پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع,پروژه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,تأثیر,تحقیق بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,دانلود پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,رفتار,ك,مقاله بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع

دانلود فایل

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع در 90 صفحه ورد قابل ویرایش  مقدمه: در عصری كه زندگی می‌كنیم مكانیسم لزوم یك شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریك) كاركنان در زمینه به كارگیری آن در محیط كار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است. انسانی كه در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یك طرف میزان ارتباطات حضوری را كاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تكنولوژی انتظار آن است كه اگرچه این ارتباط كاهش پیدا كرده ولی همان اندك ارتباط به میزان موثر و نتیجه بخش انجام گیرد. باید متذكر شویم كه رفتار مشخصه اصلی و روانی هر فرد می باشد كه اگر شخص با سوءخلق و رفتار نامناسب با یك كامپیوتر (كه نه رفتار مناسب و یا نامناسب را درك می كند یعنی فاقد شعور است و نه احساس دارد) ارتباط برقرار كند، سیستم به درستی پاسخگوی این فرد در خروجی اطلاعات نمی باشد و نتیجه رفتار نامناسب را با پاسخ نامناسب دریافت می كند پس باید گفت رفتار و عمل یك فرد حتی در عصر حاضر همیشه عامل دخیل و مهم در رضایت شغل ارباب رجوع است. در ادارات همیشه مواجه با این موضوع هستیم كه گاهی دو عامل اساسی باعث ناخشنودی ارباب رجوع می شود كه به طور مختصر عبارتند از: 1-   عدم رفتار ناشایست كاركنان با آنان 2-   انجام نشدن امور آنها توسط كاركنان مربوطه البته باید متذكر شویم عوامل فردی دیگری از جمله عدم اطلاع رسانی كامل، شرایط و محیط كاری نامناسب برای مراجعه ارباب رجوع و كاغذبازی و … در عدم رضایت ارباب رجوع و مشتری تاثیر دارد. افراد به دلیل اینكه چون متفاوتند و به دلایل وراثتی و محیطی دارای خصوصیات و مشخصه های منحصر به فرد هستند، انعكاس رفتاری متفاوتی دارند و در برابر شرایط ثابت، واكنشهای رفتاری متفاوتی از خود نشان می‌دهند. در ادارات هم شاهد این موضوع هستیم. بارها مشاهده كرده‌ام یك نوع رفتار (علی رغم شایستگی) با یك ارباب رجوع كه رضایت وی را در پی داشته است ولی اعمال همین رفتار با فرد دیگر واكنشی عكسی را شاهد بوده‌ام یا اینكه تعدادی از افراد ارباب رجوع از انجام نشدن امر آنها آنقدر عصبانی و ناراضی نیستند كه افراد دیگر به پرخاشگری می‌پردازند. همگی عوامل فوق بنده را بر آن داشت كه ضمن شناخت نیازهای اولیه ارباب رجوع (رفتاری و انجام امور آنها) و رفع آنها، در برآورده نمودن هر چه بهتر آنها مطالبی مفید را از دیدگاه‌های متفاوت عرضه نماید. فرضیه: رفتار شایسته و مناسب كاركنان با ارباب رجوع بیش از انجام گرفتن امور آنها در میزان رضایتمندی آنها اهمیت دارد. اهداف: در واقع نمی توان یك موضوع را شاخص قرارداد و گفت هدف این است زیرا در مبحث رضایتمندی كه یك موضوع كلی است اهدافی به صورت شاخه وار رسیدن به یك هدف اساسی كه همانا رضایتمندی است را ممكن می سازد. از جمله اهداف مهم می توان به: الف- بتوان با هماهنگی مدیریت یك سیستم یكپارچه رفتاری و اخلاقی را در سطح ادارات با توجه به آداب و رسوم آن محیط یا محیط اجتماعی اتخاذ نمود تا كاركنان یك واحد دچار سردرگمی رفتاری نشوند. ب- كاركنان بدانند هر رفتاری شایسته و مناسب نیست به عبارتی كاركنان از نوعی بینش و روانشناسی رفتاری در برخورد با ارباب رجوع داشته باشند و بدانند كه كدام رفتار را برای كدام شخص از خود بروز دهند. و این هیچ تناقض یا منافاتی با هدف اول ندارد زیرا نوع رفتار در سطح كلان را مدیر و در سطح پایین را خود فرد تشخیص می دهد و این كه گفته می شود «داشتن نوعی روانشناسی»به معنی رفتار حرفه ای روانشناسی نیست زیرا خود فرد كم كم به این نوع بینش می رسد. ج- راهنمایی زبانی بهتر و یك راه میانبر نسبت به كاغذ بازی كه وقت گیر است می باشد. د- كاركنان با ارباب رجوع نوعی رابطه دوستانه ولی بدون داشتن هیچ انتظاری از طرفین و به صورت كامل تر نوعی رابطه منطقی داشته باشند. مثلا به این حد از رابطه دوستانه و معتمدانه برسند كه اگر یك كارمند به یك ارباب رجوع رو كند و بگوید این مورد ارجاعی پرونده دچار اشكال است دیگر آن فرد ارباب رجوع دچار نوعی شك نگردد كه آیا این كارمند برای دواندن من این حرف را می زند یا واقعا این طور است. «به عبارتی حرف یك كارمند سند باشد» هـ . دگرگونی رفتاری ارباب رجوع حداقل در سطح این اداره رویت شود. یعنی اینكه یك ارباب رجوع به این سطح از دید برسد كه وقتی پا به این اداره می گذارد كارمندان انتظار بروز چه رفتاری از او را دارند. و وقتی وی برای اولین بار به این اداره قدم می گذارد و با نوعی اخلاق تند و یا برعكس نرمش برخورد می كند، اخلاق كارمندان بر او مسلط و چیره گردد و به او حالت ثبات رفتاری و اخلاقی متناسب با اداره بدهد. و- كارمند به این بینش رسیده باشد كه ممكن است یك كار ارجاعی توسط ارباب رجوع در فاصله مدت كوتاهی انجام گیرد و كار دیگر مدت زمان زیادی نیاز دارد. حال با داشتن چند كار پرحجم در یك زمان چه باید كرد؟ آیا باید تمام آنها را منتظر نگه داشت؟ دو راه پیشنهاد می شود كه یكی به تجربه و دیگری به رابطه صمیمی شخص كارمند با همكارانش بستگی دارد اول اینكه تمام كارهای ارجاعی را ببیند و تشخیص دهد چقدر زمان می برد. و تعداد كارهایی را كه می تواند تا اتمام وقت اداری انجام دهد را قبول و بقیه با رضایت ارباب رجوع به زمان دیگری موكول نماید. روش دوم اینكه آن كارها را بین همكاران خود تقسیم كنند و البته باید گفت به ندرت در اداره ها پیش می آید كه این حجم كار به وجود آید. ی- تمامی افراد ارباب رجوع چه متمكن و دارای اعتبار و چه ضعیف مراجعه كننده یك برخورد ، یك انتظار، و انتظارات آنها را به یك اندازه برآورده نماییم و هیچ تبعیض بین آنها گذاشته نشود. هدف متعالی كه جمع كننده همه اهداف فوق الذكر است این كه بدانیم رضایت ارباب رجوع چگونه تحصیل می شود. سؤالها: 1-   واژه ارباب رجوع یا مشتری چه معنی را در ذهن تداعی می كند؟ 2-   رضایت مشتری یعنی چه؟ 3-   به كدام بخش از نیازهای ارباب رجوع باید پاسخ گفت و نیاز آنها را مرتفع نمود؟ 4-   نگرش نسبت به ارباب رجوع چیست؟ 5-   معیار رضایتمندی ارباب رجوع چیست؟ 6- آیا باید با تمام افراد ارباب رجوع با یك ثبات و رفتار معین برخورد كرد و یا باید از نوعی انعطاف رفتاری برخوردار بود؟ 7-   انتظارات مشتریان چیست؟ 8-   چگونه می توان رضایت مشتریان را اندازه گرفت؟ 9-   عوامل شكل دهنده و تاثیرگذار رفتار یك كارمند در محیط كار چیست؟ 10-    آیا تمام افراد در یك اداره باید هموزن یا همسنگ باشند یا یك فرد باید به عنوان راهبر در بین آنها وجود داشته باشد؟ 11-          چگونه می توان نظریات مشتریان را در راستای رسیدن به حداكثر رضایت جمع آوری كرد. 12-           آیا این گفته صحیح است «باید مراجعات ارباب رجوع را به حداقل رساند؟» 13-          نمود و مشخصه اصلی رضایت ارباب رجوع زبانی است یا رفتاری؟ فهرست مطالب عنوان                                                                                                              صفحه فصل اول- مشتری كیست؟ رضایت مشتری چیست؟……………………………………. 1 فصل دوم- انتظارات مشتریان و درك آن…………………………………………………… 11 فصل سوم- شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع……………………………………….. 15 فصل چهارم- ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری………………………………….. 23 فصل پنجم- رضایت كاركنان در راستای جلب رضایت ارباب رجوع……………… 29 فصل ششم- پرورش كاركنان و استخدام…………………………………………………… 34 فصل هفتم- گردآوری نظریات مشتری و نگاهی به یك تجربه……………………….. 44         فصل هشتم- فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری و انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………… 51 فصل نهم- طرح تكریم ارباب رجوع و راههای عملی آن……………………………….. 58 فصل دهم- نتیجه گیری و جمع بندی………………………………………………………….. 70 منابع………………………………………………………………………………………………………. 79 فهرست جداول و نمودارها عنوان                                                                                                              صفحه جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود……………………………. 25 نمودار 1- مزایای رضایت مشتری…………………………………………………………….. 8 نمودار 2- اهمیت و برخورد شایسته كاركنان از دیدگاه ارباب رجوع…………….. 76 نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان………. 77 نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع……………….. مشتری كیست؟ از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد». امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد. اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد. به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود. رضایت مشتری از نگاه اول با مرور ادبیات مرتبط با موضوع با دو رویكرد برای تعریف رضایت مواجه می‌شویم: رویكرد اول عقیده دارد، رضایت حالتی است كه پس از مصرف محصول یا استفاده از خدمت، برای مشتریان حاصل می‌شود. در رویكرد دوم، رضایت به عنوان فرایند درك و ارزیابی مشتری از تجربه مصرف محصول یا استفاده از خدمات تعریف می‌شود. ما نیز منظر دوم را جهت تعریف مفهوم رضایت مشتری برگزیده‌ایم و بر این اساس تعریف ذیل را ارایه می‌كنیم: رضایتمندی واكنش احساسی مشتری است كه از تعامل با سازمان عرضه كننده یا مصرف حاصل می‌گردد. رضایت از درك متفاوت مابین انتظارات مشتری و عملكرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می‌شود. تجربیات قبلی مشتری قبل از مصرف محصول ما و همچنین تجربه او از تعامل با سازمان عرضه كننده در شكل دهی انتظارات وی، نقشی اساسی ایفا می‌كند. ما عقیده داریم، رضایتمندی مشتریان، عكس‌العمل‌های آتی آنان را در قبال سازمان ما تحت تاثیر قرار خواهد داد. ( از جمله آمادگی و اشتیاق جهت استفاده مجدد، تمایل برای توصیه ما به سایرین و رغبت برای پرداخت بهای محصول بدون چانه زدن یا تلاش برای یافتن عرضه كنندگان كه محصول مشابه را با قیمت كمتری عرضه می دارند.) طرح تكریم ارباب رجوع و اهداف اولیه تفكر كارآمد نمودن نظام اداری كشور كه هدف اصلی و با اهمیت پیاده سازی طرح تكریم ارباب رجوع به حساب می آید با تدوین و تلاش سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور در فروردین ماه سال 1381 جامه عمل به خود گرفت. و به تصویب هیات محترم وزیران رسید كه ظرف مدت یك هفته به عنوان یكی از برنامه های هفتگانه ؟ اداری محسوب و جزئیات آن در نشست مورخ 1381/1/25 در شورای عالی اداری مورد تصویب آن شورا قرار گرفت و تحت عنوان » طرح تكریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع «در نظام اداری، به تمامی دستگاههای دولتی ابلاغ شد.» این طرح با هدف بسیار مهم افزایش اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه و تكیه گاه برای نظام اداری كشور وارد سال دوم بعد از تصویب می شود، در همین راستا نخستین پرسش این گزارش را به بررسی اهداف مهم اجرای طرح تكریم مردم كه به نوعی مشتریان دستگاههای دولتی و یا موسسه های خدماتی محسوب شوند اختصاص داده ایم. یكی از مسئولان نظریات خود را اینگونه بیان كرد: دستگاههای دولتی یكی از مراكز ارائه دهنده خدماتی هستند كه همه مردم از آنها استفاده می كنند. دولت عموما خدمات كیفی ارائه می دهد. ارزیابی و سنجش كیفیت این خدمات كار مشكلی است و سازمانهای دولتی همچون بخش خصوصی نیستند. از سوی دیگر مردم همه به عنوان شهروندان از این خدمات راضی نیستند. امروز در دنیا موج تغییر و نحوه اداری و اصلاحات اداری مطرح شده است و همه به دنبال بهبود كیفیت ارائه خدمات هستند. این موضوع را برای حدود سال 1381 مورد توجه قرار گرفت و قرار شد به شهروندان به عنوان ارباب رجوع نگریسته شود. هر كدام را كارمندان نیز به نوعی ارباب رجوع سازمانهای دیگری هستند و با تاخیر و كیفیت نامناسب ارائه خدمات در عملكرد دستگاههای دولتی ، 98 درصد مردم از كیفیت ارائه خدمات ناراضی هستند.

  • پایان نامه شهرنشینی در زاهدان رشته معماری و شهرسازی

    پایان نامه شهرنشینی در زاهدان رشته معماری و شهرسازی,تحقیق و پژوهش شهرنشینی در زاهدان رشته معماری و شهرسازی,تحقیق و پژوهش معماری,تحقیقق,ترجمه,دانلود پایان نامه شهرنشینی در زاهدان رشته معماری و شهرسازی,دانلود تحقیق و پژوهش شهرنشینی در زاهدان رشته معماری و شهرسازی,شهرنشینی…

  • پروژه بررسی شبكه تومورهای داخلی چشم

    پایان نامه بررسی شبكه تومورهای داخلی چشم,پروژه بررسی شبكه تومورهای داخلی چشم,تحقیق بررسی شبكه تومورهای داخلی چشم,تومورهای داخلی چشم,دانلود پایان نامه بررسی شبكه تومورهای داخلی چشم,شبكه,مقاله بررسی شبكه تومورهای داخلی چشم دانلود فایل پروژه بررسی شبكه تومورهای داخلی چشم در…

  • پزوهش کاربرد آموزش الکترونیکی در مهندسی معدن

    آموزش الکترونیکی و مهندسی معدن,آموزش در هزاره سوم,اهداف و رسالت توسعه فن‌آوری اطلاعات در آموزش و پرورش,پزوهش کاربرد آموزش الکترونیکی در مهندسی معدن,پژوهش آموزش الکترونیکی و کاربرد آن در مهندسی معدن,رابطه فناوری ارتباطات و اطلاعات با آموزش,زیر ساختهای آموزش مجازی,مزایای…

  • پاورپوینت سیستم های بیومتریک

    پاورپوینت سیستم های بیومتریک دانلود فایل پاورپوینت سیستم های بیومتریک بهمراه ضمیمه فایل ورد و اطلاعات کامل اسلاید یک هر خصوصیت فیزیولوژیكى یا ویژگى رفتارى منحصر به فرد و متمایز كننده، مقاوم و قابل سنجش كه بتواند براى تعیین یا…

  • مقاله بررسی کنترل کنندهای توان راکتیو در خطوط انتقال قدرت

    مقاله بررسی کنترل کنندهای توان راکتیو در خطوط انتقال قدرت دانلود فایل مقاله بررسی کنترل کنندهای توان راکتیو در خطوط انتقال قدرت این مقاله در 97 صفحه تهیه و تنظیم شده است . فهرست مطالب : عنوان                                                                                                                                صفحه چكیده فارسی……………..……….….………………………………………………………1…

  • پایان نامه ارایه مدل ارزیابی ایمنی در شبكه بزرگراههای بین شهری با استفاده از روش ضریب تعدیل (AMF) تصادفات

    پایان نامه ارایه مدل ارزیابی ایمنی در شبكه بزرگراههای بین شهری با استفاده از روش ضریب تعدیل (AMF) تصادفات دانلود فایل پایان نامه ارایه مدل ارزیابی ایمنی در شبكه بزرگراههای بین شهری با استفاده از روش ضریب تعدیل (AMF) تصادفات…

  • تحقیق در مورد مذاکره تجاری

    تحقیق در مورد مذاکره تجاری دانلود فایل بخشهایی از متن: این دوره سعی بر آن دارد تا درک شما را در ارتباط با اصول، استراتژی، و تاکتیک های یک مذاکره موثر و همچنین مدیریت ارتباط حرفه ای را افزایش و…

  • پایان نامه بررسی عوامل مختلف در رابطه با كاهش انگیزه پرسنل شركت رینگ سازی مشهد

    پایان نامه بررسی عوامل مختلف در رابطه با كاهش انگیزه پرسنل شركت رینگ سازی مشهد,پروژه بررسی عوامل مختلف در رابطه با كاهش انگیزه پرسنل شركت رینگ سازی مشهد,تحقیق بررسی عوامل مختلف در رابطه با كاهش انگیزه پرسنل شركت رینگ سازی…

  • پروپوزال بررسی تطبیقی شرط محدو کننده و ساقط کننده مسئولیت در حقوق ایران و فقه امامیه

    پروپوزال بررسی تطبیقی شرط محدو کننده و ساقط کننده مسئولیت در حقوق ایران و فقه امامیه,پروپوزال بررسی در حقوق ایران و فقه امامیه,شرط ساقط کننده مسئولیت در حقوق ایران و فقه امامیه,شرط محدو کننده در حقوق ایران دانلود فایل بررسی…

  • پروژه کارآفرینی شرکت بیمه ای پوشش گر شرق

    بیمه,پروژه کارآفرینی شرکت بیمه ای پوشش گر شرق,پروژه کارافرینی شرکت بیمه ای پوشش گر شرق,پوشش گر,توجیه اقتصادی شرکت بیمه ای پوشش گر شرق,دانلود پروژه شرکت بیمه ای پوشش گر شرق,دانلود کارآفرینی شرکت بیمه ای پوشش گر شرق,شرق,شرکت,طرح توجیه فنی شرکت…

  • بهینه سازی آنتروپی شبکه های مقیاس آزاد جهت استحکام در برابر خرابی های تصادفی

    بهینه سازی آنتروپی شبکه های مقیاس آزاد جهت استحکام در برابر خرابی های تصادفی,جهت استحکام در برابر خرابی های تصادفی دانلود فایل [1]

  • پاورپوینت تکنولوژی بیوفیلم ،سرزمین مشترک بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی

    پاورپوینت تکنولوژی بیوفیلم ،سرزمین مشترک بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی,دانلود,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پاورپوینت تکنولوژی بیوفیلم ،سرزمین مشترک بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود طرح توجیهی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل INSTEAD…

  • توجه به رویكرد سیستمی چه تلاشهایی را برای برنامه‌ریز ایجاد می‌كند 40 ص

    توجه به رویكرد سیستمی چه تلاشهایی را برای برنامه‌ریز ایجاد می‌كند 40 ص,رویكرد سیستمی چه تلاشهایی را برای برنامه‌ریز ایجاد می‌كند دانلود فایل توجه به رویكرد سیستمی چه تلاشهایی را برای برنامه‌ریز ایجاد می‌كند  40 ص عنوان................................. صفحه 1ـ تاریخچه…

  • پایان نامه ماهیت محاربه در فقه مذاهب خمسه

    پایان نامه ماهیت محاربه در فقه مذاهب,پایان نامه ماهیت محاربه در فقه مذاهب خمسه,ماهیت محاربه در فقه مذاهب خمسه دانلود فایل پایان نامه ماهیت محاربه در فقه مذاهب خمسه چکیده  این پایان نامه بعد از بررسی لغوی و ادبی محاربه…

  • بررسی تأثیر آموزش راهبردهای حل مسأله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش نسبت به درس ریاضیات در دانش‌آموزان سال دوم راهنمایی شهرستان طارم

    بررسی تأثیر آموزش راهبردهای حل مسأله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش نسبت به درس ریاضیات در دانش‌آموزان سال دوم راهنمایی شهرستان طارم دانلود فایل بررسی تأثیر آموزش راهبردهای حل مسأله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش نسبت به درس…

  • مبانی نظری اضطراب اجتماعی

    مبانی نظری اضطراب اجتماعی دانلود فایل مبانی نظری اضطراب اجتماعی در 52 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی ساختمان

    نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش رسته شغلی IT شبکه,نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی هنر,نمونه سوالات اختصاصی,نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی با پاسخ دانلود فایل نمونه سوالات آزمون استخدامی  اموزش و پرورش تفکیک رسته…

  • پژوهش برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP)

    برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP),پژوهش برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP),تکنولوژی تولید بهینه شده روش OPT,سیاست سفارشدهی در MRP,كنترل سطوح كاركاهی,محاسن و محدویتهای MRP,محدودیتهای سیستم MRPII در مقایسه با سیستم MRP,ورودیها و خروجیهای MRP دانلود فایل پژوهش برنامه ریزی احتیاجات مواد…

  • پایان نامه بررسی امكان كاربرد سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC) در صنعت تراكتورسازی ایران

    بررسی امكان كاربرد سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC) در صنعت تراكتورسازی ایران,پایان نامه بررسی امكان كاربرد سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC) در صنعت تراكتورسازی ایران,پروژه بررسی امكان كاربرد سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC) در صنعت تراكتورسازی ایران,تحقیق بررسی امكان كاربرد…

  • تحقیق ازدواج

    تحقیق ازدواج,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود تحقیق,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود کتاب,دانلود مدیریت,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل تحقیق ازدواج در 41 صفحه قابل ویرایش با فرمت doc فصل اول معمولا جامعه…

  • حجاب و نقش آن در جامعه

    حجاب و نقش آن در جامعه دانلود فایل حجاب و نقش آن در جامعه فهرست  فصل اول كلیات تحقیق تعریف و موضوع تحقیق: فرضیات تحقیق ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق فصل دوم فرضیه ها انواع نمونه گیری فصل سوم…

  • خلاصه کتاب تحقیق در عملیات (1) دکتر عادل اذر

    خلاصه کتاب تحقیق در عملیات (1) دکتر عادل اذر دانلود فایل خلاصه کتاب تحقیق در عملیات (1) دکتر عادل اذر توضیحات:خلاصه کتاب تحقیق در عملیات 1 دانشگاه پیام نور تالیف دکتر عادل آذر، در حجم 55 اسلاید.کتاب تحقیق در عملیات دکتر عادل…

  • مبانی نظری بزه، بزهکار، بزهکاری

    پیشینه پژوهش,فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری بزه، بزهکار، بزهکاری دانلود فایل مبانی نظری بزه، بزهکار، بزهکاری در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع…

  • گزارش کارآموزی نظارت ساختمان

    گزارش کارآموزی نظارت ساختمان دانلود فایل گزارش کارآموزی نظارت ساختمان فهرست عناوین مقدمه آشنایی كلی با مكان كارآموزی طریقه شركت در پروژه نوع نظارت و بررسی در ساخت و ساز نظارت بر نحوه انجام كار معایب عكس ها در حین…

  • پایان نامه بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر

    پایان نامه بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر دانلود فایل پایان نامه بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر چکیده وابستگی به موادمخدر در اکثر…

  • روشهای جراحی جلوگیری از بارداری

    روشهای جراحی جلوگیری از بارداری دانلود فایل روشهای جراحی جلوگیری از بارداری فهرست مطالب  بستن لوله ها در زنان بستن لوله ها در دوره نفاس بستن لوله ها در زمان دیگری غیر دوره نفاس خطرات ناشی از بستن لوله عدم…

  • پاورپوینت اصول ومبانی مدیریت

    پاورپوینت اصول ومبانی مدیریت دانلود فایل پاورپوینت اصول ومبانی مدیریت ظهور سازمانها و گسترش آنها مدیریت متناسب با ساختار ملاك درستی هر عمل نتیجه تعریف مدیریت  مدیریت، فراگرد به كارگیری موثر و كارآمد منابع مادی و انسانی بر مبنای یك…

  • گزارش كارورزی بانك صادرات

    گزارش كارورزی بانك صادرات دانلود فایل گزارش كارورزی بانك صادرات  مقدمه: اقتصاد کنونی جهان اقتصاد پولی است . اغلب  معاملات و مبادلات  با  پول صورت  می پذیرد  . پول در فعالیتهای اقتصادی نقش بسیار تعین کننده ای دارد .بدون استفاده…

  • پایان نامه موانع دسترسی زنان بزهکار به عدالت کیفری در نظام کیفری ایران

    پایان نامه موانع دسترسی زنان بزهکار به عدالت کیفری در نظام کیفری ایران دانلود فایل پایان نامه موانع دسترسی زنان بزهکار به عدالت کیفری در نظام کیفری ایران چکیده  پژوهش حاضر و نیز مطالعه حقوق كیفری تطبیقی حاكی از آن…

  • گزارش کاراموزی اداره مالیات خرمدره-ماده ها و تبصره ها

    اداره,تبصره ها,خرمدره,دانلود گزارش کارآموزی اداره مالیات خرمدرهماده ها و تبصره ها,کاراموزی اداره مالیات خرمدرهماده ها و تبصره ها,کارورزی اداره مالیات خرمدرهماده ها و تبصره ها,گزارش کاراموزی اداره مالیات خرمدره-ماده ها و تبصره ها,گزارش کاراموزی اداره مالیات خرمدرهماده ها و تبصره…

  • نمونه سوال ریاضیات مقدماتی

    توابع یک به یک,حدو پیوستگی,مجموعه,معادله خطی,نامعادله,نمونه سوال ریاضیات مقدماتی دانلود فایل نمونه سوال ریاضیات مقدماتی مربوط به رشته های تحصیلی اب وهواشناسی جغرافیا برنامه ریزی روستایی برنامه ریزی شهری (جدید و ژئو مرفولوژی  دانشگاه پیام نور 9

  • پایان نامه جمعیت، خصوصیات و ویژگی‌های آن

    پایان نامه جمعیت، خصوصیات,پایان نامه جمعیت، خصوصیات و ویژگی‌های آن,جمعیت، خصوصیات و ویژگی‌های آن دانلود فایل پایان نامه جمعیت، خصوصیات و ویژگی‌های آن قسمتی از متن: مقدمه امروزه مسائل مربوط به جمعیت، خصوصیات و ویژگی‌های آن، چنان رابطة تنگانگی با…

  • پروپوزال وروش تحقیق سیستم ارزیابی عملكرد كاركنان

    porposal,ارزیابی عملکرد کارکنان,پرپوزال ارزیابی عملکرد,پروپوزال,پروپوزال ارزیابی عملکرد,پروپوزال ارزیابی عملکرد کارکنان,پروپوزال وروش تحقیق سیستم ارزیابی عملكرد كاركنان,پورپوزال,تحقیق,دانلود پروپوزال ارزیابی عملکرد کارکنان,دانلود پروپوزال ارشد مدیریت,دانلود پروپوزال فوق لیسانس مدیریت,دانلود پروپوزال مدیریت,روش تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان,منابع و مواخذ ارزیابی عملکرد کارکنان دانلود فایل…

  • مبدل های آنالوگ به دیجیتال و شبیه سازی آن با نرم افزار مطلب

    پایان نامه مبدل های آنالوگ به دیجیتال و شبیه سازی آن با نرم افزار مطلب,دانلود,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کار آموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,مبدل های…

  • دانلود پاورپوینت ارتباطات (فصل نهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

    (فصل نهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی),ارتباطات بین,دانلود پاورپوینت ارتباطات,دانلود پاورپوینت ارتباطات (فصل نهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی),راههای شناخته شده در ایجاد ارتباط,شبكه های ارتباطی,فرآیند…