پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم

اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,بازاریابی بازاریابی مستقیم,پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تحقیق اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تقسیم بازار و تعیین بازار هدف,دانلود پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی

دانلود فایل

پایان نامه بررسی  و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم در 155 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc مقدمه امروزه، درصد بسیار بالایی از محصولات جدید،  محکوم به شکست هستند. تنها بیست سال قبل،  نسبت شکست به موفقیت،  بسیار پایین تر بود. سوال این است که این روزها،  موفق شدن از طریق محصول جدید،  چرا تا این حد دشوار است. بازاریابی در قرن بیست و یکم،  مشابه دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی نیست.اکنون برای تأمین هر نیازی،  محصولی وجود دارد. خواسته ها و نیازهای مشتریان،  بیش از حد برآورده می شود. آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته،  آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته، ‌مقدمات و اصول استراتژیک بازاریابی – بخش بندی،  هدف گیری و جایگاهی – محدودیت هایی را به عنوان مکانیزم ایجاد مزایای رقابتی نشان می دهد که می توان همان ها را به فرصت های کسب و کار تولید و عرضه محصولات جدید تبدیل کرد. تمام کارکنان مؤسسات باید درباره تعیین و تقسیم یک بازار و تولید محصولات و خدماتی که قسمت هایی از بازار برآورده می کنند بعنوان هدف انتخاب شده اند،  شناخت لازم را کسب کنند. به گفته آقای دیوید پاکارد( از شرکت هیولت پاکارد) « اهمیت بازاریابی بیش از آن است که انجام آن فقط بر عهده واحد بازاریابی گذاشته شود» در همین خصوص،  پرفسور استفان برنت اضافه می کند: « در یک مؤسسه که بدنبال تحقق بازاریابی درست استف دشوار است که کارکنان قسمت بازاریابی را تشخیص دهید،  در چنین مؤسسه ای،  تصمیمات هر فرد،  اساساً از نحوه  اثر گذاری آن تصمیم بر مصرف کننده متأثر می شود». بازاریابی وظایف متعددی را بر عهده دارد: شناسایی نیازها و خواسته ها،  تعیین بازارهای هدفی که مؤسسه به بهترین نحو ممکن قادر است به آنها خدمت کند. طراحی کالاها، خدمات و برنامه های زمانبندی شده برای ارائه خدمت به این بازارها و بالاخره فراخوانی کلیه افراد درون سازمان به اینکه « مشتریان فکر کرده و به آنها خدمت کنند». از دیدگاه اجتماعی، وظیفه بازاریابی این است که نیازهای مادی جامعه را با الگوهای اقتصادی پیوند داده و نیازهای جامعه را پاسخ دهد. پروژه حاضر در هفت فصل تهیه گردیده است که فصول ۱ تا ۷ به مفاهیم کلی بازاریابی – تنظیم بازار و تعیین بازار هدف، مدیریت محصول، آمیخته های بازاریابی، کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان  و سیستم توزیع و بازاریابی خلاق و بازاریابی مستقیم توضیح گردیده است. فصل اول: کلیات بازاریابی تعریف بازاریابی و مفاهیم اصولی بازاریابی تعریف های گوناگونی برای بازاریابی وجود دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره شده ، چند تعریف را ذکر می کنیم و سپس به تعریف بازاریابی آنگونه که مورد قبول بسیاری از متخصصین بازاریابی است می پردازیم. بازاریابی: شامل فعالیتهایی می شود که جریان کالا را از تولید کننده پست مصرف کننده می رساند. در بازاریابی کالا از محلی به محلی دیگر تغییر مکان یافته، انبار شده و تغییر مالکیت می دهد. بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسب ترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در آنجا به صورت مفید تر و مؤثرتر حضور یافته و پاسخ گوی نیازها و خواسته های مردم باشد. تعریف بازاریابی: بازاریابی عبارتست از مجموعه ای از فعالیتهای انسانی در جهت تأمین نیازها و خواسته های افراد از طریق فرآیند مبادلات. این تعریف از بازاریابی بر اساس مفاهیم نیازها، خواسته ها و تقاضا، کالا، سودمندی ( مطلوبیت) ارزش و رضایت، مبادله، معامله، روابط، بازاریابی و بازاریاب استوار است که در نمودار زیر( ۱-۱) نشان داده شده و ذیلاً مورد بحث قرار می گیرد. فهرست  مقدمه   ۱فصل اول: کلیات بازاریابی   ۳تعریف بازاریابی   ۳۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها   ۴۲- محصولات   ۵۳-سود بخشی – ارزش – رضایت   ۵۴- مبادله- معاملات- روابط   ۶۵- بازارها   ۷۶- بازاریابی و بازاریاب   ۸فلسفه بازاریابی   ۸۱-دیدگاه تولید یا تولید مدار   ۸۲-دیدگاه کالا،‌کالا مدار (محصول)   ۹۳- دیدگاه فروش، فروش مدار   ۹۴-دیدگاه بازاریابی   ۱۰دیدگاه بازاریابی بر ۴ اصل استوار است:   ۱۰دیدگاه بازاریابی اجتماعی   ۱۰پذیرفته شدن سریع بازاریابی   ۱۱۱-  در بخش بازرگانی   ۱۱۲- در بخش غیر انتفاعی   ۱۲۳- بخش غیر بازرگانی   ۱۲فصل  دوم: تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بندی بازار چیست؟   ۱۴معیار های تقسیم بازار   ۱۵روش ها و متغیرهای تقسیم بازار   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیر های جغرافیایی   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی   ۱۷تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی   ۱۸تقسم بازار بر اساس عوامل رفتاری   ۲۰انتخاب بازار هدف برای متمرکز کردن فعالیت   ۲۳استراتژیهای مختلف انتخاب بازار هدف   ۲۴عوامل مؤثر در انتخاب استراتژی بازاریابی   ۲۷عملکرد موفقیت آمیز دو شرکت با تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف   ۲۹فصل سوم: مدیریت محصول   ۳۲تعاریف   ۳۲نکات مهم در مورد یک محصول:   ۳۴۱)دوره ی قبل از معرفی یا دوره ی ایجاد محصول   ۳۶۲) مرحله ی مصرف محصول( introduction)   ۳۶۳) مرحله رشد(Growth)   ۳۶۴) مرحله بلوغ( Matyrity)   ۳۶۵) مرحله ی نزول(Decline)   ۳۶نمونه سؤال:   ۳۷مراحل مختلف پذیرش نوآوری ( سازگاری با کالای جدید)   ۳۸کالای مصرفی   ۳۹الف) کالاهای سهل الوصول   ۳۹ب) کالاهای انتخابی   ۳۹ج) کالاهای مخصوص   ۳۹طبقه بندی کالاهای صنعتی   ۴۰استراتژی محصول جدید:« برای محصول جدید استراتژی ما چیست؟»   ۴۲مراحل اصلی ایجاد یک محصول جدید   ۴۲شناخت بازار محصول   ۴۵نامگذاری کالا   ۴۹ویژگیهای یک نام خوب   ۵۰دلایل نامگذاری   ۵۱سیاست نامگذاری(خط مشی)   ۵۱بسته بندی   ۵۲فصل چهارم: کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان   ۵۳جدیدترین قلمرو در بازاریابی   ۵۳مفهوم جدید کیفیت   ۵۴مدیریت کیفیت فراگیر یا جامع   ۵۵مفهوم جدید خدمت به مشتریان   ۵۵اهمیت کیفیت محصول ارائه خدمات به مشتریان   ۵۶تأثیر کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان در«آمیخته بازاریابی»   ۵۹بر نامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان   ۶۱مرحله اول : انتظارات مشتریان را درک کنید.   ۶۲مرحله دوم: برای مشتریان اولویت برقرار نمایید:   ۶۵مرحله سوم: اهداف خدمت را تعریف کنید   ۶۵مرحله چهارم: در تمام سطوح سازمان تعهد به ارائه خدمات را ایجاد نمائید   ۶۶مرحله پنجم : انتظارات مطلوب در مشتریان ایجاد کنید   ۶۷مرحله ششم: ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات ایجاد نمایید   ۶۷مرحله هفتم: کارکنان را پرورش دهید   ۶۸مرحله هشتم: رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید   ۶۹مرحله نهم: در جستجوی شکایت کنندگان برآیید   ۶۹فصل پنجم: سیستم توزیع و فروش   ۷۰کانال توزیع   ۷۰علل بکارگیری واسطه ها و نقش آنها:   ۷۰وظایف کانال توزیع   ۷۰نقش و وظایف عمده فروش در بازاریابی   ۷۵انواع مختلف عمده فروشان   ۷۶طبقه بندی خرده فروشان از نظر کنترل شعب   ۷۷طبقه بندی خرده فروشی بر اساس غیر فروشگاهی   ۷۸خرده فروشی   ۷۹انواع مختلف خرده فروش   ۷۹الف) طبقه بندی خرده فروشی از نظر میزان خدمت یا سرویس   ۷۹ب) طبقه بندی خرده فروشان از نظر تنوع محصولاتی که ارائه می کنند   ۸۰ج) طبقه بندی خرده فروشی از نظر قیمت   ۸۱سیستم ارتباطات بازاریابی   ۸۱عوامل فرآیند ارتباطات   ۸۴استراتژی کشش و رانش( تهاجمی)   ۸۵استراتژی رانش   ۸۵فصل ششم: بازاریابی خلاق   ۸۶… ۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها اساسی ترین مفهوم که در بازاریابی وجود دارد نیازهای انسانی است که به صورت زیر تعریفمی گردد. نیاز: حالت محرومیت از چیزی در شخصی می باشد. به عبارت دیگر نیاز حالت تنشی است که در نتیجه کمبود آن در انسان؛ اختلال تعادل جسمی یا درونی پدیدار می گردد. با از بین رفتن این کمبود یا اختلال، نیاز مربوط از بین خواهد رفت. انسان برای ادامه ی زندگی نیاز به غذا، مسکن، لباس، تعلق اجتماعی، احترام و چیزهای دیگر این نیازها از درون بشر سرچشمه می گیرندو جامعه  یا سازمانهای تجارتی ایجاد کننده آنها نیستند.  خواسته ها: تمایلات انسان برای ارضاء کننده های خاص از نیازها می باشد، یک فرد آمریکایی به غذا نیاز دارد و همبرگر می خواهد، احتیاج به لباس دارد و خواستار کت وشلوار و کراوات است. در جامعه ای دیگر این نیازها به طرق دیگری ارضاء می شوند. یک فرد از یک کشور آفریقایی خواستار انبه برای رفع گرسنگی و لنگی ساده برای پوشش می باشد در حالیکه نیازهای انسان محدود است، واسته های او نامحدود است. خواسته های انسان توسط عوامل فرهنگی، اجتماعی و … شکل داده می شود و دائماً در حال تغییر و تحول است. تقاضا ها: خواسته های مردم برای کالاهای خاصی است که قادر به خرید آنها می باشند. اگر چه خواسته هاب انسانها نامحدود است ولی منابع مالی شان محدود می باشد. بنابراین آنها کالای را انتخابی می کنند که با توجه به قمیت آنها بالاترین درجه ی رضایت را تأمین نماید، بسیاری از افراد اتومبیل کادیلاک می خواهند اما فقط تعداد کمی از آنها توانایی خرید آن را دارند. بنابراین مؤسسات تجاری باید نه فقط تعداد افرادی که محصولات آنها را می خواهند، بلکه کسانی که مایل و قادر به خرید آنها می باشند را مورد بررسی و توجه قرار دهند. ۲- محصولات انسان ها ، نیاز ها و خواسته های خود را با محصولات ارضاء می کنند، بنابراین محصول را به مفهوم وسیع می توان چنین تعریف کرد: هر چیز که جهت ارضاء ‌نیازها و خواسته های مردم ارائه شود محصول، نامیده می شود. محصول می تواند یک جسم فیزیکی ( مانند تعمیر اتومبیل) باشد. در رابطه با یک خواسته، یک محصول درجات مختلفی از تامین نیازها را دارا می باشد. جنسی که خواسته شما کاملاً ارضاء نمایند یک محصول ایده ال نامیده می شود. تولید کنندگان محصول ایده آل علاقمندان و سعی می کنند محصولی را عرضه نمایند که با خواسته های مصرف کنندگان مطابقت داشته باشند. ۳- سود بخشی – ارزش – رضایت سودبخشی، عبارتست از برآورد مشتری از میزان توانائی یک محصول در ارضای نیاز وی برای انتخاب یک محصول، ‌مشتری سود بخشی محصولات را در ارضاء نیاز خود برآورد می کند و با توجه به توان مالی خود محصولی را انتخاب می کنند تا بهترین ارزش و بالاترین درجه ی رضایت را بدست آورد. ۴- مبادله- معاملات- روابط بازاریابی زمانی پدید آمد که مردم در خصوص ارضاء نیازها و خواسته های خود از طریق فرایند مبادله تصمیم می گیرند. مبادله:روشی است که مردم از طریق آن کالای مورد نیاز خود را به طور منطقی بدست می آورند. در روش مبادله، یک فرد با ارائه منابع ارزشمند خود از قبیل پول،‌کالا و خدمت کالای مورد نیاز خود را بدست می آورد. بازاریابی از روش مبادله ناشی می شود. مبادله هنگامی صورت می گیرد که در ازاء جنسی که خواسته می شود چیزی داده می شود. برای انجام مبادله ۵ شرط مفروض است: الف) برای هر مبادله حداقل ۲ طرف وجود دارد. ب) هر یک از طرفین چیزی دارد که ممکن است برای دیگری ارزشمند باشد. ج) هر یک از طرفین قادر به برقراری ارتباط و تحویل محصول می باشد. د) هر یک از طرفین در قبول یا رد پیشنهاد طرف مختار می باشد. ه) هر یک از طرفین باور دارد که به نفع طرفین است که با طرف دیگر مبادله کند. پس مبادله یک فرآیند است نه یک رویداد: شرکتها سوابقی از کلیه ی معاملات خود را نگهداری می کنند وقتیکه دو نفر درگیر یک مبادله می شوند، معنی آن این است که آنها جهت رسیدن به توافقی وارد گفتگو می شوند، اگر توافقی به وقوع پیوست، معامله انجام می شود. پس واحد اندازه گیری مبادله، معامله می باشد « در معامله ممکن است ارزش  داده ها و ستاده ها برابر نباشد، اما در مبادلات ارزش داده ها و ستاده ها تقریباً برابرند». معامله: بخش کوچکی ازیک ایده ی بزرگ به نام رابطه است. بازاریان کاردان و زیرک سعی می کنند یک رابطه ی بلند مدت و مطمئن با مشتریان، توزیع کنندگان، واسطه ها و تامین کنندگان مواد اولیه برقرار سازند. این امر با ارائه ی کالا با کیفیت مطلوب، خدمات خوب و قیمت مناسب به طرف دیگر، در طول زمان میسّر می گردد. یک رابطه ی خوب و قابل اطمینان موجب صرفه جویی در هزینه و وقت می شود و لازم نیست که هر بار برای انجام معامله، طرفین به گفتگو بنشینند، زیرا معامله بصورت امری عادی، در می آید. ۵- بازارها بررسی مفهوم مبادله و معامله، ما را بسوی مفهوم بازار سوق می دهد. بازار شامل تمام مشتریانی می شود که دارای نیازها یا خواسته های مشابه بوده و برای ارضای آن نیازها یا خواسته ها اقدام به مبادله و معامله می کند، بنابر این وسعت بازار بستگی به تعداد افرادی دارد که برای خرید کالا آمادگی دارند. یعنی کسانی که به داشتن کالا علاقمند بوده، منابع لازم را برای این کار ( خرید کالا) در اختیار داشته باشند و تمایل به انجام مبادله از خود نشان دهند. ازدیدگاه اقتصاددانان، بازار عبارتست از مجموعه ای از خریداران و فروشندگانی که کالای معین را با یکدیگر مبادله می کنند. مانند: بازار مسکن، بازار غلّه، بازار آهن و …

  • پایان نامه بررسی معجزات 3 تن از انبیاء (ع)

    پایان نامه بررسی معجزات 3 تن از انبیاء (ع),پروژه بررسی معجزات 3 تن از انبیاء (ع),پژوهش بررسی معجزات 3 تن از انبیاء (ع),مقاله بررسی معجزات 3 تن از انبیاء (ع) دانلود فایل پایان نامه بررسی معجزات 3 تن از انبیاء…

  • پروژه کارآفرینی تولید ماکارونی

    پروژه کارآفرینی تولید ماکارونی,پروژه کارافرینی تولید ماکارونی,توجیه اقتصادی تولید ماکارونی,تولید,دانلود پروژه تولید ماکارونی,دانلود کارآفرینی تولید ماکارونی,طرح توجیه فنی تولید ماکارونی,طرح توجیهی تولید ماکارونی,کارآفرینی تولید ماکارونی,ماکارونی دانلود فایل [۱]

  • نقشه GIS زمین شناسی بوشهر

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,نقشه GIS زمین شناسی بوشهر دانلود فایل دانلود نقشه GIS زمین شناسی بوشهر

  • گزارش کارآموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو قزوین

    آستو,دانلود گزارش کارآموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو قزوین,شرکت صنعتی,قزوین,کاراموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو قزوین,کارورزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو قزوین,گزارش کارآموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو قزوین,گزارش کاراموزی شرکت صنعتی…

  • مقاله زبان و فرهنگ دوسویه

    مقاله زبان و فرهنگ دوسویه دانلود فایل مقاله زبان و فرهنگ دوسویه بخشهایی از متن: واژه فرهنگ بیشتر به سه معنی به كار برده می شود: نخست به معنی آداب و تربیت، دوم به معنی معنویت و معارف، سوم به…

  • تحقیق سنسور و اهمیت كاربرد آن

    تحقیق سنسور و اهمیت كاربرد آن دانلود فایل تحقیق سنسور و اهمیت  كاربرد آن -1- مقدمه : با پیشرفت سریع تكنیك اتوماسیون و پیچده تر شدن پروسه های صنعتی و كاربرد روز افزون این شاخه از تكنیك نیاز شدیدی به…

  • پایان نامه بررسی تأثیر ابزارهای تأمین مالی بر ارزش شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 1385-1391

    پایان نامه بررسی تأثیر ابزارهای تأمین مالی بر ارزش شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 1385-1391 دانلود فایل پایان نامه بررسی تأثیر ابزارهای تأمین مالی بر ارزش شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 1385-1391 چکیده بنگاه­ها…

  • اداره فنی و تجهیزات شركت فرودگاههای كشور

    اداره فنی و تجهیزات شركت فرودگاههای كشور دانلود فایل اداره فنی و تجهیزات شركت فرودگاههای كشور مقدمه تعمیر  و نگهداری باز كردن درب سوپاپ فیلر گیری سوپاپ باز كردن انگشتی و متعلقات آن كربن گیری سر سیلندر پیاده كردن سوپاپ…

  • کارافرینی شرکت اب معدنی کوهسار

    کارافرینی شرکت اب معدنی کوهسار دانلود فایل اتم

  • مبانی نظری سازگاری و انواع آن

    مبانی نظری سازگاری و انواع آن دانلود فایل در 50 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده…

  • گزارش کاراموزی روال كار در نظام مهندسی و بررسی ساختمانهای فولادی

    دانلود گزارش کارآموزی روال كار در نظام مهندسی و بررسی ساختمانهای فولادی,ساختمان,ساختمانهای فولادی,فولاد,کاراموزی روال كار در نظام مهندسی و بررسی ساختمانهای فولادی,کارورزی روال كار در نظام مهندسی و بررسی ساختمانهای فولادی,گزارش کاراموزی روال كار در نظام مهندسی و بررسی ساختمانهای…

  • مدیریت رفتار سازمانی

    پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,مدیریت,مدیریت رفتار سازمانی دانلود فایل دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی این درس یکی از دروس پایه کلیه رشته…

  • پاورپوینت طراحی برای برنامه وب

    پاورپوینت طراحی برای برنامه وب دانلود فایل پاورپوینت طراحی برای برنامه وب این پاورپوینت در 60 اسلاید تهیه و تنظیم شده است . فهرست مطالب : مقدمه نگاهی سریع به بحث مسائل طراحی برای مهندسی وب هرم طراحی وب طراحی…

  • گزارش کارآموزی كارخانه روغن كشی كشت و صنعت شمال

    دانلود گزارش کارآموزی كارخانه روغن كشی كشت و صنعت شمال,روغن كشی,شمال,صنعت,كارخانه,كشت,کاراموزی كارخانه روغن كشی كشت و صنعت شمال,کارورزی كارخانه روغن كشی كشت و صنعت شمال,گزارش کارآموزی كارخانه روغن كشی كشت و صنعت شمال,گزارش کاراموزی كارخانه روغن كشی كشت و صنعت…

  • طرح توجیهی تولید پروفیل و الوار از ضایعات کشاورزی و پلاستیکی

    طرح توجیهی تولید پروفیل و الوار از ضایعات کشاورزی و پلاستیکی دانلود فایل طرح توجیهی تولید پروفیل و الوار از ضایعات کشاورزی و پلاستیکی فهرست مطالب معرفی محصول مشخصات کلی محصول شماره تعرفه گمرکی شرایط واردات استانداردهای ملی وجهانی قیمت…

  • پایان نامه عوامل رفع مسئولیت کیفری در فقه و حقوق جزاء

    پایان نامه عوامل رفع مسئولیت کیفری,پایان نامه عوامل رفع مسئولیت کیفری در فقه و حقوق جزاء,رفع مسئولیت کیفری در فقه و حقوق جزاء,عوامل رفع مسئولیت کیفری,عوامل رفع مسئولیت کیفری در فقه و حقوق جزاء دانلود فایل پایان نامه عوامل رفع…

  • ترجمه مقاله عملکرد بدون سنسور اضافی درسیستم ترمز الکترونیکی

    ترجمه مقاله عملکرد بدون سنسور اضافی درسیستم ترمز الکترونیکی دانلود فایل ترجمه مقاله عملکرد بدون سنسور اضافی درسیستم ترمز الکترونیکی سیستم پیشگیری ROLL-OVER برای خودروهای تجاری: عملکرد بدون سنسور اضافی درسیستم ترمز الکترونیکی ( 17 صفحه متن ترجمه شده مقاله…

  • پایان نامه وظایف عمومی مربیان

    پایان نامه وظایف عمومی مربیان دانلود فایل پایان نامه وظایف عمومی مربیان تعریف مربی مربی شخصی است كه اطلاعات علمی پراكنده را متناسب با استاندارد رشته آموزشی خود تنظیم كرده و با شیوه های مناسب آن را به صورت مطالب…

  • پایان نامه بررسی عوامل موثر بر گرایش به شبکه های خارجی در بین دانشجویان

    پایان نامه بررسی عوامل موثر بر گرایش به شبکه های خارجی در بین دانشجویان دانلود فایل پایان نامه بررسی عوامل موثر بر گرایش به شبکه های خارجی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل   مقدمه در جهان امروز وسایل ارتباط…

  • پایان نامه طراحی سیستم کنترل تطبیقی اجسام پرنده برمبنای روش مدل مرجع و مبتنی بر تئوری لیاپانف

    پایان نامه طراحی سیستم کنترل تطبیقی اجسام پرنده برمبنای روش مدل مرجع و مبتنی بر تئوری لیاپانف دانلود فایل پایان نامه طراحی سیستم کنترل  تطبیقی اجسام پرنده برمبنای روش مدل مرجع و مبتنی بر تئوری لیاپانف چکیده روشهای کنترل تطبیقی…

  • ترجمه مقاله ابزار مالی برای تثبیت جریانهای نقدی آتی

    ترجمه مقاله ابزار مالی,ترجمه مقاله ابزار مالی برای تثبیت جریانهای نقدی آتی,ترجمه مقاله ابزار مالی برای جریانهای نقدی آتی,ترجمه مقاله ابزار مالی جریانهای نقدی آتی,ترجمه مقاله تثبیت جریانهای نقدی آتی دانلود فایل ترجمه مقاله ابزار مالی برای تثبیت جریانهای نقدی…

  • تحقیق بررسی حساسیت کانتراست با افزایش سن در بیماران مراجعه کننده به کلینیک بینائی سنجی

    بررسی حساسیت کانتراست با افزایش سن در بیماران مراجعه کننده به کلینیک بینائی سنجی,تاثیر بیماریها و اختلالات,تاثیر کاتاراکت بر حساسیت کانتراست,تحقیق بررسی حساسیت کانتراست با افزایش سن در بیماران مراجعه کننده به کلینیک بینائی سنجی,تغییرات وابسته به سن در حساسیت…

  • مقاله کمال گرایی در افراد افسرده

    مقاله کمال گرایی در افراد افسرده دانلود فایل مقاله کمال گرایی در افراد افسرده این پروژه در 95 صفحه تهیه و تنظیم شده است . فهرست : مقدمه جامعه آماری روش اجرای پژوهش روش آماری الف: توصیف داده ها ب…

  • حاکمان و خانواده در قرآن

    حاکمان و خانواده در قرآن,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود تحقیق حاکمان و خانواده در قرآن,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل دانلود تحقیق حاکمان و خانواده در قرآن خانواده،…

  • تحقیق بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی برای افزایش صادرات

    تحقیق بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی برای افزایش صادرات,مقاله بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی برای افزایش صادرات دانلود فایل مقاله بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی برای افزایش صادرات دارای 65 ص…

  • پایان نامه بررسی شیوه های مؤثر اطلاع رسانی درمخابرات استان یزد

    بررسی شیوه های مؤثر اطلاع رسانی درمخابرات استان یزد,پایان نامه بررسی شیوه های مؤثر اطلاع رسانی درمخابرات استان یزد دانلود فایل بررسی شیوه های  مؤثر اطلاع رسانی درمخابرات استان یزد چکیده : نقش اصلی انتقال دانش و مهارت و همچنین تغییر…

  • مقاله بررسی افق های آینده خط مشی گذاری عمومی

    پروژه بررسی افق های آینده خط مشی گذاری عمومی,تحقیق بررسی افق های آینده خط مشی گذاری عمومی,دانلود تحقیق بررسی افق های آینده خط مشی گذاری عمومی,مقاله بررسی افق های آینده خط مشی گذاری عمومی دانلود فایل مقاله بررسی افق های…

  • مقاله تجارت الكترونیك و موانع توسعه و گسترش آن در جمهوری اسلامی ایران

    مقاله تجارت الكترونیك و موانع توسعه و گسترش آن در جمهوری اسلامی ایران دانلود فایل مقاله تجارت الكترونیك و موانع توسعه و گسترش آن در جمهوری اسلامی ایران 1- مقدمه: در عصر ظهور پدیده‌ها، تجارت الكترونیك پدیده‌ای برتر است كه…

  • پاورپوینت بررسی زندگی نامه میک آنژ

    بررسی زندگی نامه میک آنژ,پاورپوینت بررسی زندگی نامه میک آنژ,تحقیق بررسی زندگی نامه میک آنژ,دانلود پاورپوینت بررسی زندگی نامه میک آنژ,زندگی نامه,مقاله بررسی زندگی نامه میک آنژ,میک آنژ دانلود فایل پاورپوینت بررسی زندگی نامه میک آنژ در 26 اسلاید قابل…

  • سمینار برق تشخیص اثر انگشت توسط شبکه عصبی

    سمینار برق تشخیص اثر انگشت توسط شبکه عصبی دانلود فایل سمینار برق تشخیص اثر انگشت توسط شبکه عصبی لطفا از این پروژه در راستای تکمیل تحقیقات خود و در صورت کپی برداری با ذکر منبع استفاده نمایید. چکیده: برای اینکه…

  • پایان نامه بررسی خاتمیت و محدودیت‌ها

    پایان نامه بررسی خاتمیت و محدودیت‌ها,پروژه بررسی خاتمیت و محدودیت‌ها,تحقیق بررسی خاتمیت و محدودیت‌ها,خاتمیت,دانلود پایان نامه بررسی خاتمیت و محدودیت‌ها,محدودیت‌,مقاله بررسی خاتمیت و محدودیت‌ها دانلود فایل پایان نامه بررسی خاتمیت و محدودیت‌ها در 225 صفحه ورد قابل ویرایش  فهرست مطالب…

  • تحقیق امداد رسانی و كمكهای اولیه

    تحقیق امداد رسانی و كمكهای اولیه دانلود فایل تحقیق امداد رسانی و كمكهای اولیه در 24 ژوین 1984 نام شهر كوچكی به اسم Solferino در استان Mantoue واقع در شمال ایتالیا در تاریخ برای همیشه ثبت شد. این در زمانی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل تعالی سازمانی EFQM

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل تعالی سازمانی EFQM دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل تعالی سازمانی EFQM در 51 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری…

  • ترجمه مقاله الگوریتم زمان بندی برنامه براساس مدل برگر در محیط ابری

    ترجمه مقاله الگوریتم زمان بندی برنامه براساس مدل برگر در محیط ابری,دانلود مقاله الگوریتم زمان بندی برنامه براساس مدل برگر در محیط ابری دانلود فایل چکیدهبا در نظر گرفتن ویژگی‌های تجاری سازی و مجازی سازی محاسبه ابری، در این مقاله…

  • پایان نامه روابط عمومی

    پایان نامه روابط عمومی دانلود فایل پایان نامه روابط عمومی مقدمه: اولین چیزی كه به ذهن بیشتر مردم خطور می كند وقتی كه كلمه رهبری را می شنوند رهبری تجارت نیست بلكه رهبری مذهبی، سیاسی و اجتماعی است. رهبران به…