پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع,پروژه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,تأثیر,تحقیق بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,دانلود پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,رفتار,ك,مقاله بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع

دانلود فایل

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع در 90 صفحه ورد قابل ویرایش  مقدمه: در عصری كه زندگی می‌كنیم مكانیسم لزوم یك شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریك) كاركنان در زمینه به كارگیری آن در محیط كار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است. انسانی كه در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یك طرف میزان ارتباطات حضوری را كاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تكنولوژی انتظار آن است كه اگرچه این ارتباط كاهش پیدا كرده ولی همان اندك ارتباط به میزان موثر و نتیجه بخش انجام گیرد. باید متذكر شویم كه رفتار مشخصه اصلی و روانی هر فرد می باشد كه اگر شخص با سوءخلق و رفتار نامناسب با یك كامپیوتر (كه نه رفتار مناسب و یا نامناسب را درك می كند یعنی فاقد شعور است و نه احساس دارد) ارتباط برقرار كند، سیستم به درستی پاسخگوی این فرد در خروجی اطلاعات نمی باشد و نتیجه رفتار نامناسب را با پاسخ نامناسب دریافت می كند پس باید گفت رفتار و عمل یك فرد حتی در عصر حاضر همیشه عامل دخیل و مهم در رضایت شغل ارباب رجوع است. در ادارات همیشه مواجه با این موضوع هستیم كه گاهی دو عامل اساسی باعث ناخشنودی ارباب رجوع می شود كه به طور مختصر عبارتند از: 1-   عدم رفتار ناشایست كاركنان با آنان 2-   انجام نشدن امور آنها توسط كاركنان مربوطه البته باید متذكر شویم عوامل فردی دیگری از جمله عدم اطلاع رسانی كامل، شرایط و محیط كاری نامناسب برای مراجعه ارباب رجوع و كاغذبازی و … در عدم رضایت ارباب رجوع و مشتری تاثیر دارد. افراد به دلیل اینكه چون متفاوتند و به دلایل وراثتی و محیطی دارای خصوصیات و مشخصه های منحصر به فرد هستند، انعكاس رفتاری متفاوتی دارند و در برابر شرایط ثابت، واكنشهای رفتاری متفاوتی از خود نشان می‌دهند. در ادارات هم شاهد این موضوع هستیم. بارها مشاهده كرده‌ام یك نوع رفتار (علی رغم شایستگی) با یك ارباب رجوع كه رضایت وی را در پی داشته است ولی اعمال همین رفتار با فرد دیگر واكنشی عكسی را شاهد بوده‌ام یا اینكه تعدادی از افراد ارباب رجوع از انجام نشدن امر آنها آنقدر عصبانی و ناراضی نیستند كه افراد دیگر به پرخاشگری می‌پردازند. همگی عوامل فوق بنده را بر آن داشت كه ضمن شناخت نیازهای اولیه ارباب رجوع (رفتاری و انجام امور آنها) و رفع آنها، در برآورده نمودن هر چه بهتر آنها مطالبی مفید را از دیدگاه‌های متفاوت عرضه نماید. فرضیه: رفتار شایسته و مناسب كاركنان با ارباب رجوع بیش از انجام گرفتن امور آنها در میزان رضایتمندی آنها اهمیت دارد. اهداف: در واقع نمی توان یك موضوع را شاخص قرارداد و گفت هدف این است زیرا در مبحث رضایتمندی كه یك موضوع كلی است اهدافی به صورت شاخه وار رسیدن به یك هدف اساسی كه همانا رضایتمندی است را ممكن می سازد. از جمله اهداف مهم می توان به: الف- بتوان با هماهنگی مدیریت یك سیستم یكپارچه رفتاری و اخلاقی را در سطح ادارات با توجه به آداب و رسوم آن محیط یا محیط اجتماعی اتخاذ نمود تا كاركنان یك واحد دچار سردرگمی رفتاری نشوند. ب- كاركنان بدانند هر رفتاری شایسته و مناسب نیست به عبارتی كاركنان از نوعی بینش و روانشناسی رفتاری در برخورد با ارباب رجوع داشته باشند و بدانند كه كدام رفتار را برای كدام شخص از خود بروز دهند. و این هیچ تناقض یا منافاتی با هدف اول ندارد زیرا نوع رفتار در سطح كلان را مدیر و در سطح پایین را خود فرد تشخیص می دهد و این كه گفته می شود «داشتن نوعی روانشناسی»به معنی رفتار حرفه ای روانشناسی نیست زیرا خود فرد كم كم به این نوع بینش می رسد. ج- راهنمایی زبانی بهتر و یك راه میانبر نسبت به كاغذ بازی كه وقت گیر است می باشد. د- كاركنان با ارباب رجوع نوعی رابطه دوستانه ولی بدون داشتن هیچ انتظاری از طرفین و به صورت كامل تر نوعی رابطه منطقی داشته باشند. مثلا به این حد از رابطه دوستانه و معتمدانه برسند كه اگر یك كارمند به یك ارباب رجوع رو كند و بگوید این مورد ارجاعی پرونده دچار اشكال است دیگر آن فرد ارباب رجوع دچار نوعی شك نگردد كه آیا این كارمند برای دواندن من این حرف را می زند یا واقعا این طور است. «به عبارتی حرف یك كارمند سند باشد» هـ . دگرگونی رفتاری ارباب رجوع حداقل در سطح این اداره رویت شود. یعنی اینكه یك ارباب رجوع به این سطح از دید برسد كه وقتی پا به این اداره می گذارد كارمندان انتظار بروز چه رفتاری از او را دارند. و وقتی وی برای اولین بار به این اداره قدم می گذارد و با نوعی اخلاق تند و یا برعكس نرمش برخورد می كند، اخلاق كارمندان بر او مسلط و چیره گردد و به او حالت ثبات رفتاری و اخلاقی متناسب با اداره بدهد. و- كارمند به این بینش رسیده باشد كه ممكن است یك كار ارجاعی توسط ارباب رجوع در فاصله مدت كوتاهی انجام گیرد و كار دیگر مدت زمان زیادی نیاز دارد. حال با داشتن چند كار پرحجم در یك زمان چه باید كرد؟ آیا باید تمام آنها را منتظر نگه داشت؟ دو راه پیشنهاد می شود كه یكی به تجربه و دیگری به رابطه صمیمی شخص كارمند با همكارانش بستگی دارد اول اینكه تمام كارهای ارجاعی را ببیند و تشخیص دهد چقدر زمان می برد. و تعداد كارهایی را كه می تواند تا اتمام وقت اداری انجام دهد را قبول و بقیه با رضایت ارباب رجوع به زمان دیگری موكول نماید. روش دوم اینكه آن كارها را بین همكاران خود تقسیم كنند و البته باید گفت به ندرت در اداره ها پیش می آید كه این حجم كار به وجود آید. ی- تمامی افراد ارباب رجوع چه متمكن و دارای اعتبار و چه ضعیف مراجعه كننده یك برخورد ، یك انتظار، و انتظارات آنها را به یك اندازه برآورده نماییم و هیچ تبعیض بین آنها گذاشته نشود. هدف متعالی كه جمع كننده همه اهداف فوق الذكر است این كه بدانیم رضایت ارباب رجوع چگونه تحصیل می شود. سؤالها: 1-   واژه ارباب رجوع یا مشتری چه معنی را در ذهن تداعی می كند؟ 2-   رضایت مشتری یعنی چه؟ 3-   به كدام بخش از نیازهای ارباب رجوع باید پاسخ گفت و نیاز آنها را مرتفع نمود؟ 4-   نگرش نسبت به ارباب رجوع چیست؟ 5-   معیار رضایتمندی ارباب رجوع چیست؟ 6- آیا باید با تمام افراد ارباب رجوع با یك ثبات و رفتار معین برخورد كرد و یا باید از نوعی انعطاف رفتاری برخوردار بود؟ 7-   انتظارات مشتریان چیست؟ 8-   چگونه می توان رضایت مشتریان را اندازه گرفت؟ 9-   عوامل شكل دهنده و تاثیرگذار رفتار یك كارمند در محیط كار چیست؟ 10-    آیا تمام افراد در یك اداره باید هموزن یا همسنگ باشند یا یك فرد باید به عنوان راهبر در بین آنها وجود داشته باشد؟ 11-          چگونه می توان نظریات مشتریان را در راستای رسیدن به حداكثر رضایت جمع آوری كرد. 12-           آیا این گفته صحیح است «باید مراجعات ارباب رجوع را به حداقل رساند؟» 13-          نمود و مشخصه اصلی رضایت ارباب رجوع زبانی است یا رفتاری؟ فهرست مطالب عنوان                                                                                                              صفحه فصل اول- مشتری كیست؟ رضایت مشتری چیست؟……………………………………. 1 فصل دوم- انتظارات مشتریان و درك آن…………………………………………………… 11 فصل سوم- شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع……………………………………….. 15 فصل چهارم- ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری………………………………….. 23 فصل پنجم- رضایت كاركنان در راستای جلب رضایت ارباب رجوع……………… 29 فصل ششم- پرورش كاركنان و استخدام…………………………………………………… 34 فصل هفتم- گردآوری نظریات مشتری و نگاهی به یك تجربه……………………….. 44         فصل هشتم- فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری و انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………… 51 فصل نهم- طرح تكریم ارباب رجوع و راههای عملی آن……………………………….. 58 فصل دهم- نتیجه گیری و جمع بندی………………………………………………………….. 70 منابع………………………………………………………………………………………………………. 79 فهرست جداول و نمودارها عنوان                                                                                                              صفحه جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود……………………………. 25 نمودار 1- مزایای رضایت مشتری…………………………………………………………….. 8 نمودار 2- اهمیت و برخورد شایسته كاركنان از دیدگاه ارباب رجوع…………….. 76 نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان………. 77 نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع……………….. مشتری كیست؟ از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد». امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد. اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد. به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود. رضایت مشتری از نگاه اول با مرور ادبیات مرتبط با موضوع با دو رویكرد برای تعریف رضایت مواجه می‌شویم: رویكرد اول عقیده دارد، رضایت حالتی است كه پس از مصرف محصول یا استفاده از خدمت، برای مشتریان حاصل می‌شود. در رویكرد دوم، رضایت به عنوان فرایند درك و ارزیابی مشتری از تجربه مصرف محصول یا استفاده از خدمات تعریف می‌شود. ما نیز منظر دوم را جهت تعریف مفهوم رضایت مشتری برگزیده‌ایم و بر این اساس تعریف ذیل را ارایه می‌كنیم: رضایتمندی واكنش احساسی مشتری است كه از تعامل با سازمان عرضه كننده یا مصرف حاصل می‌گردد. رضایت از درك متفاوت مابین انتظارات مشتری و عملكرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می‌شود. تجربیات قبلی مشتری قبل از مصرف محصول ما و همچنین تجربه او از تعامل با سازمان عرضه كننده در شكل دهی انتظارات وی، نقشی اساسی ایفا می‌كند. ما عقیده داریم، رضایتمندی مشتریان، عكس‌العمل‌های آتی آنان را در قبال سازمان ما تحت تاثیر قرار خواهد داد. ( از جمله آمادگی و اشتیاق جهت استفاده مجدد، تمایل برای توصیه ما به سایرین و رغبت برای پرداخت بهای محصول بدون چانه زدن یا تلاش برای یافتن عرضه كنندگان كه محصول مشابه را با قیمت كمتری عرضه می دارند.) طرح تكریم ارباب رجوع و اهداف اولیه تفكر كارآمد نمودن نظام اداری كشور كه هدف اصلی و با اهمیت پیاده سازی طرح تكریم ارباب رجوع به حساب می آید با تدوین و تلاش سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور در فروردین ماه سال 1381 جامه عمل به خود گرفت. و به تصویب هیات محترم وزیران رسید كه ظرف مدت یك هفته به عنوان یكی از برنامه های هفتگانه ؟ اداری محسوب و جزئیات آن در نشست مورخ 1381/1/25 در شورای عالی اداری مورد تصویب آن شورا قرار گرفت و تحت عنوان » طرح تكریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع «در نظام اداری، به تمامی دستگاههای دولتی ابلاغ شد.» این طرح با هدف بسیار مهم افزایش اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه و تكیه گاه برای نظام اداری كشور وارد سال دوم بعد از تصویب می شود، در همین راستا نخستین پرسش این گزارش را به بررسی اهداف مهم اجرای طرح تكریم مردم كه به نوعی مشتریان دستگاههای دولتی و یا موسسه های خدماتی محسوب شوند اختصاص داده ایم. یكی از مسئولان نظریات خود را اینگونه بیان كرد: دستگاههای دولتی یكی از مراكز ارائه دهنده خدماتی هستند كه همه مردم از آنها استفاده می كنند. دولت عموما خدمات كیفی ارائه می دهد. ارزیابی و سنجش كیفیت این خدمات كار مشكلی است و سازمانهای دولتی همچون بخش خصوصی نیستند. از سوی دیگر مردم همه به عنوان شهروندان از این خدمات راضی نیستند. امروز در دنیا موج تغییر و نحوه اداری و اصلاحات اداری مطرح شده است و همه به دنبال بهبود كیفیت ارائه خدمات هستند. این موضوع را برای حدود سال 1381 مورد توجه قرار گرفت و قرار شد به شهروندان به عنوان ارباب رجوع نگریسته شود. هر كدام را كارمندان نیز به نوعی ارباب رجوع سازمانهای دیگری هستند و با تاخیر و كیفیت نامناسب ارائه خدمات در عملكرد دستگاههای دولتی ، 98 درصد مردم از كیفیت ارائه خدمات ناراضی هستند.

  • طرح توجیهی تاسیس واحد زود بازده

    پروژه کارافرینی تاسیس واحد زود بازده,تاسیس,توجیه اقتصادی تاسیس واحد زود بازده,دانلود پروژه تاسیس واحد زود بازده,دانلود کارآفرینی تاسیس واحد زود بازده,زود بازده,طرح توجیه فنی تاسیس واحد زود بازده,طرح توجیهی تاسیس واحد زود بازده,کارآفرینی تاسیس واحد زود بازده,واحد دانلود فایل طرح…

  • پایان نامه تأمین اجتماعی،بیمه و حوادث ناشی از كار

    پایان نامه تأمین اجتماعی،بیمه و حوادث ناشی از كار,پروژه تأمین اجتماعی،بیمه و حوادث ناشی از كار,تحقیق تأمین اجتماعی،بیمه و حوادث ناشی از كار,دانلود پایان نامه تأمین اجتماعی،بیمه و حوادث ناشی از كار,مقاله تأمین اجتماعی،بیمه و حوادث ناشی از كار دانلود…

  • پایان نامه بررسی نقش مادردرتربیت فرزندان دردوره نوجوانی

    بلوغ,پایان نامه بررسی نقش مادردرتربیت فرزندان دردوره نوجوانی از دیدگاه قرآن و سنت و علم,پروژه بررسی نقش مادردرتربیت فرزندان دردوره نوجوانی از دیدگاه قران سنت و علم,تحقیق بررسی نقش مادردرتربیت فرزندان دردوره نوجوانی از دیدگاه قران سنت و علم,تربیت,دانلود پایان…

  • پاورپوینت نقش توسعه منابع انسانی، سرمایه انسانی و هوش در توسعه اقتصادی سازمان

    اهداف مدیریت منابع انسانی,اهمی,پاورپوینت نقش توسعه منابع انسانی، سرمایه انسانی و هوش در توسعه اقتصادی سازمان,توسعه اقتصادی چیست؟,توسعه منابع انسانی,دانلود پاورپوینت نقش توسعه منابع انسانی، سرمایه انسانی و هوش در توسعه اقتصادی سازمان,شاخص‌های توسعه اقتصادی,مدیریت منابع انسانی,معنای اصطلاحی توسعه اقتصادی…

  • همه چیز درباره استخر سونا جکوزی

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود مقاله همه چیز درباره استخر سونا جکوزی,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,همه چیز درباره استخر سونا جکوزی دانلود فایل دانلود مقاله همه چیز درباره استخر…

  • پایان نامه پیاده سازی روش تحلیل سلسله مراتبی AHP

    پایان نامه پیاده سازی روش تحلیل سلسله مراتبی AHP,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه پیاده سازی روش تحلیل سلسله مراتبی AHP,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل دانلود…

  • طرح توجیهی تولید سوپ (عصاره) میگو

    طرح توجیهی تولید سوپ (عصاره) میگو دانلود فایل طرح توجیهی تولید سوپ (عصاره) میگو مناسب برای اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا ارائه طرح به…

  • مقاله نقشه کشی ساختمان و اهداف آن

    مقاله نقشه کشی ساختمان و اهداف آن دانلود فایل مقاله نقشه کشی ساختمان و اهداف آن قسمتهایی از متن: هدف از نقشه كشی : به طور كلی نقشه های مورد نیاز اجزای كی ساختمان را میتوان به سه دسته تقسیم…

  • انرژی خورشیدی ، صفحات فوتوولتائیک ونیروگاه خورشیدی

    انرژی خورشیدی,انرژی خورشیدی ، صفحات فوتوولتائیک ونیروگاه خورشیدی,صفحات فوتوولتائیک,نیروگاه خورشیدی دانلود فایل انرژی خورشیدی ، صفحات فوتوولتائیک ونیروگاه خورشیدی خورشید کرهای بهقطرتقریبی 1.39*106 کیلومترویباشدکه درفاصله متوسط 1.49*108 کیلومتری زمین قرارگرفته است.این کره که عمدتا از هیدروژن تشکیل شده است ویک…

  • پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت

    پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت دانلود فایل پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت فعالیت بدنی چیست؟  فعالیت بدنی حرکات بدن که توسط عظلات اسکلتی انجام میشوند و منجر به مصرف انرژی میشوند. تناسب فیزیکی شاخص توانایی فرد برای انجام فعالیت بدنی که…

  • پژوهش بورس سنتی یا الکترونیک

    پژوهش بورس سنتی یا الکترونیک,تاریخچه بورس در جهان,تاریخچه‌ی بازار اوراق بهادار ایران,روشهای تحلیل گری قیمت سهام,نحوهء عملكرد بورس الكترونیك,وانب حقوقی خرید و فروش الکترونیک سهام,ورود سفارش به سامانه معاملاتی دانلود فایل پژوهش بورس سنتی یا الکترونیک چكیده هدف این مقاله…

  • پروژه کارآفرینی شركت تولید آب معدنی و خدمات رسانی آن

    پروژه کارآفرینی شركت تولید آب معدنی و خدمات رسانی آن,پروژه کارافرینی شركت تولید آب معدنی و خدمات رسانی آن,توجیه اقتصادی شركت تولید آب معدنی و خدما,دانلود پروژه شركت تولید آب معدنی و خدمات رسانی آن,دانلود کارآفرینی شركت تولید آب معدنی…

  • مبانی آکوستیک

    پاورپوینت آماده مبانی آکوستیک,دانلود,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پاورپوینت آماده مبانی آکوستیک,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود طرح توجیهی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,مبانی آکوستیک دانلود فایل  پاورپوینت آماده مبانی آکوستیک •اكوستیك مطالعه  علمى امواج…

  • پروژه کارآفرینی تولید رادیاتورهای فولادی شوفاژ

    پروژه کارآفرینی تولید رادیاتورهای فولادی شوفاژ,پروژه کارافرینی تولید رادیاتورهای فولادی شوفاژ,توجیه اقتصادی تولید رادیاتورهای فولادی شوفاژ,تولید,دانلود پروژه تولید رادیاتورهای فولادی شوفاژ,دانلود کارآفرینی تولید رادیاتورهای فولادی شوفاژ,رادیاتور,شوفاژ,طرح توجیه فنی تولید رادیاتورهای فولادی شوفاژ,طرح توجیهی تولید رادیاتورهای فولادی شوفاژ,فولاد,کارآفرینی تولید رادیاتورهای فولادی…

  • مقاله بررسی فضا در معماری

    مقاله بررسی فضا در معماری دانلود فایل مقاله بررسی فضا در معماری بخشهایی از متن: مقدمه : وابستگی انسان به فضا ، ریشه های عمیقی دارد . این دلبستگی از نیاز به درك روابط اجتماعی انسان ، جهت كسب مفهوم…

  • کتاب 7 گام موفقیت

    انتونی رابینز,ایران,برجام,تانسو,توانا,کتاب 7 گام موفقیت,موفقیت,هفت گام دانلود فایل کتاب هفت گام برای موفقیت شامل مراحل هفت گانه برای رسیدن به قله های موفقیت برای کابران عزیز ارائه گردیده است امیدواریم از این کتاب نهایت استفاده را برای موفقیت برده باشید.

  • سمینار برق برنامه ریزی ورود و خروج واحدها به شبکه با در نظر گرفتن نیروگاه های CAES و تولیدات بادی

    سمینار برق برنامه ریزی ورود و خروج واحدها به شبکه با در نظر گرفتن نیروگاه های CAES و تولیدات بادی دانلود فایل سمینار برق برنامه ریزی ورود و خروج واحدها به شبکه با در نظر گرفتن نیروگاه های CAES و…

  • مقاله پدیدار شناسی

    مقاله پدیدار شناسی دانلود فایل بخشهایی از متن: مقدمه: پدیدار شناسی به عنوان یكی از مكتب های روشی در مطالعه علوم انسانی و بخصوص علوم اجتماعی، اگر چه نزدیك به بیش از نیم قرن است كه خود را با كتاب…

  • مجموعه یازدهم مقالات مدیریت مالی ، سود

    ارزش شرکت,پدیده قیمت 199 تومانی,تئوری بازخورد,تئوری نمایندگی,تضاد منافع,تقسیم سود,توزیع بنفورد,ساختار مالکیت,شفافیت سود حسابداری,کیفیت سود,مالکیت شرکتی,مالکیت مدیریتی,مالکیت نهادی,مجموعه یازدهم مقالات مدیریت مالی ، سود,محدو,مدل فاما و فرنچ ، ئوری نمایندگی,مدیریت سود,نقدشوندگی بازار سهام,هزینه سرمایه سهام عادی,هموارسازی سود دانلود فایل فهرست مقالات…

  • پاور پوینت بررسی تغییرات دریاچه ارومیه با GIS

    احداث سدها,پاور پوینت بررسی تغییرات دریاچه ارومیه با GIS,حفر چاه ها,خاکریز شهید کلانتری,خشک شدن دریاچه ارومیه,دریاچه ارومیه,علل مربوط به کشاورزی,گرمای جهانی دانلود فایل پاور پوینت بررسی تغییرات دریاچه ارومیه با GIS عوامل زیر به تفکیک در بحث خشک شدن دریاچه…

  • دانلود فایل اکسل داده های شاخص 50 شرکت فعالتر بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران از سال 87 الی تیرماه 95

    دانلود داده های شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران,دانلود فایل اکسل داده های شاخص 50 شرکت فعالتر بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران از سال 87 الی تیرماه 95 دانلود فایل عنوان: دانلود فایل اکسل داده های شاخص…

  • تجربیات مدون،فلسفه و منطق موانع و مشكلات و راهكارها

    تجربیات مدون،فلسفه و منطق موانع و مشكلات و راهكارها,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود تجربیات مدون،فلسفه و منطق موانع و مشكلات و راهكارها,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود کتاب,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل…

  • آشنایی با نرم افزار ACCESS

    ACCESS,آشنایی با نرم افزار,آشنایی با نرم افزار ACCESS دانلود فایل آشنایی با نرم افزار  ACCESS آشنایی با نرم افزار ACCESS بانك اطلاعاتی چیست بانك های اطلاعاتی رابطه ای چند اصطلاح مربوط به بانك اطلاعاتی/ پایگاه داده های رابطه ای قابلیت های…

  • مقاله آشنایی با بانك جهانی

    پروژه آشنایی با بانك جهانی,تحقیق آشنایی با بانك جهانی,دانلود تحقیق آشنایی با بانك جهانی,مقاله آشنایی با بانك جهانی دانلود فایل [2]

  • ترجمه فصول 1و4 كتاب آموزش و پرورش سیاسی و ثبات Political Education and Stability

    پروژه ترجمه فصول 1و4 كتاب آموزش و پرورش سیاسی و ثبات Political Education and Stability,تحقیق ترجمه فصول 1و4 كتاب آموزش و پرورش سیاسی و ثبات Political Education and Stability,ترجمه فصول 1و4 كتاب آموزش و پرورش سیاسی و ثبات Political Education…

  • نهضت مشروطیت در ملی شدن صنعت نفت چه بود و ایران چه می خواست و به چه رسید؟

    دانلود,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود تحقیق,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود کتاب,دانلود مقاله,دانلود مقاله نهضت مشروطیت در ملی شدن صنعت نفت چه بود و ایران چه می خواست و به چه رسید؟,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد…

  • بررسی گیاه تمشک به صورت لاتین

    بررسی گیاه تمشک به صورت لاتین,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل Raspberry is the name given to two plant species in the genus Rubus,…

  • پروپوزال و پژوهش بررسی نگرش مردم اردبیل نسبت به اهدای عضو

    پروپوزال و پژوهش بررسی نگرش مردم اردبیل نسبت به اهدای عضو دانلود فایل پروپوزال و پژوهش بررسی نگرش مردم اردبیل نسبت به اهدای عضو در دین مبین اسلام براین مهم تأکید شده است، در قرآن کریم سوره مائده آیه 32…

  • پایان نامه طراحی و پیاده سازی سامانه اتوماسیون ماشین های آهار

    پایان نامه طراحی و پیاده سازی سامانه اتوماسیون ماشین های آهار دانلود فایل پایان نامه طراحی و پیاده سازی سامانه اتوماسیون ماشین های آهار چکیده:  از آنجائی که سیستم های متعدد و متنوعی برای اتوماسیون ماشین های آهار وجود دارد،…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش علل گرایش به اعتیاد

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش علل گرایش به اعتیاد دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش علل گرایش به اعتیاد در 53 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه…

  • دانلود پایان نامه: ارتباط سبک رهبری مربیان با اهداف پیشرفت و اضطراب رقابتی ورزشکاران مرد نخبه

    اضطراب رقابتی,اهداف پیشرفت,دانلود پایان نامه: ارتباط سبک رهبری مربیان با اهداف پیشرفت و اضطراب رقابتی ورزشکاران مرد نخبه,رهبری,سبک های مربی,مدیریت ورزشی,ورزشکار نخبه دانلود فایل چکیده هدف از این پژوهش بررسی ارتباط سبک رهبری مربیان با اهداف پیشرفت و اضطراب رقابتی…

  • مقاله داروسازی بیمارستانی

    مقاله داروسازی بیمارستانی دانلود فایل مقاله داروسازی بیمارستانی داروهای بیهوشی پروپوفول (Propofol) C12H18O اسامی تجارتی: دیپریوان (Diprivan) كلیموفول (Klimofol) ریكوفول (Recofol) در محلولهای 1و2 درصد قابل دسترسی می باشد محللو یك درصد برای تزریق وریدی و انفوزیون و محلول 2…

  • پروژه كنه واروا و راههای پیشگیری از آن

    پروژه كنه واروا,پروژه كنه واروا و راههای پیشگیری از آن,راههای پیشگیری از آن دانلود فایل

  • طرح توجیهی منبت كاری

    پروژه کارافرینی منبت كاری,توجیه اقتصادی منبت كاری,دانلود پروژه منبت كاری,دانلود کارآفرینی منبت كاری,طرح توجیه فنی منبت كاری,طرح توجیهی منبت كاری,کارآفرینی منبت كاری,منبت كاری دانلود فایل طرح توجیهی منبت كاری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش موضوع فعالیت طرح: منبت كاری…

  • پایان نامه بررسی علل پرخاشگری دانش آموزان پسر

    بررسی علل پرخاشگری دانش آموزان,پایان نامه بررسی علل پرخاشگری دانش آموزان پسر,پرخاشگری دانش آموزان پسر دانلود فایل پایان نامه بررسی علل پرخاشگری دانش آموزان پسر چکیده هدف از پروهش حاضر بررسی علل  پرخاشگری دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی ناحیه ی…