررسی نقش جشنواره های موضوعی تئاتر در تغییر نگرش نویسندگان و کارگردانان تئاتر

    بررسی نقش جشنواره های موضوعی تئاتر در تغییر نگرش نویسندگان و کارگردانان تئاتر,تحقیق و پژوهش کارشناسی ارشد بررسی نقش جشنواره های موضوعی تئاتر در تغییر نگرش نویسندگان و کارگردانان تئاتر دانلود فایل تحقیق و پژوهش کارشناسی ارشد بررسی نقش جشنواره…

  • پاورپوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی

    پاورپوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی دانلود فایل پاورپوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی عصرهای پیشرفت بشر :  •کشاورزی •صنعت •اطلاعات و ارتباطات •عصر مجازی • تعریف سازمان مجازی :  •یک نوع خاص از سازمان شبکه ای است…

  • تحقیق رنگ در نشانه پیكتوگرام

    تحقیق رنگ در نشانه پیكتوگرام,رنگ در نشانه (پیكتوگرام دانلود فایل رنگ در نشانه (پیكتوگرام چكیده رساله حاضر در مورد رنگ در نشانه (پیكتوگرام) می‌باشد. در فصل اول سعی كرده‌‌ام مطالبی در مورد مفهوم كلی رنگ بیاورم واینكه دنیای تصویری ما…

  • پروژه بررسی شهر الکترونیکی

    الکترونیک,پایان نامه بررسی شهر الکترونیکی,پروژه بررسی شهر الکترونیکی,تحقیق بررسی شهر الکترونیکی,دانلود پایان نامه بررسی شهر الکترونیکی,شهر الکترونیکی,مقاله بررسی شهر الکترونیکی دانلود فایل پروژه بررسی شهر الکترونیکی شهر الکترونیک آرمان شهر دیجیتال شهر الکترونیک یک اختراع و یا یک پیشنهاد نوآورانه…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرار از منزل

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرار از منزل دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرار از منزل در 26 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع…