پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم

اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,بازاریابی بازاریابی مستقیم,پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تحقیق اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تقسیم بازار و تعیین بازار هدف,دانلود پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی

دانلود فایل

پایان نامه بررسی  و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم در 155 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc مقدمه امروزه، درصد بسیار بالایی از محصولات جدید،  محکوم به شکست هستند. تنها بیست سال قبل،  نسبت شکست به موفقیت،  بسیار پایین تر بود. سوال این است که این روزها،  موفق شدن از طریق محصول جدید،  چرا تا این حد دشوار است. بازاریابی در قرن بیست و یکم،  مشابه دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی نیست.اکنون برای تأمین هر نیازی،  محصولی وجود دارد. خواسته ها و نیازهای مشتریان،  بیش از حد برآورده می شود. آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته،  آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته، ‌مقدمات و اصول استراتژیک بازاریابی – بخش بندی،  هدف گیری و جایگاهی – محدودیت هایی را به عنوان مکانیزم ایجاد مزایای رقابتی نشان می دهد که می توان همان ها را به فرصت های کسب و کار تولید و عرضه محصولات جدید تبدیل کرد. تمام کارکنان مؤسسات باید درباره تعیین و تقسیم یک بازار و تولید محصولات و خدماتی که قسمت هایی از بازار برآورده می کنند بعنوان هدف انتخاب شده اند،  شناخت لازم را کسب کنند. به گفته آقای دیوید پاکارد( از شرکت هیولت پاکارد) « اهمیت بازاریابی بیش از آن است که انجام آن فقط بر عهده واحد بازاریابی گذاشته شود» در همین خصوص،  پرفسور استفان برنت اضافه می کند: « در یک مؤسسه که بدنبال تحقق بازاریابی درست استف دشوار است که کارکنان قسمت بازاریابی را تشخیص دهید،  در چنین مؤسسه ای،  تصمیمات هر فرد،  اساساً از نحوه  اثر گذاری آن تصمیم بر مصرف کننده متأثر می شود». بازاریابی وظایف متعددی را بر عهده دارد: شناسایی نیازها و خواسته ها،  تعیین بازارهای هدفی که مؤسسه به بهترین نحو ممکن قادر است به آنها خدمت کند. طراحی کالاها، خدمات و برنامه های زمانبندی شده برای ارائه خدمت به این بازارها و بالاخره فراخوانی کلیه افراد درون سازمان به اینکه « مشتریان فکر کرده و به آنها خدمت کنند». از دیدگاه اجتماعی، وظیفه بازاریابی این است که نیازهای مادی جامعه را با الگوهای اقتصادی پیوند داده و نیازهای جامعه را پاسخ دهد. پروژه حاضر در هفت فصل تهیه گردیده است که فصول ۱ تا ۷ به مفاهیم کلی بازاریابی – تنظیم بازار و تعیین بازار هدف، مدیریت محصول، آمیخته های بازاریابی، کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان  و سیستم توزیع و بازاریابی خلاق و بازاریابی مستقیم توضیح گردیده است. فصل اول: کلیات بازاریابی تعریف بازاریابی و مفاهیم اصولی بازاریابی تعریف های گوناگونی برای بازاریابی وجود دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره شده ، چند تعریف را ذکر می کنیم و سپس به تعریف بازاریابی آنگونه که مورد قبول بسیاری از متخصصین بازاریابی است می پردازیم. بازاریابی: شامل فعالیتهایی می شود که جریان کالا را از تولید کننده پست مصرف کننده می رساند. در بازاریابی کالا از محلی به محلی دیگر تغییر مکان یافته، انبار شده و تغییر مالکیت می دهد. بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسب ترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در آنجا به صورت مفید تر و مؤثرتر حضور یافته و پاسخ گوی نیازها و خواسته های مردم باشد. تعریف بازاریابی: بازاریابی عبارتست از مجموعه ای از فعالیتهای انسانی در جهت تأمین نیازها و خواسته های افراد از طریق فرآیند مبادلات. این تعریف از بازاریابی بر اساس مفاهیم نیازها، خواسته ها و تقاضا، کالا، سودمندی ( مطلوبیت) ارزش و رضایت، مبادله، معامله، روابط، بازاریابی و بازاریاب استوار است که در نمودار زیر( ۱-۱) نشان داده شده و ذیلاً مورد بحث قرار می گیرد. فهرست  مقدمه   ۱فصل اول: کلیات بازاریابی   ۳تعریف بازاریابی   ۳۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها   ۴۲- محصولات   ۵۳-سود بخشی – ارزش – رضایت   ۵۴- مبادله- معاملات- روابط   ۶۵- بازارها   ۷۶- بازاریابی و بازاریاب   ۸فلسفه بازاریابی   ۸۱-دیدگاه تولید یا تولید مدار   ۸۲-دیدگاه کالا،‌کالا مدار (محصول)   ۹۳- دیدگاه فروش، فروش مدار   ۹۴-دیدگاه بازاریابی   ۱۰دیدگاه بازاریابی بر ۴ اصل استوار است:   ۱۰دیدگاه بازاریابی اجتماعی   ۱۰پذیرفته شدن سریع بازاریابی   ۱۱۱-  در بخش بازرگانی   ۱۱۲- در بخش غیر انتفاعی   ۱۲۳- بخش غیر بازرگانی   ۱۲فصل  دوم: تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بندی بازار چیست؟   ۱۴معیار های تقسیم بازار   ۱۵روش ها و متغیرهای تقسیم بازار   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیر های جغرافیایی   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی   ۱۷تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی   ۱۸تقسم بازار بر اساس عوامل رفتاری   ۲۰انتخاب بازار هدف برای متمرکز کردن فعالیت   ۲۳استراتژیهای مختلف انتخاب بازار هدف   ۲۴عوامل مؤثر در انتخاب استراتژی بازاریابی   ۲۷عملکرد موفقیت آمیز دو شرکت با تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف   ۲۹فصل سوم: مدیریت محصول   ۳۲تعاریف   ۳۲نکات مهم در مورد یک محصول:   ۳۴۱)دوره ی قبل از معرفی یا دوره ی ایجاد محصول   ۳۶۲) مرحله ی مصرف محصول( introduction)   ۳۶۳) مرحله رشد(Growth)   ۳۶۴) مرحله بلوغ( Matyrity)   ۳۶۵) مرحله ی نزول(Decline)   ۳۶نمونه سؤال:   ۳۷مراحل مختلف پذیرش نوآوری ( سازگاری با کالای جدید)   ۳۸کالای مصرفی   ۳۹الف) کالاهای سهل الوصول   ۳۹ب) کالاهای انتخابی   ۳۹ج) کالاهای مخصوص   ۳۹طبقه بندی کالاهای صنعتی   ۴۰استراتژی محصول جدید:« برای محصول جدید استراتژی ما چیست؟»   ۴۲مراحل اصلی ایجاد یک محصول جدید   ۴۲شناخت بازار محصول   ۴۵نامگذاری کالا   ۴۹ویژگیهای یک نام خوب   ۵۰دلایل نامگذاری   ۵۱سیاست نامگذاری(خط مشی)   ۵۱بسته بندی   ۵۲فصل چهارم: کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان   ۵۳جدیدترین قلمرو در بازاریابی   ۵۳مفهوم جدید کیفیت   ۵۴مدیریت کیفیت فراگیر یا جامع   ۵۵مفهوم جدید خدمت به مشتریان   ۵۵اهمیت کیفیت محصول ارائه خدمات به مشتریان   ۵۶تأثیر کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان در«آمیخته بازاریابی»   ۵۹بر نامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان   ۶۱مرحله اول : انتظارات مشتریان را درک کنید.   ۶۲مرحله دوم: برای مشتریان اولویت برقرار نمایید:   ۶۵مرحله سوم: اهداف خدمت را تعریف کنید   ۶۵مرحله چهارم: در تمام سطوح سازمان تعهد به ارائه خدمات را ایجاد نمائید   ۶۶مرحله پنجم : انتظارات مطلوب در مشتریان ایجاد کنید   ۶۷مرحله ششم: ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات ایجاد نمایید   ۶۷مرحله هفتم: کارکنان را پرورش دهید   ۶۸مرحله هشتم: رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید   ۶۹مرحله نهم: در جستجوی شکایت کنندگان برآیید   ۶۹فصل پنجم: سیستم توزیع و فروش   ۷۰کانال توزیع   ۷۰علل بکارگیری واسطه ها و نقش آنها:   ۷۰وظایف کانال توزیع   ۷۰نقش و وظایف عمده فروش در بازاریابی   ۷۵انواع مختلف عمده فروشان   ۷۶طبقه بندی خرده فروشان از نظر کنترل شعب   ۷۷طبقه بندی خرده فروشی بر اساس غیر فروشگاهی   ۷۸خرده فروشی   ۷۹انواع مختلف خرده فروش   ۷۹الف) طبقه بندی خرده فروشی از نظر میزان خدمت یا سرویس   ۷۹ب) طبقه بندی خرده فروشان از نظر تنوع محصولاتی که ارائه می کنند   ۸۰ج) طبقه بندی خرده فروشی از نظر قیمت   ۸۱سیستم ارتباطات بازاریابی   ۸۱عوامل فرآیند ارتباطات   ۸۴استراتژی کشش و رانش( تهاجمی)   ۸۵استراتژی رانش   ۸۵فصل ششم: بازاریابی خلاق   ۸۶… ۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها اساسی ترین مفهوم که در بازاریابی وجود دارد نیازهای انسانی است که به صورت زیر تعریفمی گردد. نیاز: حالت محرومیت از چیزی در شخصی می باشد. به عبارت دیگر نیاز حالت تنشی است که در نتیجه کمبود آن در انسان؛ اختلال تعادل جسمی یا درونی پدیدار می گردد. با از بین رفتن این کمبود یا اختلال، نیاز مربوط از بین خواهد رفت. انسان برای ادامه ی زندگی نیاز به غذا، مسکن، لباس، تعلق اجتماعی، احترام و چیزهای دیگر این نیازها از درون بشر سرچشمه می گیرندو جامعه  یا سازمانهای تجارتی ایجاد کننده آنها نیستند.  خواسته ها: تمایلات انسان برای ارضاء کننده های خاص از نیازها می باشد، یک فرد آمریکایی به غذا نیاز دارد و همبرگر می خواهد، احتیاج به لباس دارد و خواستار کت وشلوار و کراوات است. در جامعه ای دیگر این نیازها به طرق دیگری ارضاء می شوند. یک فرد از یک کشور آفریقایی خواستار انبه برای رفع گرسنگی و لنگی ساده برای پوشش می باشد در حالیکه نیازهای انسان محدود است، واسته های او نامحدود است. خواسته های انسان توسط عوامل فرهنگی، اجتماعی و … شکل داده می شود و دائماً در حال تغییر و تحول است. تقاضا ها: خواسته های مردم برای کالاهای خاصی است که قادر به خرید آنها می باشند. اگر چه خواسته هاب انسانها نامحدود است ولی منابع مالی شان محدود می باشد. بنابراین آنها کالای را انتخابی می کنند که با توجه به قمیت آنها بالاترین درجه ی رضایت را تأمین نماید، بسیاری از افراد اتومبیل کادیلاک می خواهند اما فقط تعداد کمی از آنها توانایی خرید آن را دارند. بنابراین مؤسسات تجاری باید نه فقط تعداد افرادی که محصولات آنها را می خواهند، بلکه کسانی که مایل و قادر به خرید آنها می باشند را مورد بررسی و توجه قرار دهند. ۲- محصولات انسان ها ، نیاز ها و خواسته های خود را با محصولات ارضاء می کنند، بنابراین محصول را به مفهوم وسیع می توان چنین تعریف کرد: هر چیز که جهت ارضاء ‌نیازها و خواسته های مردم ارائه شود محصول، نامیده می شود. محصول می تواند یک جسم فیزیکی ( مانند تعمیر اتومبیل) باشد. در رابطه با یک خواسته، یک محصول درجات مختلفی از تامین نیازها را دارا می باشد. جنسی که خواسته شما کاملاً ارضاء نمایند یک محصول ایده ال نامیده می شود. تولید کنندگان محصول ایده آل علاقمندان و سعی می کنند محصولی را عرضه نمایند که با خواسته های مصرف کنندگان مطابقت داشته باشند. ۳- سود بخشی – ارزش – رضایت سودبخشی، عبارتست از برآورد مشتری از میزان توانائی یک محصول در ارضای نیاز وی برای انتخاب یک محصول، ‌مشتری سود بخشی محصولات را در ارضاء نیاز خود برآورد می کند و با توجه به توان مالی خود محصولی را انتخاب می کنند تا بهترین ارزش و بالاترین درجه ی رضایت را بدست آورد. ۴- مبادله- معاملات- روابط بازاریابی زمانی پدید آمد که مردم در خصوص ارضاء نیازها و خواسته های خود از طریق فرایند مبادله تصمیم می گیرند. مبادله:روشی است که مردم از طریق آن کالای مورد نیاز خود را به طور منطقی بدست می آورند. در روش مبادله، یک فرد با ارائه منابع ارزشمند خود از قبیل پول،‌کالا و خدمت کالای مورد نیاز خود را بدست می آورد. بازاریابی از روش مبادله ناشی می شود. مبادله هنگامی صورت می گیرد که در ازاء جنسی که خواسته می شود چیزی داده می شود. برای انجام مبادله ۵ شرط مفروض است: الف) برای هر مبادله حداقل ۲ طرف وجود دارد. ب) هر یک از طرفین چیزی دارد که ممکن است برای دیگری ارزشمند باشد. ج) هر یک از طرفین قادر به برقراری ارتباط و تحویل محصول می باشد. د) هر یک از طرفین در قبول یا رد پیشنهاد طرف مختار می باشد. ه) هر یک از طرفین باور دارد که به نفع طرفین است که با طرف دیگر مبادله کند. پس مبادله یک فرآیند است نه یک رویداد: شرکتها سوابقی از کلیه ی معاملات خود را نگهداری می کنند وقتیکه دو نفر درگیر یک مبادله می شوند، معنی آن این است که آنها جهت رسیدن به توافقی وارد گفتگو می شوند، اگر توافقی به وقوع پیوست، معامله انجام می شود. پس واحد اندازه گیری مبادله، معامله می باشد « در معامله ممکن است ارزش  داده ها و ستاده ها برابر نباشد، اما در مبادلات ارزش داده ها و ستاده ها تقریباً برابرند». معامله: بخش کوچکی ازیک ایده ی بزرگ به نام رابطه است. بازاریان کاردان و زیرک سعی می کنند یک رابطه ی بلند مدت و مطمئن با مشتریان، توزیع کنندگان، واسطه ها و تامین کنندگان مواد اولیه برقرار سازند. این امر با ارائه ی کالا با کیفیت مطلوب، خدمات خوب و قیمت مناسب به طرف دیگر، در طول زمان میسّر می گردد. یک رابطه ی خوب و قابل اطمینان موجب صرفه جویی در هزینه و وقت می شود و لازم نیست که هر بار برای انجام معامله، طرفین به گفتگو بنشینند، زیرا معامله بصورت امری عادی، در می آید. ۵- بازارها بررسی مفهوم مبادله و معامله، ما را بسوی مفهوم بازار سوق می دهد. بازار شامل تمام مشتریانی می شود که دارای نیازها یا خواسته های مشابه بوده و برای ارضای آن نیازها یا خواسته ها اقدام به مبادله و معامله می کند، بنابر این وسعت بازار بستگی به تعداد افرادی دارد که برای خرید کالا آمادگی دارند. یعنی کسانی که به داشتن کالا علاقمند بوده، منابع لازم را برای این کار ( خرید کالا) در اختیار داشته باشند و تمایل به انجام مبادله از خود نشان دهند. ازدیدگاه اقتصاددانان، بازار عبارتست از مجموعه ای از خریداران و فروشندگانی که کالای معین را با یکدیگر مبادله می کنند. مانند: بازار مسکن، بازار غلّه، بازار آهن و …

  • بررسی گیاه مارچوبه به صورت لاتین

    بررسی گیاه مارچوبه به صورت لاتین,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل Asparagus, Asparagus officinalis, is an herbaceous perennial plant in the family Asparagaceae which…

  • گزارش کارآموزی و کارورزی در معدن وکارخانه فرآوری گچ

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود تحقیق,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود کتاب,دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی در معدن سیمان شمال,دانلود مدیریت,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,گزارش کارآموزی و کارورزی در معدن وکارخانه فرآوری گچ دانلود…

  • مقاله استرس و فشارهای روانی در محیط کار

    مقاله استرس و فشارهای روانی در محیط کار دانلود فایل مقاله استرس و فشارهای روانی در محیط کار عنوان چكیده مقدمه فشار عصبی در محیط کار مدیریت بر فشارهای روحی محیط کار سندرم زدگی از کار چگونه فشارهای روانی را…

  • مقاله رنگ درمانی

    مقاله رنگ درمانی دانلود فایل مقاله رنگ درمانی فهرست: جایگاه معتبرعلمی رنگ درمانی نقش رنگها در زندگی تاثیر رنگ درمانی بر رفتاروسلامت انسان معجزه رنگها منابع ................................................. چکیده ی قسمتهایی از متن: جایگاه معتبرعلمی رنگ درمانی رنگ‌ها هر كدام تاثیرات…

  • پایان نامه بزهكاری و علل و انگیزه های آن

    پایان نامه بزهكاری و علل و انگیزه های آن دانلود فایل پایان نامه بزهكاری و علل و انگیزه های آن مقدمه بزهكاری و علل و انگیزه های آن ، از جمله مشكلات اجتماعی است كه از دیرباز چشم تیزبین و…

  • طرح توجیه فنی و اقتصادی احداث کارخانه 250 تنی گچ جابر

    250 تن,احداث,پروژه کارافرینی احداث کارخانه 250 تنی گچ جابر,توجیه اقتصادی احداث کارخانه 250 تنی گچ جابر,دانلود پروژه احداث کارخانه 250 تنی گچ جابر,دانلود کارآفرینی احداث کارخانه 250 تنی گچ جابر,طرح توجیه فنی احداث کارخانه 250 تنی گچ جابر,طرح توجیه فنی…

  • مقاله طلاق و تاثیر آن بر فرزندان

    مقاله طلاق و تاثیر آن بر فرزندان دانلود فایل مقاله طلاق و تاثیر آن بر فرزندان مقاله طلاق و تاثیر آن بر فرزندان مقدمه : درسالهای اخیرطلاق به یك روند و معضل مهم اجتماعی تبدیل شده است و متاسفانه روزبه…

  • مقاله انواع خانواده ها از نظر تربیت

    مقاله انواع خانواده ها از نظر تربیت دانلود فایل مقاله انواع خانواده ها از نظر تربیت  به طور  خلاصه از نظر نحوه تربیت كود ك و بطور كلی نحوه اداره سیستم خانواده می توان 4 نوع خانواده را مشخص كنیم…

  • پایان نامه حضرت سلیمان علیه‌السلام در قرآن و روایات

    پایان نامه حضرت سلیمان علیه‌السلام در قرآن و روایات دانلود فایل پایان نامه حضرت سلیمان علیه‌السلام در قرآن و روایات چكیده حضرت سلیمان علیه السلام یكی از انبیای مقرب درگاه الهی میباشد. آن حضرت مانند پدر بزرگوارشان حضرت داود علیه…

  • مقاله ارشد شیمی : مطالعه ی تهیه وبه كارگیری كمپوزیت پلی ونیل ایمیدازول- نانو لوله های كربنی به روش سل ژل به عنوان فیبر جدید میكرواستخراج فاز جامد جهت

    مقاله ارشد شیمی : مطالعه ی تهیه وبه كارگیری كمپوزیت پلی ونیل ایمیدازول- نانو لوله های كربنی به روش سل ژل به عنوان فیبر جدید میكرواستخراج فاز جامد جهت,مقاله ارشد شیمی مطالعه ی تهیه وبه كارگیری كمپوزیت پلی ونیل ایمیدازول…

  • نقش توبه در سقوط مجازات

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود پروژه تحقیقاتی دوره کارشناسی حقوق با عنوان نقش توبه در سقوط مجازات,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,نقش توبه در سقوط مجازات دانلود فایل دانلود پروژه…

  • گزارش کاراموزی سازمان تأمین اجتماعی

    تأمین اجتماعی,دانلود گزارش کارآموزی سازمان تأمین اجتماعی,سازمان,کاراموزی سازمان تأمین اجتماعی,کارورزی سازمان تأمین اجتماعی,گزارش کاراموزی سازمان تأمین اجتماعی دانلود فایل گزارش کاراموزی سازمان تأمین اجتماعی در 44 صفحه ورد قابل ویرایش تعاریف : به منظور اجرا و تعمیم و گسترش انواع…

  • پروپوزال شرع به جرم در قانون مجازات اسلامی

    پروپوزال شرع به جرم در قانون,پروپوزال شرع به جرم در قانون مجازات اسلامی,جرم در قانون مجازات اسلامی,شرع به جرم در قانون مجازات دانلود فایل پروپوزال شرع به جرم در قانون مجازات اسلامی بیان مسأله اساسی تحقیق به طور كلی (شامل…

  • پایان نامه مقایسه رفتار لرزه ای مهاربندهای خارج از مرکز باتیر پیوند عمودی و افقی با استفاده از فولاد کم مقاومت یا فولاد نرمه

    پایان نامه مقایسه رفتار لرزه ای مهاربندهای خارج از مرکز باتیر پیوند عمودی و افقی با استفاده از فولاد کم مقاومت یا فولاد نرمه دانلود فایل پایان نامه مقایسه رفتار لرزه ای مهاربندهای خارج از مرکز باتیر پیوند عمودی و…

  • سمینار مواد روش های شناسایی و ارزیابی ذرات نانو و معرفی تجهیزات مورد نیاز

    سمینار مواد روش های شناسایی و ارزیابی ذرات نانو و معرفی تجهیزات مورد نیاز دانلود فایل سمینار مواد روش های شناسایی و ارزیابی ذرات نانو و معرفی تجهیزات مورد نیاز چکیده :  امروزه بررسی ویژگی و خواص مواد بدون مطالعه…

  • بررسی گیاه گردوی آمریکای مرکزی به صورت لاتین

    بررسی گیاه گردوی آمریکای مرکزی به صورت لاتین,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل Pecan, Carya illinoensis, is a large deciduous tree in the family…

  • تحقیق پرورش اندام

    تحقیق پرورش اندام دانلود فایل تحقیق پرورش اندام عنوان: پرورش اندام 10راه برای سوپر شارژ نمودن متابولیسم بدن نقش تغذیه در انجام ورزش هاجدول ارزش غذایی منابع پرورش اندام پرورش اندام در ایران سابقه بسیار طولانی دارد و علیرغم آنکه…

  • بررسی رابطه بین تیپ شخصیتی (AوB) و سلامت روانی دانشجویان

    بررسی رابطه بین تیپ شخصیتی (A وB),بررسی رابطه بین تیپ شخصیتی (A وB) و سلامت روانی دانشجویان پیام نور واحد اردبیل,بررسی رابطه بین تیپ شخصیتی (AوB) و سلامت روانی دانشجویان,پایان نامه کارشناسی دانلود فایل پایان نامه  کارشناسی بررسی رابطه بین…

  • مبانی و پیشینه نظری اجتماع درمان مدار

    فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره اجتماع درمان مدار,مبانی و پیشینه نظری اجتماع درمان مدار دانلود فایل فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره اجتماع درمان مدار در 43 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه…

  • دانلود پاورپوینت رهبری (فصل دوازدهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

    تعریف رهبری,تمایز مدیریت و رهبری,دانلود پاورپوینت ارئه کلاسی فصل دوازدهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان با عنوان رهبری,دانلود پاورپوینت رهبری (فصل دوازدهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان),رهیافت رهبری,رهیافتهای رهبری,صفات مشخصه رهبران,مطالعات دانشگاه آیووا,مطالعات دانشگاه میشیگان,مطالعات دانشگاهی…

  • بررسی عوامل اجتماعی موثر بر میزان رضایت از زندگی زناشویی زنان متاهل

    بررسی عوامل اجتماعی موثر بر میزان رضایت از زندگی زناشویی زنان متاهل,پایان نامه کارشناسی علوم تربیتی,میزان رضایت از زندگی زناشویی زنان متاهل دانلود فایل یافته های جمعیت شناختی دانش آموزن و پرسشنامه

  • پایان نامه مدل ارزیابی EFQM و بررسی آن در شركت فنی فتح

    پایان نامه مدل ارزیابی EFQM و بررسی آن در شركت فنی فتح,پروژه مدل ارزیابی EFQM و بررسی آن در شركت فنی فتح,تحقیق مدل ارزیابی EFQM و بررسی آن در شركت فنی فتح,مدل ارزیابی EFQM و بررسی آن در شركت فنی…

  • مقاله نقش وجایگاه رسانه ها در ارتباط فرهنگی

    جایگاه رسانه ها در ارتباط فرهنگی,مقاله نقش و جایگاه رسانه ها در ارتباط فرهنگی,مقاله نقش وجایگاه رسانه ها در ارتباط فرهنگی,نقش رسانه ها در ارتباط فرهنگی دانلود فایل مقاله نقش وجایگاه رسانه ها در ارتباط فرهنگی چکیده: گوناگونی مطبوعات و…

  • پاورپوینت اموزش یولید 11

    پاورپوینت اموزش یولید 11 دانلود فایل پاورپوینت اموزش یولید 11 یولید : برنامه ای برای درست کردن آلبوم عکس ومیکس و ویرایش فیلم و تبدیل آن و..... آموزش یوِلید11:ابتدا برنامه ی یوئولیدرا نسب کرده وبعد آن را باز می کنیم…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت بر مبنای فعالیت

    تجزیه و تحلیل ارزش افزوده,تجزیه و تحلیل فعالیت,دانلود پاورپوینت مدیریت بر مبنای فعالیت,فعالیت با ارزش افزوده بالا,فعالیت های با ارزش افزوده بالا پایین در یک شرکت پخش خبرهای تلویزیونی,فلوچارت تجزیه و تحلیل فعالیت,مدیریت بر مبنای فعالیت چیست؟,نقش هزینه یابی بر…

  • پرسشنامه بازنگری شده مقیاس دلبستگی بزرگسال كولینزورید (1990)

    پرسشنامه بازنگری شده مقیاس دلبستگی بزرگسال كولینزورید (1990) دانلود فایل پرسشنامه بازنگری شده مقیاس دلبستگی بزرگسال كولینزورید (1990) مقیاس دلبستگی بزرگسال كولینزورید (1990)

  • طرح توجیهی تولید دستگاه قرینه تراش

    طرح توجیهی تولید دستگاه قرینه تراش دانلود فایل طرح توجیهی تولید دستگاه قرینه تراش خلاصه طرح نام محصول: دستگاه قرینه تراش ظرفیت پیشنهادی طرح 12 عدد در سال اشتغال زایی (نفر) 15 نفر 600 متر مربع زمین مورد نیاز این…

  • پاورپوینت ایجاد سازمان استراتژی محور

    استراتژی,اصول سازمانهای استراتژی محور,پاورپوینت ایجاد سازمان استراتژی محور,دانلود پاورپوینت ایجاد سازمان استراتژی محور,عصر صنعتی و دارائیهای مشهود,عصر مبتنی بر دانش پایه و دارائیهای های نامشهود,کارت امتیازی متوازن,مشکلات پیاده سازی BSC,نگاه رویکردهای سنتی و BSC به ارزِیابی سازمان,هرم پیاده سازی BSC,ویژگیهای…

  • پرسشنامه مقیاس بلوغ اجتماعی رائو (RSMS)

    پرسشنامه مقیاس بلوغ اجتماعی رائو (RSMS),دانلود پرسشنامه مقیاس بلوغ اجتماعی رائو (RSMS) دانلود فایل پرسشنامه مقیاس بلوغ اجتماعی رائو  (RSMS) به همراه راهنمای اجرا و تفسیر پرسشنامه  نیاز مبرم به یك مقیاس عملی برای ارزیابی پی آمدهای بلوغ جمعیت مدرسه…

  • طب اسلامی

    پاورپوینت طب اسلامی,دانلود,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پاورپوینت طب اسلامی,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود طرح توجیهی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,طب اسلامی,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل نگاه  کلی 1. مقایسه ی وضع علمی مسلمانان و اروپاییان…

  • پرسشنامه تعارضات زناشویی تجدید نظر شده ثنایی 1387

    پرسشنامه تعارضات زناشویی تجدید نظر شده ثنایی 1387 دانلود فایل پرسشنامه تعارضات زناشویی تجدید نظر شده ثنایی 1387 توضیح : ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) : تعداد گویه ها : تعداد مولفه :   روایی و پایایی :   نحوه نمره…

  • پایان نامه فرسودگی شغلی و بهزیستی روان شناختی پرستاران نوبت کاری و ثابت صبح

    پایان نامه فرسودگی شغلی و بهزیستی روان شناختی پرستاران نوبت کاری و ثابت صبح,فرسودگی شغلی و بهزیستی روان شناختی پرستاران نوبت کاری و ثابت صبح بیمارستان دانلود فایل پایان نامه فرسودگی شغلی و بهزیستی روان شناختی پرستاران نوبت کاری و…

  • پایان نامه مفاهیم و رویکردهای چند مستاجری (Multi-Tenant) در رایانش ابری

    MultiTenant,الگوریتم تخصیص منابع,پایان نامه مفاهیم و رویکردهای چند مستاجری (Multi-Tenant) در رایانش ابری,چند مستاجری,رایانش ابری,لایه‌ها رایانش ابری,معماری رایانش ابری دانلود فایل پایان نامه مفاهیم و رویکردهای چند مستاجری (Multi-Tenant) در رایانش ابری مدل رایانشی بر پایه ­ی شبکه‌های بزرگ کامپیوتری…

  • بررسی نقش اسب و پرنده و گل در ادبیات

    بررسی نقش اسب و پرنده و گل در ادبیات دانلود فایل بررسی نقش اسب و پرنده و گل در ادبیات بخشهایی از متن: بدون شک ادبیات کهن و غنی مابا قصه‌های دلکش و نظم و نثر دل‌پذیر و داستان‌های پر…

  • مقاله آرماتور

    مقاله آرماتور دانلود فایل مقاله آرماتور  بخشهایی از متن مقاله: آرماتور بندی معرفی آرماتوربند کسی است که بتواند از عهده بارگیری و باراندازی آرماتورها – خواندن نقشه های اجرایی اسکلتهای آرماتوری و جزئیات آن – اندازه گذاری و بریدن ،…