پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع,پروژه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,تأثیر,تحقیق بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,دانلود پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,رفتار,ك,مقاله بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع

دانلود فایل

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع در 90 صفحه ورد قابل ویرایش  مقدمه: در عصری كه زندگی می‌كنیم مكانیسم لزوم یك شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریك) كاركنان در زمینه به كارگیری آن در محیط كار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است. انسانی كه در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یك طرف میزان ارتباطات حضوری را كاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تكنولوژی انتظار آن است كه اگرچه این ارتباط كاهش پیدا كرده ولی همان اندك ارتباط به میزان موثر و نتیجه بخش انجام گیرد. باید متذكر شویم كه رفتار مشخصه اصلی و روانی هر فرد می باشد كه اگر شخص با سوءخلق و رفتار نامناسب با یك كامپیوتر (كه نه رفتار مناسب و یا نامناسب را درك می كند یعنی فاقد شعور است و نه احساس دارد) ارتباط برقرار كند، سیستم به درستی پاسخگوی این فرد در خروجی اطلاعات نمی باشد و نتیجه رفتار نامناسب را با پاسخ نامناسب دریافت می كند پس باید گفت رفتار و عمل یك فرد حتی در عصر حاضر همیشه عامل دخیل و مهم در رضایت شغل ارباب رجوع است. در ادارات همیشه مواجه با این موضوع هستیم كه گاهی دو عامل اساسی باعث ناخشنودی ارباب رجوع می شود كه به طور مختصر عبارتند از: 1-   عدم رفتار ناشایست كاركنان با آنان 2-   انجام نشدن امور آنها توسط كاركنان مربوطه البته باید متذكر شویم عوامل فردی دیگری از جمله عدم اطلاع رسانی كامل، شرایط و محیط كاری نامناسب برای مراجعه ارباب رجوع و كاغذبازی و … در عدم رضایت ارباب رجوع و مشتری تاثیر دارد. افراد به دلیل اینكه چون متفاوتند و به دلایل وراثتی و محیطی دارای خصوصیات و مشخصه های منحصر به فرد هستند، انعكاس رفتاری متفاوتی دارند و در برابر شرایط ثابت، واكنشهای رفتاری متفاوتی از خود نشان می‌دهند. در ادارات هم شاهد این موضوع هستیم. بارها مشاهده كرده‌ام یك نوع رفتار (علی رغم شایستگی) با یك ارباب رجوع كه رضایت وی را در پی داشته است ولی اعمال همین رفتار با فرد دیگر واكنشی عكسی را شاهد بوده‌ام یا اینكه تعدادی از افراد ارباب رجوع از انجام نشدن امر آنها آنقدر عصبانی و ناراضی نیستند كه افراد دیگر به پرخاشگری می‌پردازند. همگی عوامل فوق بنده را بر آن داشت كه ضمن شناخت نیازهای اولیه ارباب رجوع (رفتاری و انجام امور آنها) و رفع آنها، در برآورده نمودن هر چه بهتر آنها مطالبی مفید را از دیدگاه‌های متفاوت عرضه نماید. فرضیه: رفتار شایسته و مناسب كاركنان با ارباب رجوع بیش از انجام گرفتن امور آنها در میزان رضایتمندی آنها اهمیت دارد. اهداف: در واقع نمی توان یك موضوع را شاخص قرارداد و گفت هدف این است زیرا در مبحث رضایتمندی كه یك موضوع كلی است اهدافی به صورت شاخه وار رسیدن به یك هدف اساسی كه همانا رضایتمندی است را ممكن می سازد. از جمله اهداف مهم می توان به: الف- بتوان با هماهنگی مدیریت یك سیستم یكپارچه رفتاری و اخلاقی را در سطح ادارات با توجه به آداب و رسوم آن محیط یا محیط اجتماعی اتخاذ نمود تا كاركنان یك واحد دچار سردرگمی رفتاری نشوند. ب- كاركنان بدانند هر رفتاری شایسته و مناسب نیست به عبارتی كاركنان از نوعی بینش و روانشناسی رفتاری در برخورد با ارباب رجوع داشته باشند و بدانند كه كدام رفتار را برای كدام شخص از خود بروز دهند. و این هیچ تناقض یا منافاتی با هدف اول ندارد زیرا نوع رفتار در سطح كلان را مدیر و در سطح پایین را خود فرد تشخیص می دهد و این كه گفته می شود «داشتن نوعی روانشناسی»به معنی رفتار حرفه ای روانشناسی نیست زیرا خود فرد كم كم به این نوع بینش می رسد. ج- راهنمایی زبانی بهتر و یك راه میانبر نسبت به كاغذ بازی كه وقت گیر است می باشد. د- كاركنان با ارباب رجوع نوعی رابطه دوستانه ولی بدون داشتن هیچ انتظاری از طرفین و به صورت كامل تر نوعی رابطه منطقی داشته باشند. مثلا به این حد از رابطه دوستانه و معتمدانه برسند كه اگر یك كارمند به یك ارباب رجوع رو كند و بگوید این مورد ارجاعی پرونده دچار اشكال است دیگر آن فرد ارباب رجوع دچار نوعی شك نگردد كه آیا این كارمند برای دواندن من این حرف را می زند یا واقعا این طور است. «به عبارتی حرف یك كارمند سند باشد» هـ . دگرگونی رفتاری ارباب رجوع حداقل در سطح این اداره رویت شود. یعنی اینكه یك ارباب رجوع به این سطح از دید برسد كه وقتی پا به این اداره می گذارد كارمندان انتظار بروز چه رفتاری از او را دارند. و وقتی وی برای اولین بار به این اداره قدم می گذارد و با نوعی اخلاق تند و یا برعكس نرمش برخورد می كند، اخلاق كارمندان بر او مسلط و چیره گردد و به او حالت ثبات رفتاری و اخلاقی متناسب با اداره بدهد. و- كارمند به این بینش رسیده باشد كه ممكن است یك كار ارجاعی توسط ارباب رجوع در فاصله مدت كوتاهی انجام گیرد و كار دیگر مدت زمان زیادی نیاز دارد. حال با داشتن چند كار پرحجم در یك زمان چه باید كرد؟ آیا باید تمام آنها را منتظر نگه داشت؟ دو راه پیشنهاد می شود كه یكی به تجربه و دیگری به رابطه صمیمی شخص كارمند با همكارانش بستگی دارد اول اینكه تمام كارهای ارجاعی را ببیند و تشخیص دهد چقدر زمان می برد. و تعداد كارهایی را كه می تواند تا اتمام وقت اداری انجام دهد را قبول و بقیه با رضایت ارباب رجوع به زمان دیگری موكول نماید. روش دوم اینكه آن كارها را بین همكاران خود تقسیم كنند و البته باید گفت به ندرت در اداره ها پیش می آید كه این حجم كار به وجود آید. ی- تمامی افراد ارباب رجوع چه متمكن و دارای اعتبار و چه ضعیف مراجعه كننده یك برخورد ، یك انتظار، و انتظارات آنها را به یك اندازه برآورده نماییم و هیچ تبعیض بین آنها گذاشته نشود. هدف متعالی كه جمع كننده همه اهداف فوق الذكر است این كه بدانیم رضایت ارباب رجوع چگونه تحصیل می شود. سؤالها: 1-   واژه ارباب رجوع یا مشتری چه معنی را در ذهن تداعی می كند؟ 2-   رضایت مشتری یعنی چه؟ 3-   به كدام بخش از نیازهای ارباب رجوع باید پاسخ گفت و نیاز آنها را مرتفع نمود؟ 4-   نگرش نسبت به ارباب رجوع چیست؟ 5-   معیار رضایتمندی ارباب رجوع چیست؟ 6- آیا باید با تمام افراد ارباب رجوع با یك ثبات و رفتار معین برخورد كرد و یا باید از نوعی انعطاف رفتاری برخوردار بود؟ 7-   انتظارات مشتریان چیست؟ 8-   چگونه می توان رضایت مشتریان را اندازه گرفت؟ 9-   عوامل شكل دهنده و تاثیرگذار رفتار یك كارمند در محیط كار چیست؟ 10-    آیا تمام افراد در یك اداره باید هموزن یا همسنگ باشند یا یك فرد باید به عنوان راهبر در بین آنها وجود داشته باشد؟ 11-          چگونه می توان نظریات مشتریان را در راستای رسیدن به حداكثر رضایت جمع آوری كرد. 12-           آیا این گفته صحیح است «باید مراجعات ارباب رجوع را به حداقل رساند؟» 13-          نمود و مشخصه اصلی رضایت ارباب رجوع زبانی است یا رفتاری؟ فهرست مطالب عنوان                                                                                                              صفحه فصل اول- مشتری كیست؟ رضایت مشتری چیست؟……………………………………. 1 فصل دوم- انتظارات مشتریان و درك آن…………………………………………………… 11 فصل سوم- شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع……………………………………….. 15 فصل چهارم- ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری………………………………….. 23 فصل پنجم- رضایت كاركنان در راستای جلب رضایت ارباب رجوع……………… 29 فصل ششم- پرورش كاركنان و استخدام…………………………………………………… 34 فصل هفتم- گردآوری نظریات مشتری و نگاهی به یك تجربه……………………….. 44         فصل هشتم- فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری و انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………… 51 فصل نهم- طرح تكریم ارباب رجوع و راههای عملی آن……………………………….. 58 فصل دهم- نتیجه گیری و جمع بندی………………………………………………………….. 70 منابع………………………………………………………………………………………………………. 79 فهرست جداول و نمودارها عنوان                                                                                                              صفحه جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود……………………………. 25 نمودار 1- مزایای رضایت مشتری…………………………………………………………….. 8 نمودار 2- اهمیت و برخورد شایسته كاركنان از دیدگاه ارباب رجوع…………….. 76 نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان………. 77 نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع……………….. مشتری كیست؟ از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد». امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد. اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد. به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود. رضایت مشتری از نگاه اول با مرور ادبیات مرتبط با موضوع با دو رویكرد برای تعریف رضایت مواجه می‌شویم: رویكرد اول عقیده دارد، رضایت حالتی است كه پس از مصرف محصول یا استفاده از خدمت، برای مشتریان حاصل می‌شود. در رویكرد دوم، رضایت به عنوان فرایند درك و ارزیابی مشتری از تجربه مصرف محصول یا استفاده از خدمات تعریف می‌شود. ما نیز منظر دوم را جهت تعریف مفهوم رضایت مشتری برگزیده‌ایم و بر این اساس تعریف ذیل را ارایه می‌كنیم: رضایتمندی واكنش احساسی مشتری است كه از تعامل با سازمان عرضه كننده یا مصرف حاصل می‌گردد. رضایت از درك متفاوت مابین انتظارات مشتری و عملكرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می‌شود. تجربیات قبلی مشتری قبل از مصرف محصول ما و همچنین تجربه او از تعامل با سازمان عرضه كننده در شكل دهی انتظارات وی، نقشی اساسی ایفا می‌كند. ما عقیده داریم، رضایتمندی مشتریان، عكس‌العمل‌های آتی آنان را در قبال سازمان ما تحت تاثیر قرار خواهد داد. ( از جمله آمادگی و اشتیاق جهت استفاده مجدد، تمایل برای توصیه ما به سایرین و رغبت برای پرداخت بهای محصول بدون چانه زدن یا تلاش برای یافتن عرضه كنندگان كه محصول مشابه را با قیمت كمتری عرضه می دارند.) طرح تكریم ارباب رجوع و اهداف اولیه تفكر كارآمد نمودن نظام اداری كشور كه هدف اصلی و با اهمیت پیاده سازی طرح تكریم ارباب رجوع به حساب می آید با تدوین و تلاش سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور در فروردین ماه سال 1381 جامه عمل به خود گرفت. و به تصویب هیات محترم وزیران رسید كه ظرف مدت یك هفته به عنوان یكی از برنامه های هفتگانه ؟ اداری محسوب و جزئیات آن در نشست مورخ 1381/1/25 در شورای عالی اداری مورد تصویب آن شورا قرار گرفت و تحت عنوان » طرح تكریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع «در نظام اداری، به تمامی دستگاههای دولتی ابلاغ شد.» این طرح با هدف بسیار مهم افزایش اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه و تكیه گاه برای نظام اداری كشور وارد سال دوم بعد از تصویب می شود، در همین راستا نخستین پرسش این گزارش را به بررسی اهداف مهم اجرای طرح تكریم مردم كه به نوعی مشتریان دستگاههای دولتی و یا موسسه های خدماتی محسوب شوند اختصاص داده ایم. یكی از مسئولان نظریات خود را اینگونه بیان كرد: دستگاههای دولتی یكی از مراكز ارائه دهنده خدماتی هستند كه همه مردم از آنها استفاده می كنند. دولت عموما خدمات كیفی ارائه می دهد. ارزیابی و سنجش كیفیت این خدمات كار مشكلی است و سازمانهای دولتی همچون بخش خصوصی نیستند. از سوی دیگر مردم همه به عنوان شهروندان از این خدمات راضی نیستند. امروز در دنیا موج تغییر و نحوه اداری و اصلاحات اداری مطرح شده است و همه به دنبال بهبود كیفیت ارائه خدمات هستند. این موضوع را برای حدود سال 1381 مورد توجه قرار گرفت و قرار شد به شهروندان به عنوان ارباب رجوع نگریسته شود. هر كدام را كارمندان نیز به نوعی ارباب رجوع سازمانهای دیگری هستند و با تاخیر و كیفیت نامناسب ارائه خدمات در عملكرد دستگاههای دولتی ، 98 درصد مردم از كیفیت ارائه خدمات ناراضی هستند.

  • پایان نامه یك روش مبتنی بر معماری مدل رانه برای مدل سازی یكپارچه سلول های چارچوب زكمن

    پایان نامه یك روش مبتنی بر معماری مدل رانه برای مدل سازی یكپارچه سلول های چارچوب زكمن دانلود فایل پایان نامه یك روش مبتنی بر معماری مدل رانه برای مدل سازی یكپارچه سلول های چارچوب زكمن فهرست مطالب   چكیده ...............................................................................................................................................................................…

  • پایان نامه بزه گرایی نوجوانان

    پایان نامه بزه گرایی نوجوانان دانلود فایل پایان نامه بزه گرایی نوجوانان چكیده تحقیق: سازه اصلی تحقیق بزه گرایی نوجوانان می باشد بزه گرایی پدیده ای اجتماعی جهانی است كه معمولاً برای جرایم نوجوانان زیر 18 سال به كار برده…

  • مجموعه جدید و سری دوم نمونه سوالات بهیاری کمک پرستاری بهورزی و کمک بهیاری ویژه دانش آموزان ورودی دبیرستان پایه نهم و دهم

    1394,1395,94,95,آزمون استخدامی1394,آزمون بهیاری,اختصاصی,استخدامی,بهورزی,بهیاری,پاسخ,پاسخنامه,پایه دهم,جواب,دانش آموزان,دانلود رایگان,دانلود فایل,دبیرستان بهیاری,دستگاههای اجرایی,دفترچه آزمون,عمومی,کمک بهیاری,مجموعه جدید و سری دوم نمونه سوالات بهیاری کمک پرستاری بهورزی و کمک بهیاری ویژه دانش آموزان ورودی دبیرستان پایه نهم و دهم,مصاحبه,نمونه سوالات,هلال احمر,ورودی,ورودی دبیرستان دانلود فایل این مجموعه…

  • پرسشنامه ارزیابی مهارت استراتژیک در تفکر

    پرسشنامه ارزیابی مهارت استراتژیک در تفکر دانلود فایل پرسشنامه ارزیابی مهارت استراتژیک در تفکر هدف: ارزیابی مهارت استراتژیک در تفکر فرد ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :تعداد گویه ها :        20 تعداد مولفه :          …

  • مقاله آداب سخن گفتن از نظر قرآن و روایات (آفات زبان)

    دانلود مقاله آداب سخن از نظر اسلام,مقاله آداب سخن گفتن از نظر قرآن و روایات (آفات زبان) دانلود فایل بخشهایی از متن: و قولوا للناس حسناً. «با مردم به خوبی و با زبان خوش سخن بگویید.» یصعد الكلم الطیب. «كلمه…

  • مقاله رشد معضل اجتماعی خودکشی

    مقاله خودکشی، معضل اجتماعی رو به رشد,مقاله رشد معضل اجتماعی خودکشی دانلود فایل خودکشی، یک معضل اجتماعی رو به رشد قسمتهایی از متن مقاله: خودکشی یکی از معضلات جدی رو به رشد جوانان در ایران امروز است.هر روز از گوشه…

  • گزارش کاراموزی دستگاه فرز

    دانلود گزارش کارآموزی دستگاه فرز,دستگاه,فرز,کاراموزی دستگاه فرز,کارورزی دستگاه فرز,گزارش کاراموزی دستگاه فرز دانلود فایل گزارش کاراموزی دستگاه فرز در 45 صفحه ورد قابل ویرایش مقدمه : آنچه صنعت ، وتولیدات آن راتشكیل میدهد ، قطعاتی است كه توسط ماشین آلات…

  • کارآفرینی طرح توجیهی روغن نباتی شاد گل

    روغن نباتی شاد گل,طرح توجیهی روغن نباتی,کارآفرینی طرح توجیهی روغن,کارآفرینی طرح توجیهی روغن نباتی شاد گل دانلود فایل کارآفرینی طرح توجیهی  روغن نباتی شاد گل مقدمه    روغنها و چربی های خوراكی بخش عمده ای از تركیب مواد غذایی و…

  • مقاله بررسی پست فشار قوی

    مقاله بررسی پست فشار قوی دانلود فایل مقاله بررسی پست فشار قوی بخشهایی از متن: تعریف پست فشار قوی: یك‌پست فشار قوی مجموعه ای از تجهیزات می‌باشد كه به منظور تغییر سطح ولتاژ با بوجود آوردن امكان تغذیه نقاط مختلف…

  • مقاله بررسی راهكارهای برای اخلاقی نمودن بیشتر پلیس

    پروژه بررسی راهكارهای برای اخلاقی نمودن بیشتر پلیس,تحقیق بررسی راهكارهای برای اخلاقی نمودن بیشتر پلیس,دانلود تحقیق بررسی راهكارهای برای اخلاقی نمودن بیشتر پلیس,مقاله بررسی راهكارهای برای اخلاقی نمودن بیشتر پلیس دانلود فایل مقاله بررسی راهكارهای برای اخلاقی نمودن بیشتر پلیس…

  • مقاله طراحی مکانیزم ها

    مقاله طراحی مکانیزم ها دانلود فایل

  • بررسی شخصیت انوشیروان از باستان تا دوره اسلامی

    بررسی شخصیت انوشیروان از باستان تا دوره اسلامی دانلود فایل بررسی شخصیت انوشیروان از باستان تا دوره اسلامی موضوع این پایان‌نامه بررسی شخصیت انوشیروان است. ابتدای فصل اول این پژوهش به تاریخ ساسانیان تا دوره قباد می‌پردازد ادامه فصل اول،…

  • کاربرد ترمودینامیک در تعادل یک آلیاژ

    کاربرد ترمودینامیک در تعادل یک آلیاژ دانلود فایل کاربرد ترمودینامیک در تعادل یک آلیاژ  مقدمه : اساسی ترین کاربرد ترمودینامیک در متالوژی فیزیکی پیش بینی حالت تعادل برای یک آلیاژ است . در بررسی های مربوط به دگرگونی های فازی…

  • نمونه سوال متون زبان خارجه (در برنامه ریزی آموزشی درسی) کد درس : 1212020_1212041

    نمونه سوال متون زبان خارجه (در برنامه ریزی آموزشی درسی) کد درس : 1212020_1212041 دانلود فایل فراموش نکنید که سایت ما را به دوستان خود معرفی کنید( گنجینه الکترونیکی سوالات پیام نور )با تشکر از حسن انتخاب شمامدیریت فروشگاه پاسخنامه…

  • پروژه کارآفرینی تولید کنسرو ماهی

    پروژه کارآفرینی تولید کنسرو ماهی,پروژه کارافرینی تولید کنسرو ماهی,توجیه اقتصادی تولید کنسرو ماهی,تولید,دانلود پروژه تولید کنسرو ماهی,دانلود کارآفرینی تولید کنسرو ماهی,طرح توجیه فنی تولید کنسرو ماهی,طرح توجیهی تولید کنسرو ماهی,کارآفرینی تولید کنسرو ماهی,کنسرو,ماهی دانلود فایل مدت نگهداری

  • پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت بید

    آفات و بیماری های مهم درخت بید,بیماری های مهم درخت بید,پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت بید دانلود فایل پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت بید مقدمه اهمیت فضای سبز و جنگل برای انسان بشر از…

  • پروژه کارآفرینی طرح تعمیرات سخت افزار

    پروژه کارآفرینی طرح تعمیرات سخت افزار,پروژه کارافرینی طرح تعمیرات سخت افزار,تعمیرات,توجیه اقتصادی طرح تعمیرات سخت افزار,دانلود پروژه طرح تعمیرات سخت افزار,دانلود کارآفرینی طرح تعمیرات سخت افزار,سخت افزار,طرح,طرح توجیه فنی طرح تعمیرات سخت افزار,طرح توجیهی طرح تعمیرات سخت افزار,کارآفرینی طرح تعمیرات…

  • روش تحقیق بررسی افسردگی

    افسردگی,پروژه بررسی افسردگی,دانلود تحقیق بررسی افسردگی,روش تحقیق بررسی افسردگی,مقاله بررسی افسردگی دانلود فایل افسردگی

  • مقاله تاریخچه آندوسكوپی

    مقاله تاریخچه آندوسكوپی دانلود فایل مقاله تاریخچه آندوسكوپی  كلمه آندوسكوپ از 2 كلمه یونانی به معنای « درون  » و « دیدن » تشكیل شده است . عبارت endoscopy به معنای استفاده از تجهیزات برای معاینه درون ارگان های حفره…

  • بررسی تاثیر عزّت نفس در میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر رشته علوم تربیتی دانشگاه پیام نور

    (مدیریت و برنامه ریزی آموزشی),بررسی تاثیر عزّت نفس در میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر رشته علوم تربیتی دانشگاه پیام نور,تحقیق و پژوهش کارشناسی رشته ی علوم تربیتی دانلود فایل تحقیق و پژوهش کارشناسی رشته ی علوم تربیتی  (مدیریت و…

  • گزارش کاراموزی مهندسی صنایع و سیستم ها

    دانلود گزارش کارآموزی مهندسی صنایع و سیستم ها,سیستم,صنایع,کاراموزی مهندسی صنایع و سیستم ها,کارورزی مهندسی صنایع و سیستم ها,گزارش کاراموزی مهندسی صنایع و سیستم ها,مهندس دانلود فایل 1

  • هنر متعالی،محاکات،آفرینش

    هنر متعالی،محاکات،آفرینش دانلود فایل هنر متعالی،محاکات،آفرینش چکیده: بحثی‌ كه‌ از نظرتان‌ می‌گذرد، در سطحی‌ كلی‌ و نظری‌ به‌ بررسی‌ مفهوم‌ هنر متعالی‌ در كنار مفاهیم‌ محاكات‌ و آفرینش‌ می‌پردازد. این‌ بحث‌ ممكن‌ است‌ در مطالعات‌ موردی‌ مربوط‌ به‌ شاخه‌های‌ مختلف‌…

  • پرسشنامه اضطراب کتل (1970)

    پرسشنامه اضطراب کتل (1970) دانلود فایل پرسشنامه اضطراب کتل (1970) منبع - كراز، ژاك. (1386). بیماری های روانی. (محمود منصور و پریرخ دادستان، مترجمان). (چاپ چهارم). تهران: انتشارات رشد. (تاریخ چاپ به زبان اصلی). - گنجی، حمزه (1379). روان سنجی…

  • سمینار برق اصول بنیادی و كاربردهای ساختارهای متامتریال با ضریب شكست منفی

    سمینار برق اصول بنیادی و كاربردهای ساختارهای متامتریال با ضریب شكست منفی دانلود فایل سمینار برق اصول بنیادی و كاربردهای ساختارهای متامتریال با ضریب شكست منفی لطفا از این پروژه در راستای تکمیل تحقیقات خود و در صورت کپی برداری…

  • بشر و مدیریت زمان

    بشر و مدیریت زمان,دانلو,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود جزوه آموزشی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کار آموزی,دانلود مقاله,دانلود مقاله بشر و مدیریت زمان,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات دانلود فایل بشر…

  • مبانی و پیشینه نظری یادگیری و ارزشیابی (فصل دوم)

    مبانی و پیشینه نظری یادگیری و ارزشیابی (فصل دوم) دانلود فایل مبانی و پیشینه نظری یادگیری و ارزشیابی (فصل دوم) در 47 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری…

  • پایان نامه بزهکاری زنان

    پایان نامه بزهکاری زنان دانلود فایل پایان نامه بزهکاری زنان مقدمه مطالعه علل و عوامل وقوع جرایم در جامعه همواره از مشغله های ذهنی - علمی پژوهشگران آسیب شناسی اجتماعی بوده است. با کشف اولیه این عوامل، کوشش در طبقه­بندی…

  • پایان نامه آلگوریتم ژنتیك در زبان برنامه نویسی ++C

    آلگوریتم ژنتیك در زبان برنامه نویسی C,پایان نامه آلگوریتم ژنتیك در زبان برنامه نویسی ++C,پروژه آلگوریتم ژنتیك در زبان برنامه نویسی C,تحقیق آلگوریتم ژنتیك در زبان برنامه نویسی C,دانلود آلگوریتم ژنتیك در زبان برنامه نویسی C,مقاله آلگوریتم ژنتیك در زبان…

  • تحقیق علل افت تحصیلی دانش آموزان

    تحقیق علل افت تحصیلی دانش آموزان,دانلود بررسی علل و عوامل افت تحصیلی دانش آموزان دانلود فایل قسمتهایی از متن:  آفت نظام آموزشی درمان تو درخود تو است، تو بدان بصیرت نداری. درد تو نیز از خود توست، تو بر آن…

  • پایان نامه بررسی نقش نماز در شخصیت جوانان

    پایان نامه بررسی نقش نماز در شخصیت جوانان,پروژه بررسی نقش نماز در شخصیت جوانان,تحقیق بررسی نقش نماز در شخصیت جوانان,دانلود پایان نامه بررسی نقش نماز در شخصیت جوانان,شخصیت جوانان,مقاله بررسی نقش نماز در شخصیت جوانان,نقش,نماز دانلود فایل [1]

  • پرسشنامه کار تیمی

    پرسشنامه کار تیمی,دانلود پرسشنامه کار تیمی دانلود فایل پرسشنامه کار تیمی عنوان: دانلود پرسشنامه کار تیمی دسته: مدیریت- روان شناسی فرمت PDF: تعداد صفحات: 11 صفحه این فایل شامل پرسشنامه کار تیمی بوده و همچنین شامل بخشهای تفسیر نمرات- تفسیر…

  • مقاله ساختارهای درون سلولی شبه میتوكندری

    مقاله ساختارهای درون سلولی شبه میتوكندری دانلود فایل مقاله ساختارهای درون سلولی شبه میتوكندری  مقدمه: اولین گزارشات در ارتباط با ساختارهای درون سلولی شبه میتوكندری به 150 سال پیش برمی‌گردد. واژه میتوكندری كه از دو كلمه یونانی mitos بمعنی نخ…

  • مقاله ساپورت بازیابی اطلاعات درمورد ساخت و استفاده آنتولوژی

    پروژه ساپورت بازیابی اطلاعات درمورد ساخت و استفاده آنتولوژی,تحقیق ساپورت بازیابی اطلاعات درمورد ساخت و استفاده آنتولوژی,دانلود تحقیق ساپورت بازیابی اطلاعات درمورد ساخت و استفاده آنتولوژی,مقاله ساپورت بازیابی اطلاعات درمورد ساخت و استفاده آنتولوژی دانلود فایل مقاله ساپورت بازیابی اطلاعات…

  • پایان نامه بررسی نحوه گذراندن اوقات فراغت

    پایان نامه بررسی نحوه گذراندن اوقات فراغت دانلود فایل پایان نامه بررسی نحوه گذراندن اوقات فراغت مقدمه : فراغت پدیده ای است اجتماعی و فرهنگی و می توان گفت از آن هنگام كه جامعه و فرهنگی به وجود آمده این…

  • تحقیق افسردگی 2

    تحقیق افسردگی 2,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود جزوه آموزشی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کار آموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات دانلود فایل تحقیق افسردگی 2 عنوان: دانلود تحقیق افسردگی 2…