پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم

اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,بازاریابی بازاریابی مستقیم,پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تحقیق اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تقسیم بازار و تعیین بازار هدف,دانلود پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی

دانلود فایل

پایان نامه بررسی  و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم در 155 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc مقدمه امروزه، درصد بسیار بالایی از محصولات جدید،  محکوم به شکست هستند. تنها بیست سال قبل،  نسبت شکست به موفقیت،  بسیار پایین تر بود. سوال این است که این روزها،  موفق شدن از طریق محصول جدید،  چرا تا این حد دشوار است. بازاریابی در قرن بیست و یکم،  مشابه دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی نیست.اکنون برای تأمین هر نیازی،  محصولی وجود دارد. خواسته ها و نیازهای مشتریان،  بیش از حد برآورده می شود. آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته،  آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته، ‌مقدمات و اصول استراتژیک بازاریابی – بخش بندی،  هدف گیری و جایگاهی – محدودیت هایی را به عنوان مکانیزم ایجاد مزایای رقابتی نشان می دهد که می توان همان ها را به فرصت های کسب و کار تولید و عرضه محصولات جدید تبدیل کرد. تمام کارکنان مؤسسات باید درباره تعیین و تقسیم یک بازار و تولید محصولات و خدماتی که قسمت هایی از بازار برآورده می کنند بعنوان هدف انتخاب شده اند،  شناخت لازم را کسب کنند. به گفته آقای دیوید پاکارد( از شرکت هیولت پاکارد) « اهمیت بازاریابی بیش از آن است که انجام آن فقط بر عهده واحد بازاریابی گذاشته شود» در همین خصوص،  پرفسور استفان برنت اضافه می کند: « در یک مؤسسه که بدنبال تحقق بازاریابی درست استف دشوار است که کارکنان قسمت بازاریابی را تشخیص دهید،  در چنین مؤسسه ای،  تصمیمات هر فرد،  اساساً از نحوه  اثر گذاری آن تصمیم بر مصرف کننده متأثر می شود». بازاریابی وظایف متعددی را بر عهده دارد: شناسایی نیازها و خواسته ها،  تعیین بازارهای هدفی که مؤسسه به بهترین نحو ممکن قادر است به آنها خدمت کند. طراحی کالاها، خدمات و برنامه های زمانبندی شده برای ارائه خدمت به این بازارها و بالاخره فراخوانی کلیه افراد درون سازمان به اینکه « مشتریان فکر کرده و به آنها خدمت کنند». از دیدگاه اجتماعی، وظیفه بازاریابی این است که نیازهای مادی جامعه را با الگوهای اقتصادی پیوند داده و نیازهای جامعه را پاسخ دهد. پروژه حاضر در هفت فصل تهیه گردیده است که فصول ۱ تا ۷ به مفاهیم کلی بازاریابی – تنظیم بازار و تعیین بازار هدف، مدیریت محصول، آمیخته های بازاریابی، کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان  و سیستم توزیع و بازاریابی خلاق و بازاریابی مستقیم توضیح گردیده است. فصل اول: کلیات بازاریابی تعریف بازاریابی و مفاهیم اصولی بازاریابی تعریف های گوناگونی برای بازاریابی وجود دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره شده ، چند تعریف را ذکر می کنیم و سپس به تعریف بازاریابی آنگونه که مورد قبول بسیاری از متخصصین بازاریابی است می پردازیم. بازاریابی: شامل فعالیتهایی می شود که جریان کالا را از تولید کننده پست مصرف کننده می رساند. در بازاریابی کالا از محلی به محلی دیگر تغییر مکان یافته، انبار شده و تغییر مالکیت می دهد. بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسب ترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در آنجا به صورت مفید تر و مؤثرتر حضور یافته و پاسخ گوی نیازها و خواسته های مردم باشد. تعریف بازاریابی: بازاریابی عبارتست از مجموعه ای از فعالیتهای انسانی در جهت تأمین نیازها و خواسته های افراد از طریق فرآیند مبادلات. این تعریف از بازاریابی بر اساس مفاهیم نیازها، خواسته ها و تقاضا، کالا، سودمندی ( مطلوبیت) ارزش و رضایت، مبادله، معامله، روابط، بازاریابی و بازاریاب استوار است که در نمودار زیر( ۱-۱) نشان داده شده و ذیلاً مورد بحث قرار می گیرد. فهرست  مقدمه   ۱فصل اول: کلیات بازاریابی   ۳تعریف بازاریابی   ۳۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها   ۴۲- محصولات   ۵۳-سود بخشی – ارزش – رضایت   ۵۴- مبادله- معاملات- روابط   ۶۵- بازارها   ۷۶- بازاریابی و بازاریاب   ۸فلسفه بازاریابی   ۸۱-دیدگاه تولید یا تولید مدار   ۸۲-دیدگاه کالا،‌کالا مدار (محصول)   ۹۳- دیدگاه فروش، فروش مدار   ۹۴-دیدگاه بازاریابی   ۱۰دیدگاه بازاریابی بر ۴ اصل استوار است:   ۱۰دیدگاه بازاریابی اجتماعی   ۱۰پذیرفته شدن سریع بازاریابی   ۱۱۱-  در بخش بازرگانی   ۱۱۲- در بخش غیر انتفاعی   ۱۲۳- بخش غیر بازرگانی   ۱۲فصل  دوم: تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بندی بازار چیست؟   ۱۴معیار های تقسیم بازار   ۱۵روش ها و متغیرهای تقسیم بازار   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیر های جغرافیایی   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی   ۱۷تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی   ۱۸تقسم بازار بر اساس عوامل رفتاری   ۲۰انتخاب بازار هدف برای متمرکز کردن فعالیت   ۲۳استراتژیهای مختلف انتخاب بازار هدف   ۲۴عوامل مؤثر در انتخاب استراتژی بازاریابی   ۲۷عملکرد موفقیت آمیز دو شرکت با تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف   ۲۹فصل سوم: مدیریت محصول   ۳۲تعاریف   ۳۲نکات مهم در مورد یک محصول:   ۳۴۱)دوره ی قبل از معرفی یا دوره ی ایجاد محصول   ۳۶۲) مرحله ی مصرف محصول( introduction)   ۳۶۳) مرحله رشد(Growth)   ۳۶۴) مرحله بلوغ( Matyrity)   ۳۶۵) مرحله ی نزول(Decline)   ۳۶نمونه سؤال:   ۳۷مراحل مختلف پذیرش نوآوری ( سازگاری با کالای جدید)   ۳۸کالای مصرفی   ۳۹الف) کالاهای سهل الوصول   ۳۹ب) کالاهای انتخابی   ۳۹ج) کالاهای مخصوص   ۳۹طبقه بندی کالاهای صنعتی   ۴۰استراتژی محصول جدید:« برای محصول جدید استراتژی ما چیست؟»   ۴۲مراحل اصلی ایجاد یک محصول جدید   ۴۲شناخت بازار محصول   ۴۵نامگذاری کالا   ۴۹ویژگیهای یک نام خوب   ۵۰دلایل نامگذاری   ۵۱سیاست نامگذاری(خط مشی)   ۵۱بسته بندی   ۵۲فصل چهارم: کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان   ۵۳جدیدترین قلمرو در بازاریابی   ۵۳مفهوم جدید کیفیت   ۵۴مدیریت کیفیت فراگیر یا جامع   ۵۵مفهوم جدید خدمت به مشتریان   ۵۵اهمیت کیفیت محصول ارائه خدمات به مشتریان   ۵۶تأثیر کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان در«آمیخته بازاریابی»   ۵۹بر نامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان   ۶۱مرحله اول : انتظارات مشتریان را درک کنید.   ۶۲مرحله دوم: برای مشتریان اولویت برقرار نمایید:   ۶۵مرحله سوم: اهداف خدمت را تعریف کنید   ۶۵مرحله چهارم: در تمام سطوح سازمان تعهد به ارائه خدمات را ایجاد نمائید   ۶۶مرحله پنجم : انتظارات مطلوب در مشتریان ایجاد کنید   ۶۷مرحله ششم: ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات ایجاد نمایید   ۶۷مرحله هفتم: کارکنان را پرورش دهید   ۶۸مرحله هشتم: رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید   ۶۹مرحله نهم: در جستجوی شکایت کنندگان برآیید   ۶۹فصل پنجم: سیستم توزیع و فروش   ۷۰کانال توزیع   ۷۰علل بکارگیری واسطه ها و نقش آنها:   ۷۰وظایف کانال توزیع   ۷۰نقش و وظایف عمده فروش در بازاریابی   ۷۵انواع مختلف عمده فروشان   ۷۶طبقه بندی خرده فروشان از نظر کنترل شعب   ۷۷طبقه بندی خرده فروشی بر اساس غیر فروشگاهی   ۷۸خرده فروشی   ۷۹انواع مختلف خرده فروش   ۷۹الف) طبقه بندی خرده فروشی از نظر میزان خدمت یا سرویس   ۷۹ب) طبقه بندی خرده فروشان از نظر تنوع محصولاتی که ارائه می کنند   ۸۰ج) طبقه بندی خرده فروشی از نظر قیمت   ۸۱سیستم ارتباطات بازاریابی   ۸۱عوامل فرآیند ارتباطات   ۸۴استراتژی کشش و رانش( تهاجمی)   ۸۵استراتژی رانش   ۸۵فصل ششم: بازاریابی خلاق   ۸۶… ۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها اساسی ترین مفهوم که در بازاریابی وجود دارد نیازهای انسانی است که به صورت زیر تعریفمی گردد. نیاز: حالت محرومیت از چیزی در شخصی می باشد. به عبارت دیگر نیاز حالت تنشی است که در نتیجه کمبود آن در انسان؛ اختلال تعادل جسمی یا درونی پدیدار می گردد. با از بین رفتن این کمبود یا اختلال، نیاز مربوط از بین خواهد رفت. انسان برای ادامه ی زندگی نیاز به غذا، مسکن، لباس، تعلق اجتماعی، احترام و چیزهای دیگر این نیازها از درون بشر سرچشمه می گیرندو جامعه  یا سازمانهای تجارتی ایجاد کننده آنها نیستند.  خواسته ها: تمایلات انسان برای ارضاء کننده های خاص از نیازها می باشد، یک فرد آمریکایی به غذا نیاز دارد و همبرگر می خواهد، احتیاج به لباس دارد و خواستار کت وشلوار و کراوات است. در جامعه ای دیگر این نیازها به طرق دیگری ارضاء می شوند. یک فرد از یک کشور آفریقایی خواستار انبه برای رفع گرسنگی و لنگی ساده برای پوشش می باشد در حالیکه نیازهای انسان محدود است، واسته های او نامحدود است. خواسته های انسان توسط عوامل فرهنگی، اجتماعی و … شکل داده می شود و دائماً در حال تغییر و تحول است. تقاضا ها: خواسته های مردم برای کالاهای خاصی است که قادر به خرید آنها می باشند. اگر چه خواسته هاب انسانها نامحدود است ولی منابع مالی شان محدود می باشد. بنابراین آنها کالای را انتخابی می کنند که با توجه به قمیت آنها بالاترین درجه ی رضایت را تأمین نماید، بسیاری از افراد اتومبیل کادیلاک می خواهند اما فقط تعداد کمی از آنها توانایی خرید آن را دارند. بنابراین مؤسسات تجاری باید نه فقط تعداد افرادی که محصولات آنها را می خواهند، بلکه کسانی که مایل و قادر به خرید آنها می باشند را مورد بررسی و توجه قرار دهند. ۲- محصولات انسان ها ، نیاز ها و خواسته های خود را با محصولات ارضاء می کنند، بنابراین محصول را به مفهوم وسیع می توان چنین تعریف کرد: هر چیز که جهت ارضاء ‌نیازها و خواسته های مردم ارائه شود محصول، نامیده می شود. محصول می تواند یک جسم فیزیکی ( مانند تعمیر اتومبیل) باشد. در رابطه با یک خواسته، یک محصول درجات مختلفی از تامین نیازها را دارا می باشد. جنسی که خواسته شما کاملاً ارضاء نمایند یک محصول ایده ال نامیده می شود. تولید کنندگان محصول ایده آل علاقمندان و سعی می کنند محصولی را عرضه نمایند که با خواسته های مصرف کنندگان مطابقت داشته باشند. ۳- سود بخشی – ارزش – رضایت سودبخشی، عبارتست از برآورد مشتری از میزان توانائی یک محصول در ارضای نیاز وی برای انتخاب یک محصول، ‌مشتری سود بخشی محصولات را در ارضاء نیاز خود برآورد می کند و با توجه به توان مالی خود محصولی را انتخاب می کنند تا بهترین ارزش و بالاترین درجه ی رضایت را بدست آورد. ۴- مبادله- معاملات- روابط بازاریابی زمانی پدید آمد که مردم در خصوص ارضاء نیازها و خواسته های خود از طریق فرایند مبادله تصمیم می گیرند. مبادله:روشی است که مردم از طریق آن کالای مورد نیاز خود را به طور منطقی بدست می آورند. در روش مبادله، یک فرد با ارائه منابع ارزشمند خود از قبیل پول،‌کالا و خدمت کالای مورد نیاز خود را بدست می آورد. بازاریابی از روش مبادله ناشی می شود. مبادله هنگامی صورت می گیرد که در ازاء جنسی که خواسته می شود چیزی داده می شود. برای انجام مبادله ۵ شرط مفروض است: الف) برای هر مبادله حداقل ۲ طرف وجود دارد. ب) هر یک از طرفین چیزی دارد که ممکن است برای دیگری ارزشمند باشد. ج) هر یک از طرفین قادر به برقراری ارتباط و تحویل محصول می باشد. د) هر یک از طرفین در قبول یا رد پیشنهاد طرف مختار می باشد. ه) هر یک از طرفین باور دارد که به نفع طرفین است که با طرف دیگر مبادله کند. پس مبادله یک فرآیند است نه یک رویداد: شرکتها سوابقی از کلیه ی معاملات خود را نگهداری می کنند وقتیکه دو نفر درگیر یک مبادله می شوند، معنی آن این است که آنها جهت رسیدن به توافقی وارد گفتگو می شوند، اگر توافقی به وقوع پیوست، معامله انجام می شود. پس واحد اندازه گیری مبادله، معامله می باشد « در معامله ممکن است ارزش  داده ها و ستاده ها برابر نباشد، اما در مبادلات ارزش داده ها و ستاده ها تقریباً برابرند». معامله: بخش کوچکی ازیک ایده ی بزرگ به نام رابطه است. بازاریان کاردان و زیرک سعی می کنند یک رابطه ی بلند مدت و مطمئن با مشتریان، توزیع کنندگان، واسطه ها و تامین کنندگان مواد اولیه برقرار سازند. این امر با ارائه ی کالا با کیفیت مطلوب، خدمات خوب و قیمت مناسب به طرف دیگر، در طول زمان میسّر می گردد. یک رابطه ی خوب و قابل اطمینان موجب صرفه جویی در هزینه و وقت می شود و لازم نیست که هر بار برای انجام معامله، طرفین به گفتگو بنشینند، زیرا معامله بصورت امری عادی، در می آید. ۵- بازارها بررسی مفهوم مبادله و معامله، ما را بسوی مفهوم بازار سوق می دهد. بازار شامل تمام مشتریانی می شود که دارای نیازها یا خواسته های مشابه بوده و برای ارضای آن نیازها یا خواسته ها اقدام به مبادله و معامله می کند، بنابر این وسعت بازار بستگی به تعداد افرادی دارد که برای خرید کالا آمادگی دارند. یعنی کسانی که به داشتن کالا علاقمند بوده، منابع لازم را برای این کار ( خرید کالا) در اختیار داشته باشند و تمایل به انجام مبادله از خود نشان دهند. ازدیدگاه اقتصاددانان، بازار عبارتست از مجموعه ای از خریداران و فروشندگانی که کالای معین را با یکدیگر مبادله می کنند. مانند: بازار مسکن، بازار غلّه، بازار آهن و …

  • شهر الکترونیک

    شهر الکترونیک دانلود فایل شهر الکترونیک درایران فرهنگ شهرهای الكترونیكی و اینترنتی در حال گسترش ا ست و كم‌كم باور مسئولین در درك نیاز حركت به سمت و سوی شهرهای الكترونیكی در حال شكل گیری است. شاید در سال 1379…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع فلزی

    نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش رسته شغلی IT شبکه,نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی هنر,نمونه سوالات اختصاصی آ,نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی با پاسخ دانلود فایل نمونه سوالات آزمون استخدامی  اموزش و پرورش تفکیک…

  • حاملگی و تشخیص آن

    حاملگی و تشخیص آن دانلود فایل حاملگی و تشخیص آن زایمان در چشم اندازی وسیع اهداف طب مامایی علل شایع مرگ و میر مادران مروری بر عمل تولید مثل در زنان شكل گیری حاملگی – سیستم ارتباطی جنین و مادر…

  • دانلود پاورپوینت شیوه های اندازه گیری سود و تأثیر آن بر ارزش داراییها

    الگوهای حسابداری بر حسب واحد قدرت خ,حسابداری بر مبنای ارزش خالص بازیافتنی و ویژگی های آن,حسابداری بر مبنای بهای تاریخی (حسابداری سنتی) و ویژگی های آن,دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی درس تئوری های حسابداری,دانلود پاورپوینت شیوه های اندازه گیری سود و…

  • کارآموزی پالایشگاه نفت تهران

    کارآموزی پالایشگاه نفت تهران دانلود فایل کارآموزی پالایشگاه نفت تهران چکیده گزارش کارآموزی نفت خام پس از استحصال در مراکز بهره برداری برای تولید فرآورده های گوناگون مصرفی، به پالایشگاه ارسال می شود. برخی از واحدها و دستگاه های مختلفی…

  • گزارش كارآموزی احداث ساختمان بتنی

    احداث,دانلود گزارش کارآموزی احداث ساختمان بتنی,ساختمان بتنی,کاراموزی احداث ساختمان بتنی,کارورزی احداث ساختمان بتنی,گزارش كارآموزی احداث ساختمان بتنی,گزارش کاراموزی احداث ساختمان بتنی دانلود فایل گزارش كارآموزی احداث ساختمان بتنی در 61 صفحه ورد قابل ویرایش پیشگفتار : جای خرسندی و شکر…

  • کارآموزی استفاده از کودهای شمیایی در کشاورزی

    استفاده از کودهای شمیایی در کشاورزی,شمیایی در کشاورزی,کارآموزی استفاده از کودهای شمیایی در کشاورزی,کودهای شمیایی در کشاورزی دانلود فایل کارآموزی استفاده از کودهای شمیایی در کشاورزی مقدمه یكی از عوامل مؤثر در بالا بردن سطح تولید كشاورزی استفاده از كودهای…

  • پاورپوینت خلاصه ای از پروژه پیاده سازی مدولاسیون FM

    پاورپوینت خلاصه ای از پروژه پیاده سازی مدولاسیون FM دانلود فایل پاورپوینت خلاصه ای از پروژه پیاده سازی مدولاسیون FM  مدولاسیون FM •(( ادوین ار مستر انگ )) یک مخترع و مهندس الکترونیک  در آمریکا بود. وی در سال 1890…

  • پروپوزال کامل روانشناسی بررسی مقایسه ذهن آگاهی، کمال گرایی،باورهای فراشناختی و مسئولیت پذیری در افراد دارای الگوهای شخصیتی وسواسی، خود شیفته و عادی

    پروپوزال کامل روانشناسی بررسی مقایسه ذهن آگاهی، کمال گرایی،باورهای فراشناختی و مسئولیت پذیری در افراد دارای الگوهای شخصیتی وسواسی، خود شیفته و عادی دانلود فایل پروپوزال کامل روانشناسی بررسی مقایسه ذهن آگاهی، کمال گرایی،باورهای فراشناختی و مسئولیت پذیری در افراد…

  • مقاله بررسی فعل مركب در فارسی گفتاری معیار

    پروژه بررسی فعل مركب در فارسی گفتاری معیار,تحقیق بررسی فعل مركب در فارسی گفتاری معیار,دانلود تحقیق بررسی فعل مركب در فارسی گفتاری معیار,مقاله بررسی فعل مركب در فارسی گفتاری معیار دانلود فایل مقاله بررسی فعل مركب در فارسی گفتاری معیار…

  • پروژه کارآفرینی کارخانه تولید شیشه خود تمیز کن

    پروژه کارآفرینی کارخانه تولید شیشه خود تمیز کن,پروژه کارافرینی کارخانه تولید شیشه خود تمیز کن,تمیز,توجیه اقتصادی کارخانه تولید شیشه خود تمیز کن,تولید,دانلود پروژه کارخانه تولید شیشه خود تمیز کن,دانلود کارآفرینی کارخانه تولید شیشه خود تمیز کن,شیشه,طرح توجیه فنی کارخانه تولید…

  • پایان نامه بررسی تطبیقی عکس های خبری چاپ شده در صفحه اول روزنامه های شرق ، صاحب قلم ، جمهوری اسلامی و رسالت از بعد روزنامه نگاری به مدت یکماه

    پایان نامه بررسی تطبیقی عکس های خبری چاپ شده در صفحه اول روزنامه های شرق ، صاحب قلم ، جمهوری اسلامی و رسالت از بعد روزنامه نگاری به مدت یکماه دانلود فایل پایان نامه بررسی تطبیقی عکس های خبری چاپ…

  • طرح توجیهی تولید پانل های پیش ساخته (پارتیشن چوبی)

    طرح توجیهی تولید پانل های پیش ساخته (پارتیشن چوبی) دانلود فایل طرح توجیهی تولید پانل های پیش ساخته (پارتیشن چوبی) خلاصه طرح : در این طرح به بررسی تولید پانل های پیش ساخته (پارتیشن چوبی) پرداخته شده است ، برای…

  • پایان نامه طراحی سیستم کنترل با قاطعیت پیکربندی مجدد با وجود محدودیت اشباع دامنه عملگر

    پایان نامه طراحی سیستم کنترل با قاطعیت پیکربندی مجدد با وجود محدودیت اشباع دامنه عملگر دانلود فایل پایان نامه طراحی سیستم کنترل با قاطعیت  پیکربندی مجدد با وجود محدودیت اشباع دامنه عملگر چکیده:  در این پژوهش، یک سیستم کنترل با…

  • رابعه بنت كعب قدیمی ترین شاعر زن

    رابعه بنت كعب قدیمی ترین شاعر زن دانلود فایل رابعه بنت كعب قدیمی ترین شاعر زن رابعه بنت كعب قدیمی ترین شاعر زن حضور زنان در تاریخ ادبیات هم همچون دیگر علوم كمرنگ و نامحسوس بوده و به ندرت در…

  • پاورپوینت انواع قطعات تولیدی در یک کارگاه یا شرکت

    پاورپوینت انواع قطعات تولیدی در یک کارگاه یا شرکت دانلود فایل پاورپوینت انواع قطعات تولیدی در یک کارگاه یا شرکت مقدمه :  •با توجه به درس آمار و احتمال تصمیم بر این گرفتیم که آمار تولیدی یک کارگاه را در…

  • پایان نامه بررسی میزان اضطراب در تیپهای شخصیتی ‎A و ‎B

    ‎A و ‎B,اضطراب,پایان نامه بررسی میزان اضطراب در تیپهای شخصیتی ‎A و ‎B,پروژه بررسی میزان اضطراب در تیپهای شخصیتی ‎A و ‎B,تحقیق بررسی میزان اضطراب در تیپهای شخصیتی ‎A و ‎B,تیپ,دانلود پایان نامه بررسی میزان اضطراب در تیپهای شخصیتی ‎A…

  • پایان نامه ناگفته های تبلیغات

    پایان نامه ناگفته ها,پایان نامه ناگفته های تبلیغات,ناگفته های تبلیغات دانلود فایل پایان نامه ناگفته های تبلیغات قسمتی از متن: تعریف تبلیغ تبلیغ در کلام از مصدر بلغ و به معنی آگاهی روان یا مطلع کردن می باشد و به…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون…

  • مقاله تعدد طلبكاران در رهن در حقوق فرانسه

    مقاله تعدد طلبكاران در رهن در حقوق فرانسه دانلود فایل مقاله تعدد طلبكاران در رهن در حقوق فرانسه از آنجا که بدهکار، به محض اولین تشکیل رهن اعتبار خود را از دست نمی‌دهد، در صورتی که ارزش مال از مبلغ…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بیماریهای قلبی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش بیماریهای قلبی دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بیماریهای قلبی در 41 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع…

  • پایان نامه بررسی احكام فقهی و تطبیق آن با آیات قرآن درباره طهارتهای سه گانه (وضو- غسل- تیمم)

    پایان نامه بررسی احكام فقهی و تطبیق آن با آیات قرآن درباره طهارتهای سه گانه (وضو- غسل- تیمم) دانلود فایل [1]

  • كار آموزی شبكه بهداری ابهر

    كار آموزی شبكه بهداری ابهر دانلود فایل كار آموزی شبكه بهداری ابهر بخشهایی از متن: قسمت امور اداری و مالی را انتخاب كرده و جهت فراگیری امور مالی و اداری فعالیت خود را آغاز كردم و یافته هایی كه از…

  • پاورپوینت سازه های مشبک فضایی

    پاورپوینت سازه های مشبک فضایی دانلود فایل پاورپوینت سازه های مشبک فضایی پاورپوینت سازه های مشبک فضاییاین پاورپوینت در 54 اسلاید می باشد. فهرست مطالب اسلایدها : •توسعه ی اولیه ی  شبکه های فضایی •مصالح و سیستم ها مصالح  سیستم…

  • مقاله هپاتیت B و علائم و پیشگیری آن

    مقاله هپاتیت B و علائم و پیشگیری آن دانلود فایل مقاله هپاتیت B و علائم و پیشگیری آن قسمتهایی از متن: علایم و تشخیص بیماری هپاتیت B با توجه به این که در اغلب موارد این بیماری از مادران آلوده…

  • دانلود پاورپوینت مروری بر پردازش اطلاعات و سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی

    انواع فایل ها,تعاریف و مفاهیم بنیادی ذخیره سازی داده ها,تعریف پردازش اطلاعات,جایگاه پردازش اطلاعات درسیستم های اطلاعاتی حسابداری,چرخه پردازش اطلاعات,چرخه پردازش داده ها,دانلود پاورپوینت مروری بر پردازش اطلاعات و سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی,دسترسی به ثبت های انف,ذخیره سازی…

  • طرح توجیهی تولید چرم و سالمبور به ظرفیت 400000 فوت مربع

    400000 فوت مربع,به ظرفیت,طرح توجیهی تولید چرم و سالمبور,طرح توجیهی تولید چرم و سالمبور به ظرفیت 400000 فوت مربع دانلود فایل طرح توجیهی تولید چرم و سالمبور به ظرفیت 400000 فوت مربع طرح توجیهی تولید چرم و سالمبوربه ظرفیت400000 فوت…

  • مقاله فیزیولوژی یادگیری و اهمیت آن

    مقاله فیزیولوژی یادگیری و اهمیت آن دانلود فایل مقاله فیزیولوژی یادگیری و اهمیت آن فهرست: یادگیری چیست؟ اهمیت حافظه و یادگیری نظر اجمالی بر یادگیری مفاهیم ارتباط یادگیری مفاهیم با سایر انواع یادگیری فیزیولوژی یادگیری  سمینار NLP .......................................................................... چکیده: «یادگیری»…

  • دانلود تحقیق جامع و کامل تأثیر تجارت الکترونیک برحسابداری

    ابزارهای تجارت الکترونیک,تاریخچه تجارت الکترونیک,تجارت فروشنده با فروشنده,تجارت مصرف کننده با مصرف کننده,تعریف تجارت الكترونیك,چارچوب‌ نظری تجارت الكترونیك‌,دانلود تحقیق جامع و کامل تأثیر تجارت الکترونیک برحسابداری,دانلود تحقیق جامع و کامل تأثیر تجارتالکترونیک برحسابداری,علل ورود سازمانها به تجارت الکترونیک,محدودیتهای تجارت الکترونیکی,مدلهای…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر در 65 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع…

  • رابطه بین خوشنودی شغلی و عزت نفس

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود تحقیق,دانلود تحقیق رابطه بین خوشنودی شغلی و عزت نفس,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود کتاب,دانلود مدیریت,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,رابطه بین خوشنودی شغلی و عزت نفس,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل دانلود…

  • پاورپوینت فصل دوازدهم نظام تهیه و تصویب طرح های ساختاری - راهبردی

    پاورپوینت فصل دوازدهم نظام تهیه و تصویب طرح های ساختاری - راهبردی دانلود فایل پاورپوینت فصل دوازدهم نظام تهیه و تصویب طرح های ساختاری - راهبردی انواع و سلسله مراتب طرح های ساختاری - راهبردی نظام طرح های توسعه و…

  • پایان نامه مروری بر پژوهش های انجام شده در مورد بیماریهای زیتون در ایران

    پایان نامه مروری بر پژوهش های انجام شده در مورد بیماریهای زیتون در ایران,پروژه مروری بر پژوهش های انجام شده در مورد بیماریهای زیتون در ایران,تحقیق مروری بر پژوهش های انجام شده در مورد بیماریهای زیتون در ایران,دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت سیستمهای دودویی

    پاورپوینت سیستمهای دودویی دانلود فایل پاورپوینت سیستمهای دودویی ( ۳۰۲ اسلاید ) سیستمهای دودویی : دستگاه اعداد دودویی یا دستگاه اعداد باینری (به انگلیسی: Binary) هر عدد را به‌وسیله دو رقم ۰ و ۱ نشان می‌دهند. این حالت نمایش اعداد را «نمایش  اعداد در مبنای دو» نیز…

  • تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك

    بررسی تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك,پروژه تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك,تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك,تحقیق تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك,دانلود تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك دانلود فایل تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك مقدمه: در…