پایان نامه بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان

پایان نامه بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان

دانلود فایل

پایان نامه بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع بر ارزش برند و  وفاداری مصرف کنندگان چکیده : هدف تحقیق حاضر بررسی ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان به نام های تجاری لوکس و کانالهای توزیع موجود برای نام های تجاری لوکس (از قبیل بوتیک ها ،مراکزخرید ،فروشگاه های اینترنتی ،نمایندگی ها ) می باشد .جامعه آماری این تحقیق شامل مصرف کنندگان 39-19 ساله  در شهرکرمان می باشد که پوشاک مارکدار مصرف می کنند. 200 پرسشنامه به روش گلوله برفی بین مصرف کنندگان توزیع شد و 114 پرسشنامه جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات بکاربرده شد.تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق با استفاده از   Anova ، Duncan وتحلیلرگرسیون خطی چندگانه صورت گرفت. وقتی ارزش های برند برای هر مورد از کانال های متنوع بررسی می کنیم ، مشارکت -کنندگان ارزش های برند را به طور متفاوتی ارزیابی می کنند که به نوع کانال توزیع بستگی دارد. مشارکت کنندگان تفاوت معنی داری در زمینه  وفاداری برند  در نتیجه خرید از  کانال های  متنوع نشان ندادند . وقتی تاثیر  ارزش برند روی وفاداری مصرف کنندگان بررسی شد ،  ارزش های برند که وفاداری مصرف کنندگان  تحت تاثیر می گذارند بستگی به نوع کانال توزیع دارند. همچنین این تحقیق کانال های توزیع احتمالی برای نام های تجاری  لوکس که می توانند در بازار پوشاک کرمان موفق باشند را پیشنهاد  می کند. واژگان کلیدی : کانال های توزیع ، ارزش برند ، نام های تجاری  لوکس ، وفاداری  مقدمه محیط بازار جایی که صنعت خرده فروشی  در آن  شکل گرفته است و توسعه فروشگاه ها در آن به آهستگی صورت می گیرد ؛در نتیجه این حرکت آهسته ،خرده فروشان را به چالش می کشد تا  کانال های توزیع در دسترس مصرف کنندگان خود را گسترش دهند .تعداد زیادی از خرده فروشان رویکردهای تک کاناله از قبیل فروشگاه های زنجیره ای وفروشگاه ها باعملیات صرفاً کاتالوگی کنار گذاشته اند و به استراتژی چندکاناله از طریق مرتبط ساختن فروشگاه خود با تجارت الکترونیک تغییر رویه داده اند.بازار مشتریان چندکاناله توسط عامل هایی از قبیل افزایش تعداد خانواده های دو درآمده ،کمبود وقت مشتریان ، انقلاب تکنولوژیک و انتخاب های متنوع خرید نه صرفاً در میان برندها و محصولات متفاوت بلکه درمیان شکل های خرده فروشی متنوع از قبیل فروشگاه های بزرگ ،مراکز خرید ،مغازه های کوچک و ساده ،نمایندگی ها ،کاتالوگ ها و سیستم های الکترونیکی خرید به وجود آمده است (پارک  و همکاران ،2005) بخشی از متن  کانال های توزیع شبكه توزیع بخشی از نظام اقتصادی كشور می باشد كه تحولات اقتصادی كشور درتعیین كاركرد و ساختار آن مؤثر است . این شبكه حلقه رابط بین تولیدكنندگان ومصرف كنندگان و متشكل از عاملینی است كه با یكدیگر ارتباط متقابل دارند و عمل توزیع كالاها را انجام می دهند(فرزین ،1386).شرکتها معمولا توجه کمی به کانال های توزیع داشته ،به همین دلیل گاهی متحمل خسارات زیاد می شوند ؛ولی بعضی از شرکت ها سعی می کنند نظام توزیعی خوبی داشته و از این طریق موقعیت رقابتی بهتری کسب می کنند. تصمیمات در مورد کانال های توزیع ،اغلب با تعهدات درازمدت به سازمآن های دیگر همراه است.یک تولید کننده به آسانی می تواند قیمت های خود و برنامه های تبلیغ وترویج فروش خود را تغییر دهد ؛همچنین می تواند محصولات قدیمی خود را کنار گذاشته ،محصولات جدیدی را که با نیاز بازار تطابق بیشتری دارد ،عرضه کند ولی وقتی که یک کانال توزیع در نظر می گیرد با مغازه داران مختلف تماس داشته باشد ،به آسانی نمی تواند این کانال توزیع را تغییر دهد ،بنابراین مدیریت بازاریابی باید کانال های توزیع خود را با دقت و نگاه به آینده انتخاب کند (محب علی و فرهنگی ،1377؛ص273) خرده فروشی خرده فروشی شامل همه فعالیتهایی است که محصولات و خدمات را به طور مستقیم برای استفاده شخصی و غیر تجاری به مصرف کننده می فروشد(روستا و همکاران ،1386؛ص30) . خرده فروشی گام نهایی در توزیع کالا محسوب می شود ،بنابراین خرده فروشان ، فروش کالا را در مقادیر کوچک به عموم مردم سازماندهی می کنند .علاوه براین خدمات اضافه شده به محصولات از جمله  حمل و نقل و نگهداری محصولات در انبار  به منظور اطمینان از اینکه محصولات در نقطه فروش در دسترس باشند از جمله وظایف موسسات خرده فروشی می باشد. فهرست مطالب فصل اول : کلیات تحقیق 1-1مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………..2 1-2 تشریح و بیان مساله……………………………………………………………………………………………………3 1-3 ضرورت انجام تحقیق ……………………………………………………………………………………………….4 1-4 هدف اساسی از انجام تحقیق……………………………………………………………………………………….4 1-5 قلمروی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………4 1-6 نتایج مورد استفاده پس از انجام تحقیق…………………………………………………………………………5 1-7 استفاده کنندگان از نتایج تحقیق ………………………………………………………………………………….5 1-8 جنبه جدید بودن و نوآوری ………………………………………………………………………………………..5 1-9 تعریف  مفهومی واژه ها تحقیق …………………………………………………………………………………..5 1-10خلاصه فصل اول …………………………………………………………………………………………………….6 فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق 2-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………..8 2-2کانال های توزیع ……………………………………………………………………………………………………….9 2-2-1تعریف…………………………………………………………………………………………………………………9 2-2-2 موسسات وسازمانهای توزیع ………………………………………………………………………………….11 2-2-2-1خرده فروشی …………………………………………………………………………………………………..11 2-2-2- 2 عمده فروش ………………………………………………………………………………………………….11 2-2-2-3 دلالها و کارگزاران…………………………………………………………………………………………..12 2-2-3 سیستم های بازاریابی توزیع …………………………………………………………………………………..12 2-2-3-1 سیستم بازاریابی عمودی…………………………………………………………………………………….12 2-2-3-2 سیستم بازار یابی افقی……………………………………………………………………………………….13 2-2-2-3 سیستم بازاریابی چندگانه ………………………………………………………………………………….13 2-3کانال های توزیع متنوع………………………………………………………………………………………………13 2-3-1 تاریخچه…………………………………………………………………………………………………………….13 2-3-2تعریف ……………………………………………………………………………………………………………….14 2-4 مدیریت مشتریان چندکاناله (MCM)………………………………………………………………………….16 2-5 انواع کانال های توزیع………………………………………………………………………………………………19 2-5-1 فرمت های خرده فروشی فروشگاهی غیر خوراکی……………………………………………………..19 2-5-1-1 فروشگاه بزرگ……………………………………………………………………………………………….19 2-5-1-2 فروشگاه های تخصصی ……………………………………………………………………………………20 2-5-1-3 مراکز خرید ……………………………………………………………………………………………………21 2-5-1-4 مغازه های کوچک و مجزا ……………………………………………………………………………….21 2-5-2 فرمت های خرده فروشی غیر فروشگاهی…………………………………………………………………22 2-5-2-1 خرده فروشی کاتالوگی …………………………………………………………………………………..22 2-5-2-2 خرده فروشی اینترنتی ……………………………………………………………………………………….23 2-5-2-3 سیستم های خرید تلویزیونی(TVH)…………………………………………………………………….24 2-6 مفهوم نام های  تجاری  لوکس ………………………………………………………………………………….25 2-7 ارزش برند ………………………………………………………………………………………………………..27 2-7-1 ارزش فیزیکی……………………………………………………………………………………………………..28 2-7-2 ارزش اقتصادی …………………………………………………………………………………………………29 2-7-3 ارزش اجتماعی …………………………………………………………………………………………………29 2-7-4 ارزش احساسی……………………………………………………………………………………………………30 2-7-5 ارزش خدمات …………………………………………………………………………………………………..30 2- 8 وفاداری  مشتری……………………………………………………………………………………………………..31 2-8-1 مفهوم وفاداری ……………………………………………………………………………………………………31 2-8-1-1 رویکرد رفتاری ………………………………………………………………………………………………31 2-8-1-2رویکرد نگرشی ……………………………………………………………………………………………….32 2-8-2وفاداری مشتری به خرده فروشی…………………………………………………………………………….34 2-8-3 نقش شکل و ویژگی های خرده فروشی در وفاداری مغازه ………………………………………….35 2-9 رابطه بین ارزش برند  و وفادار ی……………………………………………………………………………..36 2-10 بازار پوشاک ایران………………………………………………………………………………………………..37 2-10-1تاریخچه بازار پوشاک ………………………………………………………………………………………..37 2-10-2حضور نام های تجاری لوکس مد خارجی  پوشاک در ایران و کرمان………………………….38 2-11 بازار خاکستری در ایران ………………………………………………………………………………………..40 2-12پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………42 2-13 خلاصه فصل دوم …………………………………………………………………………………………………44 فصل سوم:روش تحقیق 3- 1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………..46 3-2 مدل مفهومی ………………………………………………………………………………………………………….46 3-3 فرضیات تحقیق…….. ……………………………………………………………………………………………….47 3-4 روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………….48 3-5 متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………..48 3-6جامعه و نمونه آماری ……………………………………………………………………………………………….48 3-7  روش نمونه گیری ………………………………………………………………………………………………….49 3-8 حجم نمونه …………………………………………………………………………………………………………..49 3-9 ابزار جمع آوری داده ها………………………………………………………………………………………….49 4-10 پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………50 3-11 تعیین روایی (اعتبار) پرسشنامه ……………………………………………………………………………….51 3-12 تعیین پایایی (قابلیت اعتمادپرسشنامه)……………………………………………………………………..51 3-12-1 محاسبه آلفای کرونباخ…………………………………………………………………………………..52 3-13 روش های تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………….52 3-13-1 تحلیل توصیفی ………………………………………………………………………………………………52 3-13-2تحلیل استنباطی ………………………………………………………………………………………………53 3-13-3 تشریح روشهای تحلیلی استفاده شده…………………………………………………………………..53 3-13-3-1 آزمون کولموگروف – اسمیرنوف…………………………………………………………………53 3-13-3-2 آزمون لون…………………………………………………………………………………………………53 3-13-3-3 تحلیل واریانس…………………………………………………………………………………………..54 3-13-3-3-1تحلیل واریانس یک راهه ………………………………………………………………………….55 3-13-3-4 رگرسیون چندمتغیره…………………………………………………………………………………….55 3-14 خلاصه فصل سوم ………………………………………………………………………………………………56 فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ها 4-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………..58  4-2آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………..58   4-2-1جنسیت …………………………………………………………………………………………………………….59   4-2-2 سن………………………………………………………………………………………………………………….59  4-2-3 تحصیلات………………………………………………………………………………………………………….60 4-3 بررسی وضعیت ارزش برند  در بازار پوشاک کرمان…  ………………………………………………….61 4-4 بررسی وضعیت وفاداری مصرف کننده به نام های تجاری لوکس در بازار پوشاک کرمان………………………………………………………………………………………………………………………….64 4-5آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………..67 4-5-1 تحلیل واریانس یک طرفه …………………………………………………………………………………….67 4-5-1-1 فرضیه 1:ارزش برند  مصرف کنندگان به نام های تجاری لوکس در نتیجه خرید از کانال های توزیع مختلف با هم متفاوت است ………………………………………………………………………………72  4-5-1-2 فرضیه 2:وفاداری مصرف کننده به نام های تجاری لوکس در نتیجه خرید از کانال های توزیع مختلف با هم متفاوت است……………………………………………………………………………………..77 4-5-1-3 فرضیه 3 .تاثیر ارزش برند  روی وفاداری مصرف کنندگان تحت تاثیر کانال های متنوع نیست…………………………………………………………………………………………………………………….77 4-6 سایر یافته ها …………………………………………………………………………………………………………..84 4-7 خلاصه فصل چهارم ………………………………………………………………………………………………..85 فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات 5-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………..87 5-2 بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………….87 5-3 نتایج و کاربردها…………………………………………………………………………………………………….91 5-4 پیشنهادات برای مطالعات آتی……………………………………………………………………………………94 5-5 محدودیت ها یی تحقیق …………………………………………………………………………………………94 5-6 خلاصه فصل 5 ………………………………………………………………………………………………………95 منابع…………………………………………………………………………………………………………………………….96 فارسی………………………………………………………………………………………………………………………….96 لاتین…………………………………………………………………………………………………………………………..98 پیوست ………………………………………………………………………………………………………………………100

  • مقالةآشنایی با مباحث برق كشی و كابل كشی در شبكه های كامپیوتری

    مقالةآشنایی با مباحث برق كشی و كابل كشی در شبكه های كامپیوتری دانلود فایل مقالةآشنایی با مباحث برق كشی و كابل كشی در شبكه های كامپیوتری فهرست: الکتریسیته (برق) چیست ؟ آشنایی با جریان منفی و مثبت بارها پیدایش الكتریسیته…

  • پروژه خانه هوشمند

    پروژه خانه هوشمند,خانه هوشمند,سنسور,سنسور دود,سنسور نور,مدار فرستنده,مدار گیرنده دانلود فایل پروژه خانه هوشمند این پروژه در دو بخش کلی مدار فرستنده و مدار گیرنده طراحی شده است . در بخش فرستنده مدار ما شامل سنسورهای نور (Photocell) و دود (MQ2)…

  • تحقیق در مورد آسیبهای دو و میدانی

    تحقیق در مورد آسیبهای دو و میدانی دانلود فایل بخشهایی از متن: آسیب ورزشی در « دو » عبارت است از شرایطی که بازیکن را مجبور به کاهش طی مسافت موردنظر در هفته می نماید . عوامل مؤثر در افزایش…

  • پایان نامه تعیین تاثیر الزامات برنامه ریزی استراتژیک نیروی انسانی بر عملکرد کارکنان شبکه بهداشت و درمان استان هرمزگان

    پایان نامه تعیین تاثیر الزامات برنامه ریزی استراتژیک نیروی انسانی بر عملکرد کارکنان شبکه بهداشت و درمان استان هرمزگان دانلود فایل پایان نامه تعیین تاثیر الزامات برنامه ریزی استراتژیک نیروی  انسانی بر عملکرد کارکنان شبکه بهداشت و درمان استان هرمزگان…

  • تحقیق بیماری M.S

    تحقیق بیماری M.S,تحقیق بیماری MS دانلود فایل تحقیق بیماری M.S شرح بیماری M.S از بیماریهای شایع سیستم عصبی مرکزی در انسان و یک بیماری خود ایمنی است. این بیماری به صورت مزمن خود را نشان می‌دهد. M.S اغلب ، بالغین…

  • تحقیق ترانس جریان CT

    CT های نوری,از بین بردن خاصیت مغناطیسی راكتور شنت,پروژه,پژ,تجربه های جدید درباره كاربردهای حفاظتی ترانس جریان و ترانس ولتاژ نوری,تحقیق ترانس جریان CT,ترانس جریان CT,ترانس جریان سی تی,دانلود تحقیق ترانس جریان CT,معرفی تكنولوژی جریان نوری و اندازه گیری,مقایسه ترانسهای اندازه…

  • کارآفرینی مراحل تولید قند کارخانه چناران

    کارآفرینی مراحل تولید قند کارخانه چناران دانلود فایل کارآفرینی مراحل تولید قند کارخانه چناران قسمتی از متن: پیشگفتار:  امروزه در شاخه صنایع غذای قتد به عنوان یکی از محصولات استراتژیک در دنیا شناخته شده است انرژی زیاد در مقدار کمی…

  • گزارش کاراموزی چرخدنده ها

    چرخدنده,دانلود گزارش کارآموزی چرخدنده ها,کاراموزی چرخدنده ها,کارورزی چرخدنده ها,گزارش کاراموزی چرخدنده ها دانلود فایل گزارش کاراموزی چرخدنده ها در 23 صفحه ورد قابل ویرایش انواع چرخدنده ها چرخدنده های صاف یا سادهSuper Gears كه در شكل(13-1) می بینیم برای انتقال…

  • مقاله افسردگی

    مقاله افسردگی دانلود فایل مقاله بررسی افسردگی   مقدمه : براساس تحقیقات انجام شده فرد افسرده خودرا بازمانده بی كفایتی می بیند كه باید حكم تقدیر ناكامی محرومیت وذلت وشكست را بپذیرد در این نتیجه كه تفاوت آشكاری میان ارزیابی…

  • تحقیق دوپینگ

    تحقیق دوپینگ دانلود فایل تحقیق دوپینگ عنوان                                       صفحه مقدمه  ....................................4 دوپینگ......................................6 انواع داروهای دوپینگی..................10 قوانین ومجازاتهای دوپینگ.............11 عوارض.....................................13 دوپینگ باچای .قهوه وکوکاکولا........15 داروهای دوپینگی.........................16 داروها و موارد ممنوعه دوپینگ.........18 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: مقدمه درطول تاریخ , بسیاری از داروهای گیاهی و صنعتی…

  • تحقیق فرهنگ مردم بروجرد

    تحقیق فرهنگ مردم بروجرد دانلود فایل تحقیق فرهنگ مردم بروجرد فهرست : اقوام تشکیل دهنده بروجردی                       2 مذهب و اقلیتهای دینی                            5 سقاخانه بروجرد                              6 خرافه ها و باورها                               7 علمای بروجردی                               8 چهره های ادب وهنر بروجرد                        9 شاعران…

  • مقاله بررسی نظریه فیلسوفان درباره حدوث یا قدم نفس

    مقاله بررسی نظریه فیلسوفان درباره حدوث یا قدم نفس دانلود فایل مقاله بررسی نظریه فیلسوفان درباره حدوث یا قدم نفس چكیده: یكی از مباحث مهم معرفت نفس مربوط است به حدوث یا قدم نفس بدین معنا كه آیا نفس از…

  • بررسی گیاه بامیه به صورت لاتین

    بررسی گیاه بامیه به صورت لاتین,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل Okra, Abelmoschus esculentus, is an herbaceous annual plant in the family Malvaceae which…

  • پروژه مالی رشته حسابداری

    پروژه مالی رشته حسابداری دانلود فایل پروژه مالی رشته حسابداری هدف ازتهیه این پروژه معرفی مالیات بر ارزش افزوده به عنوان یکی از روش های جدید تعیین مالیات وتوضیحات درباره مفاهیم و اهداف تعیین مالیات براساس ارزش افزوده و همچنین…

  • پایان نامه بررسی پایگاه داده در محیط نرم‌افزارهای ACCESS , SQL

    SQL,پایان نامه بررسی پایگاه داده در محیط نرم‌افزارهای ACCESS دانلود فایل پایان نامه بررسی پایگاه داده در محیط نرم‌افزارهای  ACCESS , SQL   مروری بر SQL تاریخچه SQL از لابراتوار IBM در سان خوزه كالیفرنیا شروع می‌شود. جایی كه SQL…

  • پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

    پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دانلود فایل [2]

  • پروژه طراحی و ساخت مدار ضبط و پخش صدا

    پروژه طراحی و ساخت مدار ضبط و پخش صدا دانلود فایل پروژه طراحی و ساخت مدار ضبط و پخش صدا  عنوان   صفحه چکیده. 1 مشخصات و نحوه عملكرد مدار ضبط و پخش صدا مدل   VR12. 2 پ-روش پاك كردن حافظه. 3…

  • پایان نامه امنیت شبكه و رمزگذاری

    امنیت شبكه و رمزگذاری,پایان نامه امنیت شبكه,پایان نامه امنیت شبكه و رمزگذاری دانلود فایل پایان نامه امنیت شبكه و رمزگذاری قسمتی از متن: 1-   امنیت شبکه چیست؟ بیایید Alice و Bob را به عنوان دو نفری که می خواهند به…

  • پایان نامه مطالعه اسپكتروفتومتری و هدایت سنجی كمپلكس شدن و ترمودینامیك برخی از فلزات واسطه و سنگین با لیگاندهای دهنده o,n در حلال های غیر آبی

    n در حلال های غیر آبی,پایان نامه مطالعه اسپكتروفتومتری و هدایت سنجی كمپلكس شدن و ترمودینامیك برخی از فلزات واسطه و سنگین با لیگاندهای دهنده o دانلود فایل پایان نامه مطالعه اسپكتروفتومتری و هدایت سنجی كمپلكس شدن و ترمودینامیك برخی…

  • پروژه مالی كارخانه برق شهری

    برق شهری,پایان نامه مالی كارخانه برق شهری,پروژه مالی كارخانه برق شهری,تحقیق مالی كارخانه برق شهری,دانلود پایان نامه مالی كارخانه برق شهری,كارخانه,مالی,مقاله مالی كارخانه برق شهری دانلود فایل [1

  • مقاله امكان كاهش تلفات انتقال با نصب ترانسفورماتور جابجا كننده فاز

    مقاله امكان كاهش تلفات انتقال با نصب ترانسفورماتور جابجا كننده فاز دانلود فایل بررسی امكان كاهش تلفات انتقال با نصب ترانسفورماتور جابجا كننده فاز چكیده هدف این مقاله نشان دادن توانایی ترانسفورماتور جابجا كننده فاز (Phase Shifting Transformer)PST در كاهش…

  • پایان نامه عوامل موثر بر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با دولت اسلامگرای ترکیه در قبال دولت جدید عراق

    پایان نامه عوامل موثر بر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با دولت اسلامگرای ترکیه در قبال دولت جدید عراق,سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با دولت اسلامگرای ترکیه در قبال دولت جدید عراق,عوامل موثر بر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با…

  • پایان نامه هوش مصنوعی

    پایان نامه هوش,پایان نامه هوش مصنوعی,هوش مصنوعی دانلود فایل منطق

  • تحقیق اصل قبح عقاب بلابیان یا اصل قانونی جرائم و مجازاتها

    اصل قانونی جرائم و مجازاتها,اصل قبح عقاب بلابیان,تحقیق اصل قبح عقاب بلابیان یا اصل قانونی جرائم و مجازاتها,تحقیق رشته حقوق دانلود فایل تحقیق اصل قبح عقاب بلابیان یا اصل قانونی جرائم و مجازاتها مقدمه: در حقوق جزای اسلامی اصول بسیار…

  • بررسی و تدوین ویژگیهای کیفی ابریشم مورد استفاده در فرش دستباف

    بررسی و تدوین ویژگیهای کیفی ابریشم مورد استفاده در فرش دستباف دانلود فایل بررسی و تدوین ویژگیهای کیفی ابریشم مورد استفاده در فرش دستباف ابریشم واژه ای است كه جلال و زیبایی را در ذهن تداعی می كند ، ابریشم…

  • مبانی و پیشینه نظری اجتماع درمان مدار

    فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره اجتماع درمان مدار,مبانی و پیشینه نظری اجتماع درمان مدار دانلود فایل فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره اجتماع درمان مدار در 43 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه…

  • پایان نامه مفهوم دیه (جبران خسارت)

    پایان نامه مفهوم دیه (جبران خسارت) دانلود فایل پایان نامه مفهوم دیه (جبران خسارت) مقدمه الف) بیان موضوع و انگیزه انتخاب آن حقوق علم زندگی اجتماعی انسانی است. در قرون اخیر افراد در تلاش بوده‌اند تا با ایجاد ضوابط و…

  • دانلود پاورپوینت ساختار گروهی:گرایش نوین مدیریت

    الگوهای تشكیل و راه اندازی گروه,الگوهای دگرگونیهای منابع,انواع گروههای سازمانی,پیشینه و مفهوم گروه,تعریف گروه,خسارتهای گروهی,دانلود پاورپوینت ساختار گروهی:گرایش نوین مدیریت,دستاوردهای گروهی,ساختار گروهی,فرآیند تشكیل و راه اندازی گروه,كاربرد روش گروهی در ارتباط با موقعیتهای گوناگون,كاربرد شیوه گروهی,مقایسه جنبه های گوناگون انواع…

  • بررسی میزان سازگاری عناوین مقالات فارسی با محتوای آنان (جدول )

    بررسی میزان سازگاری عناوین مقالات فارسی با محتوای آنان (جدول ) دانلود فایل بررسی میزان سازگاری عناوین مقالات فارسی با محتوای آنان (جدول ) مقدمه: امروزه اطلاعات منتشر شده در مجلات پایه شكل گیری بسیاری از تحقیقات می باشد. ولی…

  • پایان نامه بررسی آشنایی با سیستم هیدروپنوماتیك زانتیا و XM

    XM,پایان نامه بررسی آشنایی با سیستم هیدروپنوماتیك زانتیا و XM,پروژه بررسی آشنایی با سیستم هیدروپنوماتیك زانتیا و XM,تحقیق بررسی آشنایی با سیستم هیدروپنوماتیك زانتیا و XM,دانلود پایان نامه بررسی آشنایی با سیستم هیدروپنوماتیك زانتیا و XM,سیستم هیدروپنوماتیك زانتیا,مقاله بررسی آشنایی…

  • چگونگی مذاكره با فروشندگان در مدیریت خرید(فصل پنجم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)

    تعریف و هدف مذاكرات و م,چگونگی مذاكره با فروشندگان در مدیریت خرید(فصل پنجم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی),دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری,دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت تألیف دکتر شباهنگ…

  • بررسی ارزیابی میزان اتکا معامله گران بورس اوراق بهادار تهران به اطلاعات سرمایه فکری در تصمیمات سرمایه گذاری

    ارزیابی میزان اتکا معامله گران بورس,ارزیابی میزان اتکا معامله گران بورس اوراق بهادار تهران به اطلاعات سرمایه فکری در تصمیمات سرمایه گذاری,اطلاعات سرمایه فکری,بررسی ارزیابی میزان اتکا معامله گران بورس اوراق بهادار تهران به اطلاعات سرمایه فکری در تصمیمات سرمایه…

  • تحقیق آبگرمكن خانگی خورشیدی

    تحقیق آبگرمكن خانگی خورشیدی دانلود فایل بخشهایی از متن: جالب است بدانید كه گرمایش آب و فضا مجموعاً بیش از 80% انرژی را در ساختمان‌ها مصرف می‌كند و بنابراین بیش از یك سوم كل انرژی مصرفی جهان در جهت گرمایش…

  • مقاله خاک شناسی

    مقاله خاک شناسی دانلود فایل مقاله خاک شناسی بافت خاك یا درصد نسبی ذرات شن، سیلت و رس با توجه به اینكه منعكس كننده تعدادی از خصوصیات یا رفتارهای خاك نظیر نفوذپذیری، ظرفیت نگهداری رطوبت، CEC ، مـواد آلی و…

  • پاورپوینت بیمه و ریسک

    احتمال وقوع خسارت قابل اندازه گیری,انتخاب نامناسب و بیمه,انتقال ریسک,انواع بیمه,انواع پوشش های بیمه ای,بیمه اشخاص (بیمه عمر),بیمه اموال و مسؤلیت,بیمه چیست؟,پاورپوینت بیمه و ریسک,پو,خسارت اتفاقی و غیر عمدی,خسارت غیر فاجعه آمیز,خسارت قابل تعیین و اندازه گیری,دانلود پاورپوینت بیمه و…