پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم

اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,بازاریابی بازاریابی مستقیم,پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تحقیق اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تقسیم بازار و تعیین بازار هدف,دانلود پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی

دانلود فایل

پایان نامه بررسی  و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم در 155 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc مقدمه امروزه، درصد بسیار بالایی از محصولات جدید،  محکوم به شکست هستند. تنها بیست سال قبل،  نسبت شکست به موفقیت،  بسیار پایین تر بود. سوال این است که این روزها،  موفق شدن از طریق محصول جدید،  چرا تا این حد دشوار است. بازاریابی در قرن بیست و یکم،  مشابه دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی نیست.اکنون برای تأمین هر نیازی،  محصولی وجود دارد. خواسته ها و نیازهای مشتریان،  بیش از حد برآورده می شود. آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته،  آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته، ‌مقدمات و اصول استراتژیک بازاریابی – بخش بندی،  هدف گیری و جایگاهی – محدودیت هایی را به عنوان مکانیزم ایجاد مزایای رقابتی نشان می دهد که می توان همان ها را به فرصت های کسب و کار تولید و عرضه محصولات جدید تبدیل کرد. تمام کارکنان مؤسسات باید درباره تعیین و تقسیم یک بازار و تولید محصولات و خدماتی که قسمت هایی از بازار برآورده می کنند بعنوان هدف انتخاب شده اند،  شناخت لازم را کسب کنند. به گفته آقای دیوید پاکارد( از شرکت هیولت پاکارد) « اهمیت بازاریابی بیش از آن است که انجام آن فقط بر عهده واحد بازاریابی گذاشته شود» در همین خصوص،  پرفسور استفان برنت اضافه می کند: « در یک مؤسسه که بدنبال تحقق بازاریابی درست استف دشوار است که کارکنان قسمت بازاریابی را تشخیص دهید،  در چنین مؤسسه ای،  تصمیمات هر فرد،  اساساً از نحوه  اثر گذاری آن تصمیم بر مصرف کننده متأثر می شود». بازاریابی وظایف متعددی را بر عهده دارد: شناسایی نیازها و خواسته ها،  تعیین بازارهای هدفی که مؤسسه به بهترین نحو ممکن قادر است به آنها خدمت کند. طراحی کالاها، خدمات و برنامه های زمانبندی شده برای ارائه خدمت به این بازارها و بالاخره فراخوانی کلیه افراد درون سازمان به اینکه « مشتریان فکر کرده و به آنها خدمت کنند». از دیدگاه اجتماعی، وظیفه بازاریابی این است که نیازهای مادی جامعه را با الگوهای اقتصادی پیوند داده و نیازهای جامعه را پاسخ دهد. پروژه حاضر در هفت فصل تهیه گردیده است که فصول ۱ تا ۷ به مفاهیم کلی بازاریابی – تنظیم بازار و تعیین بازار هدف، مدیریت محصول، آمیخته های بازاریابی، کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان  و سیستم توزیع و بازاریابی خلاق و بازاریابی مستقیم توضیح گردیده است. فصل اول: کلیات بازاریابی تعریف بازاریابی و مفاهیم اصولی بازاریابی تعریف های گوناگونی برای بازاریابی وجود دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره شده ، چند تعریف را ذکر می کنیم و سپس به تعریف بازاریابی آنگونه که مورد قبول بسیاری از متخصصین بازاریابی است می پردازیم. بازاریابی: شامل فعالیتهایی می شود که جریان کالا را از تولید کننده پست مصرف کننده می رساند. در بازاریابی کالا از محلی به محلی دیگر تغییر مکان یافته، انبار شده و تغییر مالکیت می دهد. بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسب ترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در آنجا به صورت مفید تر و مؤثرتر حضور یافته و پاسخ گوی نیازها و خواسته های مردم باشد. تعریف بازاریابی: بازاریابی عبارتست از مجموعه ای از فعالیتهای انسانی در جهت تأمین نیازها و خواسته های افراد از طریق فرآیند مبادلات. این تعریف از بازاریابی بر اساس مفاهیم نیازها، خواسته ها و تقاضا، کالا، سودمندی ( مطلوبیت) ارزش و رضایت، مبادله، معامله، روابط، بازاریابی و بازاریاب استوار است که در نمودار زیر( ۱-۱) نشان داده شده و ذیلاً مورد بحث قرار می گیرد. فهرست  مقدمه   ۱فصل اول: کلیات بازاریابی   ۳تعریف بازاریابی   ۳۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها   ۴۲- محصولات   ۵۳-سود بخشی – ارزش – رضایت   ۵۴- مبادله- معاملات- روابط   ۶۵- بازارها   ۷۶- بازاریابی و بازاریاب   ۸فلسفه بازاریابی   ۸۱-دیدگاه تولید یا تولید مدار   ۸۲-دیدگاه کالا،‌کالا مدار (محصول)   ۹۳- دیدگاه فروش، فروش مدار   ۹۴-دیدگاه بازاریابی   ۱۰دیدگاه بازاریابی بر ۴ اصل استوار است:   ۱۰دیدگاه بازاریابی اجتماعی   ۱۰پذیرفته شدن سریع بازاریابی   ۱۱۱-  در بخش بازرگانی   ۱۱۲- در بخش غیر انتفاعی   ۱۲۳- بخش غیر بازرگانی   ۱۲فصل  دوم: تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بندی بازار چیست؟   ۱۴معیار های تقسیم بازار   ۱۵روش ها و متغیرهای تقسیم بازار   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیر های جغرافیایی   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی   ۱۷تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی   ۱۸تقسم بازار بر اساس عوامل رفتاری   ۲۰انتخاب بازار هدف برای متمرکز کردن فعالیت   ۲۳استراتژیهای مختلف انتخاب بازار هدف   ۲۴عوامل مؤثر در انتخاب استراتژی بازاریابی   ۲۷عملکرد موفقیت آمیز دو شرکت با تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف   ۲۹فصل سوم: مدیریت محصول   ۳۲تعاریف   ۳۲نکات مهم در مورد یک محصول:   ۳۴۱)دوره ی قبل از معرفی یا دوره ی ایجاد محصول   ۳۶۲) مرحله ی مصرف محصول( introduction)   ۳۶۳) مرحله رشد(Growth)   ۳۶۴) مرحله بلوغ( Matyrity)   ۳۶۵) مرحله ی نزول(Decline)   ۳۶نمونه سؤال:   ۳۷مراحل مختلف پذیرش نوآوری ( سازگاری با کالای جدید)   ۳۸کالای مصرفی   ۳۹الف) کالاهای سهل الوصول   ۳۹ب) کالاهای انتخابی   ۳۹ج) کالاهای مخصوص   ۳۹طبقه بندی کالاهای صنعتی   ۴۰استراتژی محصول جدید:« برای محصول جدید استراتژی ما چیست؟»   ۴۲مراحل اصلی ایجاد یک محصول جدید   ۴۲شناخت بازار محصول   ۴۵نامگذاری کالا   ۴۹ویژگیهای یک نام خوب   ۵۰دلایل نامگذاری   ۵۱سیاست نامگذاری(خط مشی)   ۵۱بسته بندی   ۵۲فصل چهارم: کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان   ۵۳جدیدترین قلمرو در بازاریابی   ۵۳مفهوم جدید کیفیت   ۵۴مدیریت کیفیت فراگیر یا جامع   ۵۵مفهوم جدید خدمت به مشتریان   ۵۵اهمیت کیفیت محصول ارائه خدمات به مشتریان   ۵۶تأثیر کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان در«آمیخته بازاریابی»   ۵۹بر نامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان   ۶۱مرحله اول : انتظارات مشتریان را درک کنید.   ۶۲مرحله دوم: برای مشتریان اولویت برقرار نمایید:   ۶۵مرحله سوم: اهداف خدمت را تعریف کنید   ۶۵مرحله چهارم: در تمام سطوح سازمان تعهد به ارائه خدمات را ایجاد نمائید   ۶۶مرحله پنجم : انتظارات مطلوب در مشتریان ایجاد کنید   ۶۷مرحله ششم: ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات ایجاد نمایید   ۶۷مرحله هفتم: کارکنان را پرورش دهید   ۶۸مرحله هشتم: رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید   ۶۹مرحله نهم: در جستجوی شکایت کنندگان برآیید   ۶۹فصل پنجم: سیستم توزیع و فروش   ۷۰کانال توزیع   ۷۰علل بکارگیری واسطه ها و نقش آنها:   ۷۰وظایف کانال توزیع   ۷۰نقش و وظایف عمده فروش در بازاریابی   ۷۵انواع مختلف عمده فروشان   ۷۶طبقه بندی خرده فروشان از نظر کنترل شعب   ۷۷طبقه بندی خرده فروشی بر اساس غیر فروشگاهی   ۷۸خرده فروشی   ۷۹انواع مختلف خرده فروش   ۷۹الف) طبقه بندی خرده فروشی از نظر میزان خدمت یا سرویس   ۷۹ب) طبقه بندی خرده فروشان از نظر تنوع محصولاتی که ارائه می کنند   ۸۰ج) طبقه بندی خرده فروشی از نظر قیمت   ۸۱سیستم ارتباطات بازاریابی   ۸۱عوامل فرآیند ارتباطات   ۸۴استراتژی کشش و رانش( تهاجمی)   ۸۵استراتژی رانش   ۸۵فصل ششم: بازاریابی خلاق   ۸۶… ۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها اساسی ترین مفهوم که در بازاریابی وجود دارد نیازهای انسانی است که به صورت زیر تعریفمی گردد. نیاز: حالت محرومیت از چیزی در شخصی می باشد. به عبارت دیگر نیاز حالت تنشی است که در نتیجه کمبود آن در انسان؛ اختلال تعادل جسمی یا درونی پدیدار می گردد. با از بین رفتن این کمبود یا اختلال، نیاز مربوط از بین خواهد رفت. انسان برای ادامه ی زندگی نیاز به غذا، مسکن، لباس، تعلق اجتماعی، احترام و چیزهای دیگر این نیازها از درون بشر سرچشمه می گیرندو جامعه  یا سازمانهای تجارتی ایجاد کننده آنها نیستند.  خواسته ها: تمایلات انسان برای ارضاء کننده های خاص از نیازها می باشد، یک فرد آمریکایی به غذا نیاز دارد و همبرگر می خواهد، احتیاج به لباس دارد و خواستار کت وشلوار و کراوات است. در جامعه ای دیگر این نیازها به طرق دیگری ارضاء می شوند. یک فرد از یک کشور آفریقایی خواستار انبه برای رفع گرسنگی و لنگی ساده برای پوشش می باشد در حالیکه نیازهای انسان محدود است، واسته های او نامحدود است. خواسته های انسان توسط عوامل فرهنگی، اجتماعی و … شکل داده می شود و دائماً در حال تغییر و تحول است. تقاضا ها: خواسته های مردم برای کالاهای خاصی است که قادر به خرید آنها می باشند. اگر چه خواسته هاب انسانها نامحدود است ولی منابع مالی شان محدود می باشد. بنابراین آنها کالای را انتخابی می کنند که با توجه به قمیت آنها بالاترین درجه ی رضایت را تأمین نماید، بسیاری از افراد اتومبیل کادیلاک می خواهند اما فقط تعداد کمی از آنها توانایی خرید آن را دارند. بنابراین مؤسسات تجاری باید نه فقط تعداد افرادی که محصولات آنها را می خواهند، بلکه کسانی که مایل و قادر به خرید آنها می باشند را مورد بررسی و توجه قرار دهند. ۲- محصولات انسان ها ، نیاز ها و خواسته های خود را با محصولات ارضاء می کنند، بنابراین محصول را به مفهوم وسیع می توان چنین تعریف کرد: هر چیز که جهت ارضاء ‌نیازها و خواسته های مردم ارائه شود محصول، نامیده می شود. محصول می تواند یک جسم فیزیکی ( مانند تعمیر اتومبیل) باشد. در رابطه با یک خواسته، یک محصول درجات مختلفی از تامین نیازها را دارا می باشد. جنسی که خواسته شما کاملاً ارضاء نمایند یک محصول ایده ال نامیده می شود. تولید کنندگان محصول ایده آل علاقمندان و سعی می کنند محصولی را عرضه نمایند که با خواسته های مصرف کنندگان مطابقت داشته باشند. ۳- سود بخشی – ارزش – رضایت سودبخشی، عبارتست از برآورد مشتری از میزان توانائی یک محصول در ارضای نیاز وی برای انتخاب یک محصول، ‌مشتری سود بخشی محصولات را در ارضاء نیاز خود برآورد می کند و با توجه به توان مالی خود محصولی را انتخاب می کنند تا بهترین ارزش و بالاترین درجه ی رضایت را بدست آورد. ۴- مبادله- معاملات- روابط بازاریابی زمانی پدید آمد که مردم در خصوص ارضاء نیازها و خواسته های خود از طریق فرایند مبادله تصمیم می گیرند. مبادله:روشی است که مردم از طریق آن کالای مورد نیاز خود را به طور منطقی بدست می آورند. در روش مبادله، یک فرد با ارائه منابع ارزشمند خود از قبیل پول،‌کالا و خدمت کالای مورد نیاز خود را بدست می آورد. بازاریابی از روش مبادله ناشی می شود. مبادله هنگامی صورت می گیرد که در ازاء جنسی که خواسته می شود چیزی داده می شود. برای انجام مبادله ۵ شرط مفروض است: الف) برای هر مبادله حداقل ۲ طرف وجود دارد. ب) هر یک از طرفین چیزی دارد که ممکن است برای دیگری ارزشمند باشد. ج) هر یک از طرفین قادر به برقراری ارتباط و تحویل محصول می باشد. د) هر یک از طرفین در قبول یا رد پیشنهاد طرف مختار می باشد. ه) هر یک از طرفین باور دارد که به نفع طرفین است که با طرف دیگر مبادله کند. پس مبادله یک فرآیند است نه یک رویداد: شرکتها سوابقی از کلیه ی معاملات خود را نگهداری می کنند وقتیکه دو نفر درگیر یک مبادله می شوند، معنی آن این است که آنها جهت رسیدن به توافقی وارد گفتگو می شوند، اگر توافقی به وقوع پیوست، معامله انجام می شود. پس واحد اندازه گیری مبادله، معامله می باشد « در معامله ممکن است ارزش  داده ها و ستاده ها برابر نباشد، اما در مبادلات ارزش داده ها و ستاده ها تقریباً برابرند». معامله: بخش کوچکی ازیک ایده ی بزرگ به نام رابطه است. بازاریان کاردان و زیرک سعی می کنند یک رابطه ی بلند مدت و مطمئن با مشتریان، توزیع کنندگان، واسطه ها و تامین کنندگان مواد اولیه برقرار سازند. این امر با ارائه ی کالا با کیفیت مطلوب، خدمات خوب و قیمت مناسب به طرف دیگر، در طول زمان میسّر می گردد. یک رابطه ی خوب و قابل اطمینان موجب صرفه جویی در هزینه و وقت می شود و لازم نیست که هر بار برای انجام معامله، طرفین به گفتگو بنشینند، زیرا معامله بصورت امری عادی، در می آید. ۵- بازارها بررسی مفهوم مبادله و معامله، ما را بسوی مفهوم بازار سوق می دهد. بازار شامل تمام مشتریانی می شود که دارای نیازها یا خواسته های مشابه بوده و برای ارضای آن نیازها یا خواسته ها اقدام به مبادله و معامله می کند، بنابر این وسعت بازار بستگی به تعداد افرادی دارد که برای خرید کالا آمادگی دارند. یعنی کسانی که به داشتن کالا علاقمند بوده، منابع لازم را برای این کار ( خرید کالا) در اختیار داشته باشند و تمایل به انجام مبادله از خود نشان دهند. ازدیدگاه اقتصاددانان، بازار عبارتست از مجموعه ای از خریداران و فروشندگانی که کالای معین را با یکدیگر مبادله می کنند. مانند: بازار مسکن، بازار غلّه، بازار آهن و …

  • مقالةنیازهای كاركنان در فرآیند تولید

    مقالةنیازهای كاركنان در فرآیند تولید دانلود فایل مقالةنیازهای كاركنان در فرآیند تولید فهرست: شناخت نیازهای كاركنان در بازدهی فرآیند تولید مقدمه جایگاه نیروی انسانی  تاثیر حقوق و دستمزد بر انگیزه نیروی انسانی  ادبیات تحقیق  چارچوب نظری توجه به نیاز كاركنان…

  • روشهای مختلف جوشكاری با برق

    دانلود تحقیق روشهای مختلف جوشكاری با برق,روشهای مختلف جوشكاری با برق دانلود فایل قسمتهایی از متن: جوشكاری با برق مستقیم روش های مختلف جوشكاری: به طور كلی در دو طریقه جوشكاری ، برق منبع اصلی انرژی تلقی میشود ، یكی…

  • ترجمه مقاله تئوری محدودیت ها و حسابداری

    ترجمه مقاله تئوری محدودیت ها و حسابداری,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود ترجمه مقاله تئوری محدودیت ها و حسابداری,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل دانلود ترجمه مقاله تئوری محدودیت…

  • مقاله زندگی لئوناردو داوینچی

    مقاله زندگی لئوناردو داوینچی دانلود فایل لئوناردو داوینچی نام لئوناردو در کتب هنر و در کنار نام استادان و بزرگان هنر و علم نامی پر تلألو است در طی مراحل مختلفی که مشغول به گرد آوری مطالب جهت این بیان…

  • گزارش کارآموزی کارخانه رادیاتور

    دانلود گزارش کارآموزی رادیاتور,رادیاتور,کاراموزی رادیاتور,کارورزی رادیاتور,گزارش کارآموزی کارخانه رادیاتور,گزارش کاراموزی رادیاتور دانلود فایل گزارش کارآموزی کارخانه رادیاتور در 25 صفحه ورد قابل ویرایش تاریخچه کارخانه  در سال 1343 به نام شرکت تکنو کار (با مسئولیت محدود)د ر محل پل سیمان…

  • پایان نامه افسردگی شغلی

    افسردگی شغلی,پایان نامه افسردگی شغلی,پروژه افسردگی شغلی,تحقیق افسردگی شغلی,دانلود افسردگی شغلی دانلود فایل [1]

  • شرایط عزل وکیل در وکالت بلاعزل

    شرایط عزل وکیل در وکالت بلاعزل دانلود فایل شرایط عزل وکیل در وکالت بلاعزل آیا موکل بایستی به مراجع قضائی مراجعه کند وحکم به ابطال وکالتنامه بگیرد؟ واگر این حکم صادر شود آیا صرف صدور حکم آن وکالتنامه را ابطال…

  • ترجمه مقاله مدیریت مالی صورتهای مالی مبنا

    ترجمه مقاله مدیریت مالی,ترجمه مقاله مدیریت مالی صورتهای مالی مبنا,دانلود ترجمه مقاله مدیریت مالی صورتهای مالی مبنا,صورتهای مالی مبنا,مدیریت مالی صورتهای مالی مبنا دانلود فایل ترجمه مقاله مدیریت مالی صورتهای مالی مبنا در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت…

  • پاورپوینت تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی

    بازنگری استراتژیکی منابع انسانی,پاورپوینت تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی,توسعه استراتژی منابع انسانی,دانلود پاورپوینت تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی,روش شناسایی تدوین استراتژی منابع انسانی,موانع اجرای استراتژی منابع انسانی,یکپارچه سازی استراتژی منابع انسانی دانلود فایل عنوان: پاورپوینت تدوین و اجرای…

  • مقاله موتور اونیورسال و دیمر

    پایان نامه موتور اونیورسال و دیمر,پروژه موتور اونیورسال و دیمر,تحقیق موتور اونیورسال و دیمر,مقاله موتور اونیورسال و دیمر,موتور اونیورسال و دیمر دانلود فایل مقاله موتور اونیورسال و دیمر قسمتی از متن: موتور یونیورسال: شاید راه دستیابی به طرح موتوری که…

  • گزارش کارآموزی بانک ملت شعبه شیروان

    بانک ملت,دانلود گزارش کارآموزی بانک ملت شعبه شیروان,شعبه شیروان,کاراموزی بانک ملت شعبه شیروان,کارورزی بانک ملت شعبه شیروان,گزارش کارآموزی بانک ملت شعبه شیروان,گزارش کاراموزی بانک ملت شعبه شیروان دانلود فایل گزارش کارآموزی بانک ملت شعبه شیروان در 95 صفحه ورد قابل…

  • پایان نامه اهمیت گوشت مرغ در تغذیه انسان

    انسان,اهمیت,پایان نامه اهمیت گوشت مرغ در تغذیه انسان,پروژه اهمیت گوشت مرغ در تغذیه انسان,تحقیق اهمیت گوشت مرغ در تغذیه انسان,تغذیه,دانلود پایان نامه اهمیت گوشت مرغ در تغذیه انسان,گوشت مرغ,مقاله اهمیت گوشت مرغ در تغذیه انسان دانلود فایل پایان نامه اهمیت…

  • رابطه رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد سازمانی بین کارکنان درمانی

    رابطه رفتار شهروندی سازمانی,رابطه رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد سازمانی بین کارکنان درمانی,عملکرد سازمانی بین کارکنان درمانی,مقاله رابطه رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد سازمانی بین کارکنان درمانی دانلود فایل مقاله رابطه رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد سازمانی بین کارکنان درمانی…

  • پروپوزال بررسی رابطه کار تیمی با تسهیم دانش سازمانی و اشتیاق شغلی

    پروپوزال بررسی رابطه کار تیمی با تسهیم دانش سازمانی و اشتیاق شغلی دانلود فایل پروپوزال بررسی رابطه کار تیمی با تسهیم دانش سازمانی و اشتیاق شغلی  بیان مسأله اساسی تحقیق به طور كلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان…

  • مقاله اعتیاد انواع مواد و مبارزه با مواد مخدر

    دانلود مقاله اعتیاد,مقاله اعتیاد انواع مواد و مبارزه با مواد مخدر,مقاله انواع مواد مخدر,مقاله مبارزه با مواد مخدر دانلود فایل مقاله اعتیاد انواع مواد و مبارزه با مواد مخدر فهرست مطالب اعتیاد.....................................               آنچه  در مورد اعتیاد  باید بدانیم              …

  • طرح توجیهی تولید داربستهای نانوساختار پلیمری

    طرح توجیهی تولید داربستهای نانوساختار پلیمری دانلود فایل طرح توجیهی تولید داربستهای نانوساختار پلیمری مناسب برای اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا ارائه طرح به…

  • تحقیق بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

    انگیزش پیشرفت تحصیلی,بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مدارس بوکان,تحقیق بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان,جو عاطفی خانواده ها دانلود فایل چکیده  هدف این تحقیق بررسی رابطه جو عاطفی…

  • دانلود پاورپوینت مفاهیم اطلاعات

    ارتباط بین داده اطلاعات و دانش,اطلاعات حسابداری و مدیریتی,انواع اطلاعات مدیریت,تفاوت بین داده و اطلاعات,خصوصیات منابع اطلاعاتی با کیفیت,داده پردازی گزارش مدیریتی و پشتیبانی تصمیم,دانلود پاورپوینت مفاهیم اطلاعات,سیستمهای ارتباطی,گزارش مدیریتی,هدف سیستم های اطلاعاتی,وظایف سیستمهای اطلاعاتی مدیر,ویژگی های اطلاعات به عنوان…

  • گزارش کار آزمایش ضربه شارپی ( آزمایشگاه مقاومت مصالح )

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,ضربه شارپی,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,گزارش کار آزمایش ضربه شارپی ( آزمایشگاه مقاومت مصالح ) دانلود فایل دانلود گزارش کار آزمایش ضربه شارپی ( آزمایشگاه…

  • زبان برنامه نویسی ‍C#

    زبان برنامه نویسی ‍C# دانلود فایل زبان برنامه نویسی ‍C# مقدمه ‍C# یكی از زبانهای جدید برنامه‌سازی شی‌گرا است كه با ارائة رهیافت Component-Based به طراحی و توسعه نرم‌افزار می‌پردازد. آنچه ما در حال حاضر از زبانهای برنامه‌سازی Component-Based در…

  • پژوهش بررسی میزان سلامت روانی دانشجویان دانشگاه پیام نور و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی

    بررسی میزان سلامت روانی دانشجویان دانشگاه پیام نور و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی,پژوهش بررسی میزان سلامت روانی دانشجویان دانشگاه پیام نور و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی,تحقیق و پژوهش کارشناسی رشته علوم تربیتی ( پیش دبستان و دبستان) دانلود…

  • هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار

    ابزاری نوین در مدیریت بازار,مدیریت بازار,هوش هیجانی,هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار دانلود فایل هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار چكیده این مقاله به موضوع هوش هیجانی و كاربرد آن در مدیریت سازمان‌ها می‌پردازد. هوش هیجانی تعریف شده…

  • فهم سرمایه گذاری(فصل اول کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

    دان,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پاورپوینت فهم سرمایه گذاری(فصل اول کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش),دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود گزارش کار آموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,فهم سرمایه گذاری(فصل…

  • دانلود پاورپوینت تکنیک های مستند سازی سیستم های اطلاعاتی حسابداری

    انواع ابزارهای مستندسازی,برخی ازعلامت های رایج درترسیم نمودارهای گردش اسناد,دانلود پاورپوینت تکنیک های مستند سازی سیستم های اطلاعاتی حسابداری,دلایل اهمیت مستندسازی,نمودار گردش اسناد ومدارک,نمودار گردش اسناددررابطه باپذیرش وپرکردن فرم درخواست فروش مشتریان,نمودار گردش داده ها در فرایند فروش,نمودارگرد,نمودارهای گردش کار,نمودارهایگردش…

  • مدیریت122 بحران سازمانی

    مدیریت122 بحران سازمانی دانلود فایل مدیریت122 بحران سازمانی چكیده موضوع مدیریت بحران در حوزه های مختلف مطرح است. سازمان ها به عنوان یکی از اجزای اصلی جامعه امروزی نیز از این امر مستثنی نیستند. مقاله حاضر به بررسی انواع بحران…

  • تحقیق ترمیم و مقاوم سازی ساختمان

    تحقیق ترمیم و مقاوم سازی ساختمان,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود تحقیق ترمیم و مقاوم سازی ساختمان,دانلود جزوه آموزش,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کار آموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات…

  • گزارش کاراموزی اطلاعات كلی و روش اجرای تعمیرات اتومبیل

    اتومبیل,اجرا,اطلاعات كلی,تعمیرات,دانلود گزارش کارآموزی اطلاعات كلی و روش اجرای تعمیرات اتومبیل,روش,کاراموزی اطلاعات كلی و روش اجرای تعمیرات اتومبیل,کارورزی اطاعات كلی و روش اجرای تعمیرات اتومبیل,گزارش کاراموزی اطلاعات كلی و روش اجرای تعمیرات اتومبیل دانلود فایل موتور دیزل

  • گزارش کارآموزی مجموعه گزارشات آراء محاكم دادگستری(حقوقی، كیفری، خانواده، اطفال، تجدیدنظر)

    دانلود گزارش کارآموزی مجموعه گزارشات آراء محاكم دادگستری(حقوقی، كیفری، خانواده، اطفال، تج,کاراموزی مجموعه گزارشات آراء محاكم دادگستری(حقوقی، كیفری، خانواده، اطفال، تجدیدنظر),کارورزی مجموعه گزارشات آراء محاكم دادگستری(حقوقی، كیفری، خانواده، اطفال، تجدیدنظر),گزارش کارآموزی مجموعه گزارشات آراء محاكم دادگستری(حقوقی، كیفری، خانواده، اطفال، تجدیدنظر),گزارش…

  • پیشرانه های موشكی مایع ، ژل و هیبرید

    پیشرانه های موشكی مایع ، ژل و هیبرید دانلود فایل پیشرانه های موشكی مایع ، ژل و هیبرید منظوراز پیشرانه ها[1] ،یک مخلوط شیمیایی استکه شامل سوخت (احیا شونده) و اکسنده میباشد، پیشرا نه ها از جمله (مایع،ژل،هیبرید) به عنوان…

  • حمام، مراسم و اعتقادات مردم

    حمام، مراسم و اعتقادات مردم دانلود فایل حمام، مراسم و اعتقادات مردم بوق حمام قرق حمام انعام قرق نمودن حمام كیسه كشی و مشتمال‌ دادن حجامت كردن در حمام رفت و آمد جن در حمام حمام، در قانون ابن‌سینا وقایع…

  • پروژه پایانی جهانگردی و مسافرت

    پروژه پایانی جهانگردی و مسافرت دانلود فایل پروژه پایانی جهانگردی و مسافرت بخشهایی از متن: علم مدیریت جاذبه های توریستی ، غنای فرهنگی و تاریخی و تنوع اقلیمی یك كشور را منابع ملی آن كشور دانسته و بهره برداری از…

  • پاورپوینت زندگینامه و آثار آنتونی گائودی

    پاورپوینت زندگینامه و آثار آنتونی گائودی دانلود فایل پاورپوینت زندگینامه و آثار آنتونی گائودی فهرست: سخنی از  آنتونی گائودی زندگینامه ساگرادافامیلیا  La Sagrada Familia تصاویر خانه باتلو Batlo House تصاویر خانه میلا یا لاپدررا  Casa Mila Or Pedrean House تصاویر ساختمان…

  • مقاله در مورداصول سرپرستی (مدیر موفق)

    مقاله در مورداصول سرپرستی (مدیر موفق) دانلود فایل مقاله در مورداصول سرپرستی (مدیر موفق) فهرست: عكس العمل یك مدیر موفق هنگامیكه به كارمند خود علاقمند می شود: شرح شغل كارمندان دادن مهارت های لازم به كارمندان جهت ایفای شغل تغییر…

  • مقاله کیفر زدایی از اطفال و نوجوانان در قانون مجازات اسلامی

    مقاله کیفر زدایی از اطفال و نوجوانان در قانون مجازات اسلامی دانلود فایل مقاله کیفر زدایی از اطفال و نوجوانان در قانون مجازات اسلامی تحقیق کامل با رفرنس دهی دقیق و به صورت علمی با عنوان (کیفر زدایی از اطفال…

  • پایان نامه تسبیت در جنایت

    پایان نامه تسبیت,پایان نامه تسبیت در جنایت,تسبیت در جنایت دانلود فایل پایان نامه تسبیت در جنایت مقدمه دانش حقوق به دلیل ویژگیهای خود، نسبت به برخی از رشته های علمی از گستردگی و وسعت زیادی برخوردار است و قوه قضائیه…