پایان نامه بررسی روشهای تدریس سنتی و جدید و تأثیر آنها در یادگیری دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمائی

پایان نامه بررسی روشهای تدریس سنتی و جدید و تأثیر آنها در یادگیری دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمائی,پروژه بررسی روشهای تدریس سنتی و جدید و تأثیر آنها در یادگیری دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمائی,تحقیق بررسی روشهای تدریس سنتی و جدید و تأثیر آنها در یادگیری دانش,مقاله بررسی روشهای تدریس سنتی و جدید و تأثیر آنها در یادگیری دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمائی

دانلود فایل

پایان نامه بررسی روشهای تدریس سنتی و جدید و تأثیر آنها در یادگیری دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمائی در 137 صفحه ورد قابل ویرایش  «فهرست» فصل اول : موضوع …………………………………………………………………………………………………. 1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………….. 1 بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………… 2 فرضیه …………………………………………………………………………………………………… 2 اهداف ……………………………………………………………………………………………………. 2 جامعه آماری ………………………………………………………………………………………….. 2 نمونه گیری……………………………………………………………………………………………… 2 تعاریف واصطلاحات………………………………………………………………………………… 3 فصل دوم : ادبیات وپیشینه تحقیق مقدمه……………………………………………………………………………………………………… 4 معرفی روشهای مختلف تدریس…………………………………………………………………. 4 بخش اول : برسی روشهای سنتی و تأثیرآنها در یادگیری دانش آموزان……….. 5 روش حفظ وتكرار…………………………………………………………………………………… 5 محاسن ومحدودیتهای روش حفظ وتكرار…………………………………………………… 6 روش سخنرانی………………………………………………………………………………………… 7 مراحل اجرای روش سخنرانی…………………………………………………………………… 8 محاسن و معایب محدودیتهای روشهای سخنرانی……………………………………….. 26 نتیجه………………………………………………………………………………………………………. 31 روش پرسش وپاسخ………………………………………………………………………………… 32 هدف از روش پرسش وپاسخ……………………………………………………………………. 34 محاسن ومحدودیتهای روش پرسش وپاسخ……………………………………………….. 34 روش نمایش (نمایش علمی )……………………………………………………………………… 35 مراحل اجرای روش نمایش……………………………………………………………………….. 35 محاسن ومحدودیتهای روش نمایش…………………………………………………………… 37 روش ایفای نقش …………………………………………………………………………………….. 38 فنون كلی اجرای نمایش …………………………………………………………………………… 39 مراحل اجرای روش ایفای نقش…………………………………………………………………. 39 روش گردش علمی ………………………………………………………………………………….. 41 روش بحث گروهی…………………………………………………………………………………… 46 چه دروس و موضوعاتی را می توان با روش بحث گروهی تدریس كرد؟………. 47 درچه موقعیتی ویرای چه هدفی می توان از روش بحث گروهی استفاده كرد؟… 49 مراحل اجرای روش بحث گروهی………………………………………………………………. 50 محاسن ومحدودیتهای روش بحث گروهی …………………………………………………. 61 روش آزما یشگاهی(آزمایشی)…………………………………………………………………… 62 محاسن ومحدودیتهای روش آزمایشی……………………………………………………….. 65 خلاصه ………………………………………………………………………………………………….. 66 بخش دوم : بررسی روشهای تدریس جدید وتأثیر آنها در یاد گیری دانش آموزان70      روشهای آموزش انفرادی…………………………………………………………………………. 71 هدفهای آموزش انفرادی…………………………………………………………………………… 72 طرح كلر وسطوح مختلف آن………………………………………………………………………. 75 روشهای مختلف آموزش انفرادی………………………………………………………………. 79 سازماندهی مجدد مدارس برای آموزش انفرادی…………………………………………. 88 خلاصه……………………………………………………………………………………………………. 95 روش مسأله ای……………………………………………………………………………………….. 96 شرایط اجرای روش مسأله ای………………………………………………………………….. 96 چگونگی اجرای روش مسأله ای………………………………………………………………… 97 محاسن ومحدودیتهای روش مسأله ای………………………………………………………. 99 روش واحدها…………………………………………………………………………………………… 100 ویژگی روش واحدها………………………………………………………………………………… 101 مراحل اجرای روش واحدها……………………………………………………………………… 102 روش واحد موضوع…………………………………………………………………………………. 104 ویژگیهای روش واحد موضوع………………………………………………………………….. 104 محاسن ومحدودیتهای روش واحد موضوع………………………………………………… 105 روش واحد تجربی ………………………………………………………………………………….. 106 ویژگیهای روش واحد تجربی…………………………………………………………………….. 106 نمونه ای از یك واحد تجربی …………………………………………………………………….. 107 روش واحد طرح………………………………………………………………………………………. 109 ویژگی های روش واحد طرح ……………………………………………………………………. 109 محاسن ومحدودیتهای روش واحد طرح …………………………………………………….. 111 خلاصه ………………………………………………………………………………………………….. 112 فصل سوم     طرح تحقیق متغییرها………………………………………………………………………………………………….. 116 جامعه آماری ونمونه گیری های مختلف توسط دانشمندان……………………………. 116 جامعه اماری ونمونه گیری محقق………………………………………………………………. 120 جدول……………………………………………………………………………………………………… 123 نمودار  ………………………………………………………………………………………………….. 123 آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………… 124 شاخص مركزی……………………………………………………………………………………….. 125 فصل چهارم: نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………… 126 پیشنهادات……………………………………………………………………………………………….. 127 رد یا قبول فرضیه……………………………………………………………………………………. 127 فرم خام………………………………………………………………………………………………….. 128 منابع مأخذ………………………………………………………………………………………………. 129 واژه نامه ……………………………………………………………………………………………….. 131 فصل اول : موضوع : بررسی روشهای تدریس سنتی و جدید وتأثیر آنها در یادگیری دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی منطقة9 آموزش وپرورش شهر تهران. مقدمه : در دنیای پیچیده ، هیچكس بی نیاز از تعلیم وتربیت نیست . امروز فعالیت در مدرسه ودر امر آموزش ، خود بخش عظیمی از زندگی انسآنها شده است . لحظاتی را به خاطر می آوریم كه چگونه نشستن در كلاس، گوش دادن به صدای یكنواخت معلم ،حفظ كردن بدون فهم مطالب درسی ، دلهره واضطراب ناشی از امتحان، وسرزنش معلمان ووالدین موجب نفرت وگریز ما از كلاس درس ومحیط آموزشی می شد .راستی چرا ؟! چرا فعالیتهای آموزشی نتوانست مارابا محیط آموزش مأنوس ، وبه یاد گیری علاقه‌مند كند ؟ چرا فعالیتهای مدرسه با تهدید اصرار معلمان صورت می گرفت؟ چرا شاگردان از تعطیل شدن مدرسه احساس رضایت وخوشحالی می‌كردند؟ مقصر اصلی جه كسی بود؟ معلم ناتوان وناآگاه یا شاگرد بی‌علاقه و بی‌استعداد؟ آیا معلمان تعلیم وتربیت، نتوانسته‌اند امكانات مطلوب یادگیری و زمینه‌های شكوفایی استعداد شاگردان‌ را فراهم كنند؟ و ‌یا انتخاب روش‌های تدریس به درستی انجام نشده است؟ اگاهی و شناخت معلم از اصول و روشهای تعلیم و تربیت عامل مهمی ‌است كه می‌تواند اورا در كار خود موفق ‌و‌ موید سازد. معلم باید قادر باشد ‌با شناخت شاگردان وآگاهی از فرایند تدریس، نیازهای آنان را مشخص كند و با در نظر ‌گرفتن توانا‌یی‌های ایشان به ایجاد وضعیت مطلوب آموزش اهتمام ورزد . بیان مسئله : چه رابطه‌ای بین نوع انتخاب روش تدریس و تأثیر آن در یادگیری دانش‌آموزان وجود دارد؟ فرضیه : بین نوع انتخا‌ب روش تدریس و تأثیر آن دریاد گیری دانش‌آموزان همبستگی وجود دارد‌. اهداف : – معرفی روشهای سنتی و جدید تدریس در نظام آموزش . – نقد و بررسی روش‌های مختلف تدریس و تأثیر نوع ‌انتخاب آنها در یاد‌گیری دانش‌آموزان. – بررسی محاسن ومعایب استفاده از روشهای مختلف تدریس. جامعه آما‌ری: جامعه مورد مطالعه، دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمایی منطقه 9 تهران هستند . تقسیم بندی دانش‌آموزان درسه پایه اول ، دوم ، وسوم راهنمایی می‌باشد . تحقیق مورد نظر در بررسی روش‌های تدریس مختلف وتأثیر آنها برروی دانش‌آموزان است. نمونه گیری: تعداد كل دانش آموزان300نفر می‌باشد .ودرهرپایه3 كلاس وجود دارد . تعداد دانش آموزان هركلاس تقریبأ 33 نفراست . تعاریف ، اصلاحا‌ت وواژه‌ها : تدریس : تعریف اول :  بیان صریح معلم در باره آنچه باید یاد گرفته باشد . تعریف دوم :همورزی متقابلی كه بین معلم و شاگرد ومحتوا در كلاس درس جریان دارد. تعریف سوم : فراهم آوردن موقعیت واوضاع واحوالی كه یادگیری ر‌ابای دانش آموزان آسان كند. روش تدریس : به مجموعه تدابیرمنطقی كه معلم برای رسیدن به هدف‌هاباتوجه به شرایط وامكانات اتخاذ می‌كند، یادگیری :یادگیری یعنی تغییردر رفتار ، یعنی تغییریكه بر اثر تعادل شاگرد با محیط حاصل میشود . ارتباط ورابطه : آنچه كه بین دو چیز و یا دو نفر همبستگی ر‌ا ارتباط میدهد . تأثیر :  اثر گذاشتن درچیزی-نفوذ كردن . نوع انتخاب روش تدریس: یعنی اینكه بین انواع روش های تدریس كدامیك را انتخاب می‌كنید . دانش آموز: كسی كه به فراگیری علم ویا چیزی می پردازد . تعریف عملیاتی: انتخاب اینكه كدامیك از انواع روشهای تدریس در یادگیری دانش آموزان موثر است. روشهای سنتی و متداول یا روش‌های تدریس جدید . نوع انتخاب روش تدریس در یادگیری دانش‌آموزان بسیار موثروحائز اهمیت است . فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق : مقدمه: انتخاب روش تدریس یكی از مراحل مهم طراحی آموزشی است. معمولاً علم بعد از انتخاب محتوا و قبل از تعیین وسیله، باید خط‌مشی و روش مناسب تدریس خود را انتخاب كند؛ چون خط‌مشی معلم و روش تدریس او چگونگی فعالیت شاگردان را برای رسیدن به هدف‌های آموزشی مشخص می‌سازد. در واقع، به مجموعه تدابیر منظمی كه معلم برای رسیدن به هدف، با توجه به شرایط و امكانات، اتخاذ می‌كند روش تدریس می‌گویند. معلم بدون شناخت روش‌های مختلف تدریس، هرگز به انتخاب صحیح آن نخواهد بود. او هر اندازه كه با روش‌های تدریس آشنا باشد در موقعیت‌های مختلف برای رسیدن به مقاصد آموزشی، آزادی عمل بیشتری خواهد داشت. معرفی روش‌های مختلف تدریس: امروزه روش‌های تدریس تحت دو عنوان «روش‌هاس تدریس سنتی» و «روش‌های تدریس جدید» مسطوح شده است. فصل سوم : طرح تحقیق : بین نوع انتخاب روش تدریس و تأثیر آن در یادگیری دانش‌آموزان همبستگی وجود دارد. الف) متغیر مستقل: روش تدریس ب) متغیر وابسته: تأثیر در یادگیری دانش‌آموزان ج) متغیر كنترل: نوع انتخاب روش تدریس * جامعه آماری و نمونه‌گیری‌های مختلف انجام شده در روش‌های تدریس مختلف توسط دانشمندان * جامعه مورد مطالعه دانش‌آموزان می‌باشند. در طی نمونه‌گیری‌های مختلف انجام شده، روش‌های تدریس مختلف توسط دانشمندان برروی دانش‌آموزان مورد بررسی قرار گرفته و تأثیر استفاده مركب از این روش‌ها در یادگیری دانش‌آموزان با یكدیگر مقایسه شده است. روش‌های سخنرانی : كوتز و اسمیشنز (1966) در جریان یك آزمایش، از سخنرانی‌های ده دقیقه‌ای استفاده كردند. آنها این آزمایش را با دو معلم و دو روش به اجرا درآوردند. در روش اول كه «روش ایستا» نام داشت، معلم تمام سخنرانی را از روی كاغذ می‌خواند. او در طول صحبت حالت چهره ثابتی داشت، به شاگردان نگاه نمی‌كرد و سطح صدای خود را در حد ثابتی نگاه می‌داشت، ولی شدت و كیفیت صدای او رسا و قابل شنیدن بود. در روش دوم كه «روش فعال» نامیده می‌شد، معلم حالت فعال داشت، صدای او در طول سخنرانی بالا و پائین می‌رفت، با فراگیرانش ارتباط چشمی برقرار می‌كرد، حالات چهره خود را تغییر می‌داد و صحبت او حالت زنده داشت. آزمایشی كه بلافاصله بعد از این سخنرانی‌ها انجام گرفت، نشان داد كه شاگردان مقدار زیادتری از محتوای مختلف دوم را به یاد دارند. استفاده از طنز: آیا معلم باید سخنان خود را با شوخی و طنز همراه سازد؟ استفاده از طنز در تدریس میزان توجه و یادگیری شاگردان را افزایش می‌دهد. كاپلان و پاسكو در سال 1977 آزمایشی را برای اثبات این قضیه انجام دادند. آنان از دو گونه سخنرانی استفاده كردند؛ یكی همراه با شوخی و دیگری بدون شوخی. شوخی نیز در دو صورت اجرا شد: یكی شوخی‌هایی كه مربوط به مطلب درسی بود و دیگری شوخی‌هایی كه ارتباطی با مطلب درسی نداشت. این دو گروه با گروه گواه كه سخنرانی‌های بدون شوخی را گوش كرده بودند، مقایسه شدند. بعد از شش ماه ارزش‌یابی كه از میزان یادگیری شاگردان به عمل آمد، مشخص شد شاگردانی كه در گروه شوخی مربوط به مطلب آموزشی بودند، بمراتب بیش از دو گروه دیگر قادر به یادآوری مطالب سخنرانی بودند. یكی از تحقیقات تجربی، تحقیقات دوبین و تاویجیا (1968) است. در این آزمایش، شاگردانی كه با روش سخنرانی آموزش دیده بودند بر اساس نمرات امتحانات نهایی با شاگردانی كه بویسله سایر روش‌ها، بویژه روش بحث گروهی آموزش دیده بودند، مقایسه شدند. قضاوت نهایی این است كه روش سخنرانی در همان حدود، بلكه بیشتر، نسبت به روش‌های دیگر مؤثر و نافذ است. در یك تجربه دیگر، مك كیچی، كولیك (1975) روش سخنرانی را با روش بحث گروهی براساس سه معیار امتحان واقعی، سطح اندیشه و انگیزش مقایسه كردند. در جدول ذیل، این روش با سه معیار اشاره شده با دو روش دیگر مقایسه شده است.

  • مبانی و پیشینه تحقیق رضایت شغلی

    مبانی و پیشینه تحقیق رضایت شغلی دانلود فایل مبانی و پیشینه تحقیق رضایت شغلی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون…

  • پایان نامه بررسی متغیر های حسابرسی داخلی بر برنامه ریزی حسابرسی

    پایان نامه بررسی متغیر های حسابرسی,پایان نامه بررسی متغیر های حسابرسی داخلی بر برنامه ریزی حسابرسی,حسابرسی داخلی دانلود فایل پایان نامه بررسی متغیر های حسابرسی داخلی بر برنامه ریزی حسابرسی چکیده: در هر سازمان، مدیریت مسئولیت سیستم کنترل داخلی را…

  • پایان نامه بررسی قابلیت استناد به ادله الکترونیکی در حقوق موضوعه ایران

    پایان نامه بررسی قابلیت استناد به ادله الکترونیکی در حقوق موضوعه ایران دانلود فایل پایان نامه بررسی قابلیت استناد به ادله الکترونیکی در حقوق موضوعه ایران چکیده قابلیت استناد به ادله‌ی الکترونیکی در حقوق موضوعه ایران در زمره‌ی مهمترین مسائل…

  • ورزش های مفید ویژه پیشگیری از زانودرد

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,دانلود ورزش های مفید ویژه پیشگیری از زانودرد,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,ورزش های مفید ویژه پیشگیری از زانودرد دانلود فایل قوی بودن عضلات ناحیه زانو…

  • تحقیق و پژوهش مفهوم استهلاک در حسابداری

    استهلاک در حسابداری,تحقیق و پژوهش مفهوم استهلاک در حسابداری,مفهوم استهلاک,مفهوم استهلاک در حسابداری دانلود فایل این تحقیق در مورد مفهوم استهلاک در حسابداری در 40 صفحه در قالب ورد WORD و قابل ویرایش می باشد.که شامل مقدمه،تعریف استهلاک،انواع و علل…

  • پایان نامه بررسی مشکلات یادگیری خط بریل از دیدگاه معلمان دانش آموزان نابینای دوره ی ابتدایی استان خوزستان سال 1389

    پایان نامه بررسی مشکلات یادگیری خط بریل از دیدگاه معلمان دانش آموزان نابینای دوره ی ابتدایی استان خوزستان سال 1389,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود ک,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی…

  • پایان نامه هدفمند كردن یارانه در كاهش فقر

    پایان نامه هدفمند كردن یارانه در كاهش فقر دانلود فایل پایان نامه هدفمند كردن یارانه در كاهش فقر « فهرست مطالب »  عنوان :                                …

  • هنر غرفه آرایی

    غرفه آرایی,هنر غرفه آرایی دانلود فایل هنر غرفه آرایی در مجموعه فوق سعی شده است تا به هنر غرفه آرایی نگاهی نه چندان سطحی بلکه به بررسی مشکلات و کمیتها و کاستیها و چگونگی انجام فعالیتهای غرفه آرایی بپردازیم. با…

  • تحقیق بررسی مفهوم جذب انرژی

    پروژه بررسی مفهوم جذب انرژی,تحقیق بررسی مفهوم جذب انرژی,دانلود تحقیق بررسی مفهوم جذب انرژی,مقاله بررسی مفهوم جذب انرژی دانلود فایل [1]

  • تحقیق روش های آماری

    بررسی روش های آماری,پایان نامه روش های آماری,پروژه روش های آماری,تحقیق روش های آماری,روش های آماری دانلود فایل تحقیق روش های آماری قسمتی از متن: اهداف این فصل توضیح روش های استنتاج آماری که معمولاً در داده کاوی استفاده می…

  • پایان نامه بررسی فقهی و حقوقی ازدواج جهانگردان در ایران

    پایان نامه بررسی فقهی و حقوقی ازدواج جهانگردان در ایران دانلود فایل پایان نامه بررسی فقهی و حقوقی ازدواج جهانگردان در ایران چکیده حقوق جهانگردان در ایران جزء حقوق خارجیان است و از مقررات کلی مربوط به حقوق خارجیان تبعیت…

  • پایان نامه حسابداری و حسابرسی دولتی

    پایان نامه حسابداری,پایان نامه حسابداری و حسابرسی دولتی,حسابداری و حسابرسی دولتی,حسابرسی دولتی دانلود فایل پایان نامه حسابداری و حسابرسی دولتی تاریخچه حسابداری و حسابرسی از آنجائیکه جوامع بشری همواره در حال پیشرفت و دستیابی به نا شناخته ها  میباشند و…

  • مقاله ارزیابی NIMSAD از فرایند یكپارچه منطقی (RUP)

    مقاله ارزیابی NIMSAD از فرایند یكپارچه منطقی (RUP) دانلود فایل مقاله ارزیابی NIMSAD از فرایند یكپارچه منطقی (RUP) مقدمه: فرایند یكپارچه منطقی (RUP) یك اسلوب سیستمهای اطلاعاتی است كه امروزه در وسیع‏ترین حالت استفاده می‏شود. طراحان اصلی آن سه نفر…

  • مقاله در مورداصول سرپرستی (مدیر موفق)

    مقاله در مورداصول سرپرستی (مدیر موفق) دانلود فایل مقاله در مورداصول سرپرستی (مدیر موفق) فهرست: عكس العمل یك مدیر موفق هنگامیكه به كارمند خود علاقمند می شود: شرح شغل كارمندان دادن مهارت های لازم به كارمندان جهت ایفای شغل تغییر…

  • پروژه بررسی تأثیر ویژگیهای فردی منابع انسانی بر اثربخشی مدارس غیرانتفاعی

    پایان نامه بررسی تأثیر ویژگیهای فردی منابع انسانی بر اثربخشی مدارس غیرانتفاعی,پروژه بررسی تأثیر ویژگیهای فردی منابع انسانی بر اثربخشی مدارس غیرانتفاعی,تحقیق بررسی تأثیر ویژگیهای فردی منابع انسانی بر اثربخشی مدارس غیرانتفاعی,دانلود پایان نامه بررسی تأثیر ویژگیهای فردی مناب,مقاله بررسی…

  • مقاله اخلاق اسلامی

    اخلاق اسلامی,پایان نامه اخلاق اسلامی,پروژه اخلاق اسلامی,پژوهش اخلاق اسلامی,تحقیق اخلاق اسلامی,مقاله اخلاق اسلامی دانلود فایل مقاله اخلاق اسلامی مقدمه فلسفه اخلاق رشته‏اى علمى، فلسفى و نوپاست كه در آثار گوناگون اهل‏فن، تعاریف متفاوتى براى آن عرضه گردیده است. در بین…

  • مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی در آموزش و پرورش شاوور

    مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی دانلود فایل مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی در آموزش و پرورش شاوور چکیده: پژوهش حاضربه مقایسه‌ی تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی با روش سنتی(سخنرانی)بر ایجاد یادگیری و یادداری…

  • دانلود مقاله اصول سرپرستی مدیریت و زمانبندی و تقسیم کار

    دانلود مقاله اصول سرپرستی مدیریت و زمانبندی و تقسیم کار دانلود فایل دانلود مقاله اصول سرپرستی مدیریت و زمانبندی و تقسیم کار اصول سرپرستی مدیریت و زمانبندی و تقسیم کار مقدمه به طور دقیق برای مدیریت نمی توان مبدأ مشخصی…

  • ترجمه مقاله پیاده سازی فشرده سازی داده ها در آزمایشگاه دلفی

    ترجمه مقاله پیاده سازی فشرده سازی داده ها در آزمایشگاه دلفی,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود ترجمه مقاله پیاده سازی فشرده سازی داده ها در آزمایشگاه دلفی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود…

  • رابطه بین توانمندسازی و تعهدسازمانی معلمان مدارس متوسطه

    تحقیق و پژوهش کارشناسی ارشد (MA),رابطه بین توانمندسازی و تعهدسازمانی معلمان مدارس متوسطه دانلود فایل [1]

  • سمینار برق کاربرد تکنیک نرو-فازی در شناسایی خطا با استفاده از روش ترکیب داده ها

    سمینار برق کاربرد تکنیک نرو-فازی در شناسایی خطا با استفاده از روش ترکیب داده ها,سمینار برق کاربرد تکنیک نروفازی در شناسایی خطا با استفاده از روش ترکیب داده ها دانلود فایل سمینار برق کاربرد تکنیک نرو-فازی در شناسایی خطا با…

  • بررسی ادله ی تقلید از دیدگاه مذاهب خمسه

    بررسی ادله ی تقلید از دیدگاه مذاهب خمسه,پایان نامه کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی,د,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود فایل,دانلود گزارش کار آموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار دانلود…

  • پروژه كنه واروا و راههای پیشگیری از آن

    پروژه كنه واروا,پروژه كنه واروا و راههای پیشگیری از آن,راههای پیشگیری از آن دانلود فایل

  • گزارش کاراموزی اداره برق شهرستان خرمدره

    اداره,برق,دانلود گزارش کارآموزی اداره برق شهرستان خرمدره,شهرستان خرمدره,کاراموزی اداره برق شهرستان خرمدره,کارورزی اداره برق شهرستان خرمدره,گزارش کاراموزی اداره برق شهرستان خرمدره دانلود فایل گزارش کاراموزی اداره برق شهرستان خرمدره در 32 صفحه ورد قابل ویرایش فهرست عنوان                                                                              صفحه…

  • پروپوزال بررسی تطبیقی کارکرد خانواده، باورهای غیرمنطقی و خود پنداره در جوانان معتاد و غیرمعتاد

    باورهای غیرمنطقی و خود پنداره در جوانان معتاد و غیرمعتاد,بررسی تطبیقی کارکرد خانواده، باورهای غیرمنطقی و خود پنداره در جوانان معتاد و غیرمعتاد,پروپوزال بررسی تطبیقی کارکرد خانواده، باورهای غیرمنطقی و خود پنداره در جوانان معتاد و غیرمعتاد,جوانان معتاد و غیرمعتاد…

  • پروژه کارافرینی خدمات رایانه ای

    پروژه کارافرینی خدمات رایانه ای,توجیه اقتصادی خدمات رایانه ای,خدمات,دانلود پروژه خدمات رایانه ای,دانلود کارآفرینی خدمات رایانه ای,رایانه,طرح توجیه فنی خدمات رایانه ای,طرح توجیهی خدمات رایانه ای,کارآفرینی خدمات رایانه ای دانلود فایل پروژه کارافرینی خدمات رایانه ای در 15 صفحه ورد…

  • پایان نامه پیوند زبان و شخصیت

    پایان نامه پیوند زبان و شخصیت,پروژه پیوند زبان و شخصیت,پیوند زبان و شخصیت,تحقیق پیوند زبان و شخصیت,دانلود پیوند زبان و شخصیت,مقاله پیوند زبان و شخصیت دانلود فایل پایان نامه پیوند زبان و شخصیت مقدمه: چگونه بنویسیم كه خواننده از ابتدا…

  • مقاله طراحی مکانیزم ها

    مقاله طراحی مکانیزم ها دانلود فایل

  • مقاله نظری بر تعامل تولید اقتصادی بر توسعه آن

    مقاله نظری بر تعامل تولید اقتصادی بر توسعه آن دانلود فایل مقاله نظری بر تعامل تولید اقتصادی بر توسعه آن نظری برمبانی اقتصاد از آن نظر که اعتدال در هزینه عمرانی یکی از مصادیق میانه‌روی بوده، کلمه «اقتصاد» درباره‌ آن…

  • فناوری و زیرساخت

    فناوری و زیرساخت دانلود فایل این زیرسیستم شامل هر دو جزء با فن آوری­های متمایز و نیازهای زیربنایی یعنی ارتباطات و پردازش داده است. فن­آوری­های ارتباطی شامل تجهیزات مورد نیاز برای رمزگذاری پیام (میکروفن، صفحه کلید، خوانندگان بارکد، اسکنر، دوربین…

  • پروژه كارآفرینی تولید خیار شور

    پروژه كارآفرینی تولید خیار شور,پروژه کارافرینی تولید خیار شور,توجیه اقتصادی تولید خیار شور,تولید,خیار,دانلود پروژه تولید خیار شور,دانلود کارآفرینی تولید خیار شور,شور,طرح توجیه فنی تولید خیار شور,طرح توجیهی تولید خیار شور,کارآفرینی تولید خیار شور دانلود فایل پروژه كارآفرینی تولید خیار شور…

  • رازهایی درباره ی مردان(مجله اندروید)

    رازهایی درباره مردان (اندروید),رازهایی درباره ی مردان(مجله اندروید),کتاب رازهایی درباره ی مردان دانلود فایل رازهایی درموردمردان که هرزنی بایدبداند به صورت مجله ی اندروید کتابی پرفروش وموفق که درفصول مختلف درموردویژگی هایی ازمردان که زنان بایدبدانند لینک دانلودبه صورت مستقیم…

  • مقاله معایب و مزایای قرص های ضد بارداری

    مقاله معایب و مزایای قرص های ضد بارداری دانلود فایل مزایا و معایب قرض های ضد بارداری مقدمه قبـل از ایـنـکـه بـحـث را آغـاز کـنـیـم، چـنـد اصـطلاح مـورد استفاده پزشکان در زمینه قاعدگی زنانه را برایتان توضیح میدهیم: •    قاعدگی…

  • پیشنه پژوهش و مبانی نظری خلاقیت (فصل دو)

    پیشنه پژوهش و مبانی نظری خلاقیت (فصل دو) دانلود فایل پیشنه پژوهش و مبانی نظری خلاقیت (فصل دو) در 40صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با…

  • مقاله مولوی بلخی و سایه هما

    پایان نامه مولوی بلخی و سایه هما,پروژه مولوی بلخی و سایه هما,تحقیق مولوی بلخی و سایه هما,دانلود مولوی بلخی و سایه هما,مقاله مولوی بلخی و سایه هما,مولوی بلخی و سایه هما دانلود فایل مقاله مولوی بلخی و سایه هما قسمتی…