پایان نامه تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع

پایان نامه تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,پروژه تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,دانلود تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,مقاله تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع

دانلود فایل

پایان نامه تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع مقدمه: در عصری كه زندگی می‌كنیم مكانیسم لزوم یك شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریك) كاركنان در زمینه به كارگیری آن در محیط كار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است. انسانی كه در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یك طرف میزان ارتباطات حضوری را كاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تكنولوژی انتظار آن است كه اگرچه این ارتباط كاهش پیدا كرده ولی همان اندك ارتباط به میزان موثر و نتیجه بخش انجام گیرد. باید متذكر شویم كه رفتار مشخصه اصلی و روانی هر فرد می باشد كه اگر شخص با سوءخلق و رفتار نامناسب با یك كامپیوتر (كه نه رفتار مناسب و یا نامناسب را درك می كند یعنی فاقد شعور است و نه احساس دارد) ارتباط برقرار كند، سیستم به درستی پاسخگوی این فرد در خروجی اطلاعات نمی باشد و نتیجه رفتار نامناسب را با پاسخ نامناسب دریافت می كند پس باید گفت رفتار و عمل یك فرد حتی در عصر حاضر همیشه عامل دخیل و مهم در رضایت شغل ارباب رجوع است. در ادارات همیشه مواجه با این موضوع هستیم كه گاهی دو عامل اساسی باعث ناخشنودی ارباب رجوع می شود كه به طور مختصر عبارتند از: 1-   عدم رفتار ناشایست كاركنان با آنان 2-   انجام نشدن امور آنها توسط كاركنان مربوطه البته باید متذكر شویم عوامل فردی دیگری از جمله عدم اطلاع رسانی كامل، شرایط و محیط كاری نامناسب برای مراجعه ارباب رجوع و كاغذبازی و … در عدم رضایت ارباب رجوع و مشتری تاثیر دارد. افراد به دلیل اینكه چون متفاوتند و به دلایل وراثتی و محیطی دارای خصوصیات و مشخصه های منحصر به فرد هستند، انعكاس رفتاری متفاوتی دارند و در برابر شرایط ثابت، واكنشهای رفتاری متفاوتی از خود نشان می‌دهند. در ادارات هم شاهد این موضوع هستیم. بارها مشاهده كرده‌ام یك نوع رفتار (علی رغم شایستگی) با یك ارباب رجوع كه رضایت وی را در پی داشته است ولی اعمال همین رفتار با فرد دیگر واكنشی عكسی را شاهد بوده‌ام یا اینكه تعدادی از افراد ارباب رجوع از انجام نشدن امر آنها آنقدر عصبانی و ناراضی نیستند كه افراد دیگر به پرخاشگری می‌پردازند. همگی عوامل فوق بنده را بر آن داشت كه ضمن شناخت نیازهای اولیه ارباب رجوع (رفتاری و انجام امور آنها) و رفع آنها، در برآورده نمودن هر چه بهتر آنها مطالبی مفید را از دیدگاه‌های متفاوت عرضه نماید. فرضیه: رفتار شایسته و مناسب كاركنان با ارباب رجوع بیش از انجام گرفتن امور آنها در میزان رضایتمندی آنها اهمیت دارد. اهداف: در واقع نمی توان یك موضوع را شاخص قرارداد و گفت هدف این است زیرا در مبحث رضایتمندی كه یك موضوع كلی است اهدافی به صورت شاخه وار رسیدن به یك هدف اساسی كه همانا رضایتمندی است را ممكن می سازد. از جمله اهداف مهم می توان به: الف- بتوان با هماهنگی مدیریت یك سیستم یكپارچه رفتاری و اخلاقی را در سطح ادارات با توجه به آداب و رسوم آن محیط یا محیط اجتماعی اتخاذ نمود تا كاركنان یك واحد دچار سردرگمی رفتاری نشوند. ب- كاركنان بدانند هر رفتاری شایسته و مناسب نیست به عبارتی كاركنان از نوعی بینش و روانشناسی رفتاری در برخورد با ارباب رجوع داشته باشند و بدانند كه كدام رفتار را برای كدام شخص از خود بروز دهند. و این هیچ تناقض یا منافاتی با هدف اول ندارد زیرا نوع رفتار در سطح كلان را مدیر و در سطح پایین را خود فرد تشخیص می دهد و این كه گفته می شود «داشتن نوعی روانشناسی»به معنی رفتار حرفه ای روانشناسی نیست زیرا خود فرد كم كم به این نوع بینش می رسد. ج- راهنمایی زبانی بهتر و یك راه میانبر نسبت به كاغذ بازی كه وقت گیر است می باشد. د- كاركنان با ارباب رجوع نوعی رابطه دوستانه ولی بدون داشتن هیچ انتظاری از طرفین و به صورت كامل تر نوعی رابطه منطقی داشته باشند. مثلا به این حد از رابطه دوستانه و معتمدانه برسند كه اگر یك كارمند به یك ارباب رجوع رو كند و بگوید این مورد ارجاعی پرونده دچار اشكال است دیگر آن فرد ارباب رجوع دچار نوعی شك نگردد كه آیا این كارمند برای دواندن من این حرف را می زند یا واقعا این طور است. «به عبارتی حرف یك كارمند سند باشد» هـ . دگرگونی رفتاری ارباب رجوع حداقل در سطح این اداره رویت شود. یعنی اینكه یك ارباب رجوع به این سطح از دید برسد كه وقتی پا به این اداره می گذارد كارمندان انتظار بروز چه رفتاری از او را دارند. و وقتی وی برای اولین بار به این اداره قدم می گذارد و با نوعی اخلاق تند و یا برعكس نرمش برخورد می كند، اخلاق كارمندان بر او مسلط و چیره گردد و به او حالت ثبات رفتاری و اخلاقی متناسب با اداره بدهد. و- كارمند به این بینش رسیده باشد كه ممكن است یك كار ارجاعی توسط ارباب رجوع در فاصله مدت كوتاهی انجام گیرد و كار دیگر مدت زمان زیادی نیاز دارد. حال با داشتن چند كار پرحجم در یك زمان چه باید كرد؟ آیا باید تمام آنها را منتظر نگه داشت؟ دو راه پیشنهاد می شود كه یكی به تجربه و دیگری به رابطه صمیمی شخص كارمند با همكارانش بستگی دارد اول اینكه تمام كارهای ارجاعی را ببیند و تشخیص دهد چقدر زمان می برد. و تعداد كارهایی را كه می تواند تا اتمام وقت اداری انجام دهد را قبول و بقیه با رضایت ارباب رجوع به زمان دیگری موكول نماید. روش دوم اینكه آن كارها را بین همكاران خود تقسیم كنند و البته باید گفت به ندرت در اداره ها پیش می آید كه این حجم كار به وجود آید. ی- تمامی افراد ارباب رجوع چه متمكن و دارای اعتبار و چه ضعیف مراجعه كننده یك برخورد ، یك انتظار، و انتظارات آنها را به یك اندازه برآورده نماییم و هیچ تبعیض بین آنها گذاشته نشود. هدف متعالی كه جمع كننده همه اهداف فوق الذكر است این كه بدانیم رضایت ارباب رجوع چگونه تحصیل می شود. سؤالها: 1-   واژه ارباب رجوع یا مشتری چه معنی را در ذهن تداعی می كند؟ 2-   رضایت مشتری یعنی چه؟ 3-   به كدام بخش از نیازهای ارباب رجوع باید پاسخ گفت و نیاز آنها را مرتفع نمود؟ 4-   نگرش نسبت به ارباب رجوع چیست؟ 5-   معیار رضایتمندی ارباب رجوع چیست؟ 6-  آیا باید با تمام افراد ارباب رجوع با یك ثبات و رفتار معین برخورد كرد و یا باید از نوعی انعطاف رفتاری برخوردار بود؟ 7-   انتظارات مشتریان چیست؟ 8-   چگونه می توان رضایت مشتریان را اندازه گرفت؟ 9-   عوامل شكل دهنده و تاثیرگذار رفتار یك كارمند در محیط كار چیست؟ 10-     آیا تمام افراد در یك اداره باید هموزن یا همسنگ باشند یا یك فرد باید به عنوان راهبر در بین آنها وجود داشته باشد؟ 11-           چگونه می توان نظریات مشتریان را در راستای رسیدن به حداكثر رضایت جمع آوری كرد. 12-            آیا این گفته صحیح است «باید مراجعات ارباب رجوع را به حداقل رساند؟» 13-           نمود و مشخصه اصلی رضایت ارباب رجوع زبانی است یا رفتاری؟ فهرست مطالب عنوان                                                                                                              صفحه فصل اول- مشتری كیست؟ رضایت مشتری چیست؟……………………………………. 1 فصل دوم- انتظارات مشتریان و درك آن…………………………………………………… 11 فصل سوم- شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع……………………………………….. 15 فصل چهارم- ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری………………………………….. 23 فصل پنجم- رضایت كاركنان در راستای جلب رضایت ارباب رجوع……………… 29 فصل ششم- پرورش كاركنان و استخدام…………………………………………………… 34 فصل هفتم- گردآوری نظریات مشتری و نگاهی به یك تجربه……………………….. 44          فصل هشتم- فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری و انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………… 51 فصل نهم- طرح تكریم ارباب رجوع و راههای عملی آن……………………………….. 58 فصل دهم- نتیجه گیری و جمع بندی………………………………………………………….. 70 منابع………………………………………………………………………………………………………. 79 فهرست جداول و نمودارها عنوان                                                                                                              صفحه جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود……………………………. 25 نمودار 1- مزایای رضایت مشتری…………………………………………………………….. 8 نمودار 2- اهمیت و برخورد شایسته كاركنان از دیدگاه ارباب رجوع…………….. 76 نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان………. 77 نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع  78

  • تحقیق تغییر و تحول در جمهوری اسلامی ایران

    تحقیق تغییر و تحول در جمهوری اسلامی ایران دانلود فایل تحقیق تغییر و تحول در جمهوری اسلامی ایران بخشهایی از متن: كشور ایران در طول تاریخ شاهد تغییر و تحولات بسیاری بوده است. این تغییر و تحولات در دوران معاصر…

  • بررسی رابطه اشتغال زن در رضایت از زندگی زناشویی

    بررسی رابطه اشتغال زن در رضایت از زندگی زناشویی,پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی دانلود فایل پایان نامه  کارشناسی روانشناسی بالینی بررسی رابطه اشتغال زن در رضایت از زندگی زناشویی در شهرستان اردبیل مقدمه اجتماع در گستره خویش متشکل از نهادهای…

  • انجام محاسبات پخش بار با نرم افزار NEPLAN

    انجام محاسبات پخش بار با نرم افزار NEPLAN دانلود فایل انجام محاسبات پخش بار با نرم افزار NEPLAN NEPLAN بصورت یک نرم افزار بسیار کاربر پسند طراحی شده است و ورود اطلاعات در قسمت های برق، گاز و شبکه های…

  • مقاله مكانیزم‌های اضطراری تداوم دهنده درد نوروپاتیك

    مقاله مكانیزم‌های اضطراری تداوم دهنده درد نوروپاتیك دانلود فایل [3]

  • مقاله بررسی تغذیه ، آداب و تاثیر آن

    مقاله بررسی تغذیه ، آداب و تاثیر آن دانلود فایل  مقاله بررسی تغذیه ، آداب و تاثیر آن نیاز انسان به غذا یکی از احتیاجات ذاتی یا فیزیولوژیک است که مهمترین عامل بقای زندگی و طول عمر می باشد.احتیاج به…

  • پایان نامه اعتصاب و شناخت جایگاه آن در دو دیدگاه حقوقی و فقهی

    پایان نامه اعتصاب و شناخت جایگاه آن در دو دیدگاه حقوقی و فقهی دانلود فایل پایان نامه اعتصاب و شناخت جایگاه آن در دو دیدگاه حقوقی و فقهی مقدمه: واژه اعتصاب از کلماتی محسوب می شود که در ذهن هرشخص…

  • پایان نامه طراحی سیستم جمع‌آوری شیرابه در مدفن پیمانه

    پایان نامه طراحی سیستم جمع‌آوری شیرابه در مدفن پیمانه,پروژه طراحی سیستم جمع‌آوری شیرابه در مدفن پیمانه,تحقیق طراحی سیستم جمع‌آوری شیرابه در مدفن پیمانه,دانلود پایان نامه طراحی سیستم جمع‌آوری شیرابه در مدفن پیمانه,شیرابه در مدفن پیمانه,طراحی سیستم جمع‌آوری,مقاله طراحی سیستم جمع‌آوری…

  • جذب نور در تاریكی با الگو از چشم گربه

    جذب نور در تاریكی با الگو از چشم گربه دانلود فایل جذب نور در تاریكی با الگو از چشم گربه مقدمه .............. اجزای چشم ......... پلكها ............................................. ملتحمه ......................................... صلبیه ..................................................................... قرنیه ........................................................ عنبیه ......................................................... مردمك ................................................................................. جسم مژگانی .......................................................................................................................................................................................................................... بخش…

  • پروژه كار‏آفرینی نان

    پروژه كار‏آفرینی نان,پروژه کارافرینی نان,توجیه اقتصادی نان,دانلود پروژه نان,دانلود کارآفرینی نان,طرح توجیه فنی نان,طرح توجیهی نان,کارآفرینی نان,نان دانلود فایل پروژه كار‏آفرینی نان در 35 صفحه ورد قابل ویرایش فصل اول : هدف كلی : اشتغال زایی در سطح كشور با…

  • گزارش کارآموزی آموزشگاه های آزاد سازمان فنی و حرفه ای

    آموزشگاه آزاد,دانلود گزارش کارآموزی آموزشگاه های آزاد سازمان فنی و حرفه ای,سازمان فنی و حرفه ای,کاراموزی آموزشگاه های آزاد سازمان فنی و حرفه ای,کارورزی آموزشگاه های آزاد سازمان فنی و حرفه ای,گزارش کارآموزی آموزشگاه های آزاد سازمان فنی و حرفه…

  • بررسی اثر الگوی کاشت و تراکم بوته روی عملکرد واجزای عملکرد ذرت سیلویی در منطقه ورامین

    اجزای عملکرد ذرت سیلویی در منطقه ورامین,بررسی اثر الگوی کاشت و تراکم بوته روی عملکرد واجزای عملکرد ذرت سیلویی در منطقه ورامین,پایان نامه کارشناسی ارشد MSc دانلود فایل     پایان نامه  کارشناسی ارشد "M.SC." گرایش :زراعت بررسی اثر الگوی…

  • ترجمه مقاله منابع انسانی

    ترجمه مقاله منابع انسانی دانلود فایل ترجمه مقاله منابع انسانی Measuring the effectiveness of a human resource information system in National Iranian Oil Company An empirical assessment Measuring the effectivenessof a human resource informationsystem in National IranianOil CompanyAn empirical assessment…

  • سمینار برق بررسی روشهای كنترل سیستمهای سوئیچ شونده

    سمینار برق بررسی روشهای كنترل سیستمهای سوئیچ شونده دانلود فایل سمینار برق بررسی روشهای كنترل سیستمهای سوئیچ شونده لطفا از این پروژه در راستای تکمیل تحقیقات خود و در صورت کپی برداری با ذکر منبع استفاده نمایید. چکیده سیستمهای هایبرید…

  • پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد

    پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد دانلود فایل Lipsey

  • معرفی حشرات بذرخوار لگوم های مرتعی در استان آذربایجان شرقی

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود مقاله معرفی حشرات بذرخوار لگوم های مرتعی در استان آذربایجان شرقی,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,معرفی حشرات بذرخوار لگوم های مرتعی در استان آذربایجان شرقی…

  • پایان نامه مقایسه سبک های دلبستگی و ابراز وجود در نابینا و بینا

    ابراز وجود در نابینا و بینا,ایان نامه مقایسه سبک های دلبستگی,پایان نامه مقایسه سبک های دلبستگی و ابراز وجود در نابینا و بینا,سبک های دلبستگی و ابراز وجود در نابینا و بینا,مقایسه سبک های دلبستگی و ابراز وجود در نابینا…

  • مقاله آموزش و پرورش و بررسی فضاهای آموزشی و مدارس

    مقاله آموزش و پرورش و بررسی فضاهای آموزشی و مدارس دانلود فایل قسمتهایی از متن: 1-1- آموزش : 1-1-1 اهمیت آموزش و پرورش: تمدن امروزه وجوه متفاوتی دارد. دگرگونی تكنیك زندگی مرتبا بر وسعت و تنوع نیازها می‌افزاید و بهره‌مندی…

  • مقاله ویژگیهای فضای آموزش و پرورش

    بررسی ویژگی های فضای مورد نیاز جهت آموزش و پرورش,مقاله ویژگیهای فضای آموزش و پرورش دانلود فایل بررسی ویژگی های فضای مورد نیاز جهت آموزش و پرورش قسمتهایی از متن: مقدمه: تمام تلاش انسان در طول تاریخ، ایجاد محیطی بوده…

  • مبانی نظری و پیشینه معنای زندگی

    مبانی نظری و پیشینه معنای زندگی دانلود فایل در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده…

  • پرسشنامه ویژگی های شخصیتی مک کری و کاستا (1985)

    پرسشنامه ویژگی های شخصیتی مک کری و کاستا (1985) دانلود فایل پرسشنامه ویژگی های شخصیتی مک کری و کاستا (1985) منابع :  گروسی فرشی، میرتقی. (1380). رویكردی نوین در ارزیابی شخصیت، تبریز، نشر دانیال.

  • بررسی و مقایسه ضرب المثل های عربی، فارسی و انگلیسی

    انگلیسی,بررسی و مقایسه ضرب المثل های عربی، فارسی و انگلیسی,ضرب المثل های,عربی,فارسی,مقایسه دانلود فایل بررسی و مقایسه ضرب المثل های عربی، فارسی و انگلیسی ا ل ف. موضوع و طرح مسئله (اهمیت موضوع و هدف) :این پژوهش با عنوان «بررسی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره کیفیت زندگی ( فصل دوم پایان نامه )

    پیشینه پژوهش درباره کیفیت زندگی,فصل دوم پایان نامه درباره کیفیت زندگی,مبانی نظری پژوهش درباره کیفیت زندگی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره کیفیت زندگی ( فصل دوم پایان نامه ) دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره کیفیت زندگی (…

  • مقایسه نقش ابعاد سرشت و منش و شیوه های فرزند پروری والدین در افراد همسر آزار و قربانیان همسر آزار

    مقایسه نقش ابعاد سرشت و منش و شیوه های فرزند پروری والدین در افراد همسر آزار و قربانیان همسر آزار دانلود فایل  پایان نامه کارشناسی مقایسه نقش ابعاد سرشت و منش و شیوه های فرزند پروری والدین در افراد همسر…

  • فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب اوری

    فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب اوری دانلود فایل فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب اوری در  58صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)…

  • تحقیق بررسی مبانی و اهمیت گرمادهی مادون قرمز

    پروژه بررسی مبانی و اهمیت گرمادهی مادون قرمز,تحقیق بررسی مبانی و اهمیت گرمادهی مادون قرمز,دانلود تحقیق بررسی مبانی و اهمیت گرمادهی مادون قرمز,مقاله بررسی مبانی و اهمیت گرمادهی مادون قرمز دانلود فایل تحقیق بررسی مبانی و اهمیت گرمادهی مادون قرمز…

  • بررسی عوامل موثر در شور شدن خاکهای دشت

    آبهای زیر زمینی,بررسی عوامل موثر در شور شدن خاکهای دشت,دشت,سفرههای ساحلی,شور شدن خاکهای دشت,شوری خاک دانلود فایل بررسی عوامل موثر در شور شدن خاکهای دشت افزایش سطح کویرها و کاهش کیفیت آب و خاک یکی از مهمترین معضلات چند دهه…

  • پایان نامه تعمیر و نگهداری توربین های گازی

    پایان نامه تعمیر و نگهداری توربین های گازی دانلود فایل پایان نامه تعمیر و نگهداری توربین های گازی  در قالب پی دی اف چكیده تمامی محصولات از این دید که روزی خراب می شوند نامطمئن هستند.  نت پیشگیرانه به تدریج…

  • پرسشنامه مقیاس انگیزه تأیید (AMS) ولرند 1989

    پرسشنامه مقیاس انگیزه تأیید (AMS) ولرند 1989 دانلود فایل پرسشنامه مقیاس انگیزه تأیید (AMS) ولرند 1989 توضیح : ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) : تعداد گویه ها : تعداد مولفه :   روایی و پایایی :   نحوه نمره گذاری :…

  • سمینار مواد کاشتنیهای فلزی، بررسی خواص مکانیکی

    سمینار مواد کاشتنیهای فلزی، بررسی خواص مکانیکی دانلود فایل سمینار مواد کاشتنیهای فلزی، بررسی خواص مکانیکی هدف از این تحقیق بررسی انواع زیستمواد فلزی، خواص مکانیکی و کاربردهای آنها میباشد. بههمین منظور از منابع و تحقیقات گسترده و جدید موجود در…

  • پروژه کارآفرینی تولید طناب نایلونی

    پروژه کارآفرینی تولید طناب نایلونی,پروژه کارافرینی تولید طناب نایلونی,توجیه اقتصادی تولید طناب نایلونی,تولید,دانلود پروژه تولید طناب نایلونی,دانلود کارآفرینی تولید طناب نایلونی,طرح توجیه فنی تولید طناب نایلونی,طرح توجیهی تولید طناب نایلونی,طناب,کارآفرینی تولید طناب نایلونی,نایلون دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید طناب نایلونی…

  • پاورپوینت کاشت داشت برداشت پنبه

    پاورپوینت کاشت داشت برداشت پنبه دانلود فایل پاورپوینت کاشت داشت برداشت پنبه آماده‌سازی زمین برای پنبه زمان کاشت بذر پنبه عمق کاشت بذر و فاصله بوته‌ها در پنبه آماده‌کردن بذر پنبه کرک‌گیری ضدعفونی کردن بذر پنبه روش‌های کاشت بذر پنبه…

  • مقایسه طرح های کنترل کلاسیک، قدرتمند و نامتمرکز برای چند پایدارکننده سیستم قدرت

    مقایسه طرح های کنترل کلاسیک، قدرتمند و نامتمرکز برای چند پایدارکننده سیستم قدرت دانلود فایل مقایسه طرح­های کنترل کلاسیک، قدرتمند و نامتمرکز برای چند پایدارکننده­­ی سیستم قدرت چکیده چند روش طراحی کنترلی ، برای مثال، روش جبران سازی فازی کلاسیک،…

  • پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون

    پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون دانلود فایل پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون منابع ارشدی، نسرین. (1386). بررسی رابطه فشار روانی ناشی ازتعارض وابهام نقش باعملکردوخشنودی شغلی باتوجه به اثرهای تعدیل کننده استقلال کاری وپیوستگی گروهی درکارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب منطقه…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع سرامیک

    نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش رسته شغلی IT شبکه,نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی هنر,نمونه سوالات اختصاصی,نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی با پاسخ دانلود فایل نمونه سوالات آزمون استخدامی  اموزش و پرورش تفکیک رسته…

  • جزوه میز هیدرولیکی و كاربرد آن

    جزوه میز هیدرولیکی و كاربرد آن,میز هیدرولیکی,هیدرولیک دانلود فایل جزوه میز هیدرولیکی و كاربرد آن جزوه حاضر جهت استفاده دانشجویان رشته های مهندسی عمران و مکانیک تهیه شده است در این جزوه 8 آزمایش مهم که در اکثر دانشگاهها تدریس…